ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016»

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 53/03-11-2015 του Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 :
Τρόπος εξέτασης των μαθημάτων
1. Τα θέματα των γραπτών προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων λαμβάνονται από την ύλη που ορίζεται ως εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις. Οι ερωτήσεις είναι ανάλογες με εκείνες που υπάρχουν στα σχολικά εγχειρίδια και στις οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, διατρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης, ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων και είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας. Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά σε όλα τα θέματα.
2. Σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέμα αναλύεται σε υποερωτήματα, η βαθμολογία που προβλέπεται για αυτό κατανέμεται ισότιμα στις επιμέρους ερωτήσεις, εκτός αν κατά την ανακοίνωση των θεμάτων καθορίζεται διαφορετικός βαθμός για κάθε μια από αυτές.

ΙΕ. Καλλιτεχνική Παιδεία, Ιστορία της Τέχνης
1. Οι μαθητές στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου αξιολογούνται στο μάθημα Καλλιτεχνική Παιδεία ως εξής:
Ι. «Εικαστικά»: H γραπτή προαγωγική εξέταση περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:
α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται η κατοχή και η κατανόηση των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων.
β) Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης και εφαρμογής των γνώσεων που απέκτησαν οι μαθητές.
Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα θέματα. Η κατανομή της βαθμολογίας στις ερωτήσεις κάθε θέματος, μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας σε καθεμία από αυτές, η οποία κατανομή καθορίζεται κατά τη διατύπωση των θεμάτων και ανακοινώνεται στους μαθητές γραπτώς.
ΙΙ. «Μουσική»: H γραπτή προαγωγική εξέταση περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:
α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται η κατοχή και η κατανόηση των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων.
β) Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης και εφαρμογής των γνώσεων που απέκτησαν οι μαθητές.
Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα θέματα. Η κατανομή της βαθμολογίας στις ερωτήσεις κάθε θέματος, μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας σε καθεμία από αυτές, η οποία κατανομή καθορίζεται κατά τη διατύπωση των θεμάτων και ανακοινώνεται στους μαθητές γραπτώς.
ΙΙΙ. «Στοιχεία Θεατρολογίας»: H γραπτή προαγωγική εξέταση περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:
α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται η κατοχή και η κατανόηση των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων.
β) Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης και εφαρμογής των γνώσεων που απέκτησαν οι μαθητές.
Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα θέματα. Η κατανομή της βαθμολογίας στις ερωτήσεις κάθε θέματος, μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας σε καθεμία από αυτές, η οποία κατανομή καθορίζεται κατά τη διατύπωση των θεμάτων και ανακοινώνεται στους μαθητές γραπτώς.
2. Η εξέταση στο μάθημα επιλογής Ιστορία της Τέχνης στη Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου γίνεται με ερωτήσεις οι οποίες ταξινομούνται σε δύο ομάδες. Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται ερωτήσεις (όχι λιγότερες από δύο) που μπορούν να αναλύονται σε υποερωτήματα και ελέγχουν την κατοχή των βασικών γνώσεων της διδαχθείσας ύλης. Στη δεύτερη ομάδα περιλαμβάνονται ερωτήσεις (όχι λιγότερες από δύο) που ελέγχουν τη συνθετική και κριτική ικανότητα του μαθητή και απαιτούν συνδυασμό γνώσεων (50% της βαθμολογίας για κάθε ομάδα ερωτήσεων).

ΙΣΤ. Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο
1. Στο Ελεύθερο Σχέδιο η εξέταση συνίσταται στη γραφική αναπαράσταση ενός φυσικού αντικειμένου, το οποίο τοποθετείται σε ορατό σημείο εντός του χώρου εξέτασης. Οι μαθητές σχεδιάζουν με ελεύθερο τρόπο και σε συνθήκες διάχυτου φωτισμού το αντικείμενο. Πρέπει να διακρίνουν στο θέμα τους τις αναλογίες των αντικειμένων και τις αναλογίες σε σχέση με το όλο και να τις παραστήσουν στο χαρτί τους αρμονικά, έτσι ώστε να έχουν σαφήνεια και συμμετρία με τα πραγματικά αντικείμενα. Επίσης να προσέξουν την αρμονία μέσα στη σχεδιαστική επιφάνεια. Να αποδώσουν επίσης απλοποιημένα σε λίγους τόνους τις φωτεινές και σκοτεινές επιφάνειες και τους όγκους που συνθέτουν το θέμα. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνο μαύρα μολύβια ή άλλα υλικά.
Η βαθμολόγηση του Ελεύθερου Σχεδίου γίνεται με κριτήρια:
α) Τη δυνατότητα για οργάνωση της σχεδιαστικής επιφάνειας, δηλαδή την τοποθέτηση του θέματος και τη σύνθεσή του.
β) Τη σχεδιαστική ακρίβεια των αναλογιών και των κλίσεων του θέματος.
γ) Τις τονικές διαβαθμίσεις του θέματος.
δ) Τη γενική εικόνα του θέματος.
2. Στο Γραμμικό Σχέδιο η εξέταση συνίσταται στα εξής:
α) Το αντικείμενο σχεδίασης έχει απλή γεωμετρική μορφή (π.χ. απλό αντικείμενο, κτήριο, αρχιτεκτονικό μέλος, έπιπλο, κ.τ.λ.). Δίνεται σε αντίγραφο με τη μορφή σκαριφήματος ή σχεδίου με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (διαστάσεις, ενδείξεις, τίτλους, παρατηρήσεις κ.τ.λ.).
β) Ο τρόπος παράστασής του είναι με τη μορφή ορθών προβολών (όψεις, κατόψεις, τομές) αξονομετρικού ή συνδυασμών τους.
γ) Οι μαθητές εξετάζονται στη σχεδίαση κατόψεων, όψεων, τομών, αντικειμένων απλών γεωμετρικών μορφών κ.τ.λ., χρησιμοποιώντας τα προβλεπόμενα όργανα, μέσα, υλικά και ακολουθώντας τις ισχύουσες συμβάσεις.
Tα κριτήρια για τη βαθμολόγηση του Γραμμικού Σχεδίου είναι τα εξής:
i. Η ορθότητα απεικόνισης (π.χ. τεμνόμενα, προβαλλόμενα στοιχεία, ορθή μεταφορά κλίμακας, κ.τ.λ.), που αξιολογείται με 30 μονάδες.
ii. Η ποιότητα σχεδίασης (π.χ. πάχος γραμμών, ακρίβεια, καθαρότητα σημείων τομής, συναρμογές, κ.τ.λ.), που αξιολογείται με 20 μονάδες.
iii. Η πληρότητα σχεδίασης, που αξιολογείται με 15 μονάδες.
iv. Η γραμματογραφία και άλλες ενδείξεις (π.χ. διαγράμμιση, προσανατολισμός, άλλοι συμβολισμοί), που αξιολογείται με 15 μονάδες.
v. Η οργάνωση θέματος στο χαρτί σχεδίασης, που αξιολογείται με 10 μονάδες.
vi. Γενική εικόνα μονάδες 10.

