ΠΑ(Ρ)ΚΕ 7
Πάτμος, 26 Οκτωβρίου 2008
Τέλειωσα. Σήμερα 12:41 έστειλα με email το τελευταίο σενάριο
Πώς καταντάει ο άνθρωπος…
σενάριο στον Χελωνόκοσμο. Πολύ με παίδεψε και ούτε τα χάρηκα όπως αυτό στο Function Probe με τα mp3. Τέλος πάντων μένει το Modellus, ανάθεμα αν θα το προλάβω σήμερα. Πολύ με έχει κουράσει αυτή η ιστορία, όλη μέρα μπρος στο pc να προσπαθώ να κατεβάσω ιδέες και να γράφω για θέματα που δεν τα ξέρω καλά.
Πλησιάζει το τέλος και εγώ έχω μπροστά μου δύο σενάρια ανολοκλήρωτα. Το σαββατοκύριακο κύλησε πάλι με τις γνωστές κοινωνικές υποχρεώσεις να καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του. Το Σάββατο το πρωί πήγα στου Σαββάλα κι αγόρασα ένα βοήθημα φυσικής της Α΄ Λυκείου, βλαστημώντας την κακή μου σχέση μαζί της και τον καθηγητή στο σχολείο που με είχε κάνει να την μισήσω βαθύτατα. Ξεφυλλίζοντας το βοήθημα, ανακάλυψα ότι το πρόβλημα που είχα σχεδιάσει για το Modellus, που μου φαινόταν απλό από μαθηματική σκοπιά, ήταν τελικά πολύ δύσκολο για την φυσική. Έτσι φτου κι από την αρχή.
Στο βιβλιοπωλείο βρήκα κι ένα βιβλίο της Κολέζα, “Μαθηματικά και σχολικά Μαθηματικά” και βεβαίως το αγόρασα. Αν γράφει τόσο ωραία όπως μιλάει θα πρέπει να είναι εξαιρετικό. Ελπίζω να το διαβάσω κάποια στιγμή μετά τις εξετάσεις.
Είπα εξετάσεις και αγχώθηκα. Δεν τους φτάνουν οι δραστηριότητες και τα σενάρια, θα υποβληθούμε, για μια ακόμα φορά, σε γραπτές εξετάσεις. Προσπαθώ να θυμηθώ τον εαυτό μου να μην δίνει εξετάσεις σε κάτι αλλά αδυνατώ.
Οι εξετάσεις θα περιλαμβάνουν και ερωτήσεις multiple choice. Η κατασκευή τέτοιων ερωτήσεων είναι αρκετά απλή. Φτιάχνετε μια random συνάρτηση και ένα σύνολο λέξεων που να περιέχει οπωσδήποτε τις λέξεις “οικοδόμημα, αναστοχασμός, ομαδοσυνεργατική, διαμεσολάβηση, αφομοίωση, εννοιολογικά σχήματα, problem solving, μικρόκοσμος”, τις ανακατεύετε επαρκώς, βάζετε ένα ερωτηματικό στο τέλος και έτοιμη η ερώτηση: “Ο κοινωνικός κονστρουκτιβισμός υποστηρίζει ότι τα idle artifacts μετατρέποnται σε tools μέσω στοχοποίησης;”.
Παραληρώ πρωινιάτικα, αρνούμενος να επιστρέψω στο χελωνόκοσμο που με περιμένει ημιτελής στο άλλο παράθυρο.
Η επιμορφώτριά μας σήμερα ήταν καταπληκτική. Τέρμα τα μακροχρόνια διαλείματα, τα σκίτσα και τα ποιήματα κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι κουβέντες μεταξύ μας, το μάθημα που τέλειωνε μια ώρα πριν την ώρα του. Σήμερα, σχεδόν κατανυκτικά, κάτσαμε απ’ το πρωί κι ακούσαμε τη συναρπαστική Ευγενία Κολέζα μέχρι της 2 και 15΄ να μας εξιστορεί τη σύγχρονη ιστορία της μαθηματικής εκπαίδευσης και τις τελευταίες τάσεις της διδακτικής. Κρίμα που ήταν μόνο για ένα εξάωρο.
‘Εκατσα σπίτι έμεινα σπίτι.
‘Ομως έστειλα το τρίτο σε DGS σήμερα τελειωμένο. Μου μένουν δύο ακόμα, Modellus και Χελωνόκοσμος, μέχρι την άλλη Τετάρτη. Αλήθεια το “krasaki tou Tsou” το ‘χετε δει στο YouTube; Εξαιρετικό, μην το χάσετε.
και ακόμα τίποτα. Και πώς θα γίνει, το πρωί Αγγλογαλλικά στο γιο, το μεσημέρι διανύσματα στον ένα ανηψιό, το βράδυ όρια στον άλλο ανηψιό, κατάντησε η μέρα σαν το τραγούδι του Μπιθικώτση: παμ παμ – παμ παμ το μεσημέρι καίει το μετωπό σου ….
Μετά χάθηκα. Έψαχνα στο YouTube μπας και βρω το τραγούδι και έπεσα πάνω σε μια ταινία – “Προδομένη αγάπη” με Μπιθικώτση – Καρέζη – Φούντα -Γιώτα Λύδια – Καζάκο, και κάπως μου ‘ρθε
Από χθες το απόγευμα παιδεύομαι με το τρίτο σενάριο στα GDS. Τύπωσα κάποια άρθρα κι έπιασα να διαβάζω. Βαρέθηκα. Έψαξα στο μεταπτυχιακό μου αλλά δεν βρήκα τίποτα. Βολοδέρνω σήμερα και τίποτα δεν κατεβάζω. Αποκλείεται να το τελειώσω ως αύριο.
Φαντάζομαι ότι δεν θα σας νοιάζει αλλά σήμερα το πρωί, δουλεύοντας από τις 5 πάλι, τέλειωσα και το Function Probe. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Αν εξαιρέσουμε τα γεωμετρικά τα άλλα δύο μου φέρνουν μια (μπορεί και δύο) αναγούλα εκτός των άλλων.
σενάριο και το ‘στειλα.
Σήμερα από τις 5 το πρωί ως τις 9 ολοκλήρωσα το πόνημά μου στο “ΤΑΞΙΝΟΜΟΥΜΕ”.