Σχετικά με ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Ειδικότητα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ 08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΖΩΓΡΑΦΟΣ
Σχ. Σύμβουλος ΠΕ08 Δ.Ε. Καλλιτεχνικών Περιφ. Ηπείπου, Κέρκυρας και Λευκάδας
Υποψήφια Διδάκτωρ Εικαστικών, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπ. Ιωαννίνων

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία Γέννησης: 29 Απριλίου 1958
Τόπος γέννησης: Αθήνα

ΣΠΟΥΔΕΣ
ΠΤΥΧΙΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (1981)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΣΚΤ(1981)

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ – ΑΣΚΤ (1982)

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ (MASTER OF FINE ARTS) THE NEW SCHOOL FOR SOCIAL RESEARCH στο τμήμα PARSON’S SCHOOL OF DESIGN Νέα Υόρκη – Η.Π.Α.(1986-1988) ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. Αρ. Πρ. 12/39 ημερομηνία 06/12/1989

Υποψήφια Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα Νηπιαγωγών.

ΓΛΩΣΣΕΣ
• Αγγλικά – Master – Νέα Υόρκη USA.
• Γαλλικά (INSTITUT FRANCAIS D’ATHENES –DIPLOME D’ETUDES SUPERIEURES) 1979 (Άδεια Επάρκειας Δ/10322 1980)

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
1993 1ο Π.Ε.Κ ΑΘΗΝΑΣ
1999 ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΕΕ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ-ΕΤΟΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ)
1999 Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Β΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1983-2014 Σεμινάρια της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Β΄θμιας Εκπαίδευσης.
2000 Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΈΧΝΗΣ / ΑΣΚΤ
2007 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (Πιστ. ΕΚΕΠΙΣ)
2008 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΕ (ΓΡΑΣΥ)
2009 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”
2010 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
2010 Ο.ΕΠ.ΕΚ. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
• 1983-2009 Εκπ/κός Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης
• 1992-1995 Υποδιευθύντρια 4ης ΤΕΣ Αργυρ/χοίας
• 1998-1999 Απόσπαση στην Κ Υ. του ΥΠΕΠΘ
• 2007 Κ.Ε.Κ. ΠΡΟΟΔΟΣ 21 ΕΠΕ (ΕΚΠ/ΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ)
• 1999-2008 3° ΤΕΕ Ταύρου
• 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΕΛΕ (ΕΚΠ/ΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ)
• 2008-2009 Στέλεχος Γραφείου ΓΡΑΣΥ 3° ΕΠΑΛ Ταύρου
• 2009-2011 Σχολική. Σύμβουλος Δ.Ε. ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Π. Ηπείρου, Κέρκυρας και Λευκάδας
• 2012-2013 Σχολική. Σύμβουλος Δ.Ε. ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Π. Ηπείρου, Κέρκυρας και Λευκάδας

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ – ΚΡΙΣΕΙΣ
• ΚΡΙΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΕΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΣΧΕΔΙΟ-ΧΡΩΜΑ ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΙΑΣ ΥΑΛΟΓΡΑΦΙΑΣ) Α΄ ΤΑΞΗ-Β΄ ΚΥΚΛΟΥ (ΙSΒΝ 960-06-1672-8) ΟΕΔΒ
• ΚΡΙΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΕΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΣΧΕΔΙΟ-ΧΡΩΜΑ ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΙΑΣ ΥΑΛΟΓΡΑΦΙΑΣ) Β΄ ΤΑΞΗ-Α΄ ΚΥΚΛΟΥ (ΙSΒΝ 960-06-1680-9) ΟΕΔΒ
• ΚΡΙΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΕΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΥΑΛΟΓΡΑΦΙΑ) Β΄ ΤΑΞΗ-Α΄ ΚΥΚΛΟΥ (ΙSΒΝ 960-06-1679-5) ΟΕΔΒ
• ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΕΕ, Ειδ. Εισ. Εξ. Κ.Υ.ΥΠΕΠΘ.
• ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΡΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΥΠΕΠΘ.
• ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΕΣ -ΤΕΕ.
• ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΟΕΕΚ χειροποίητου κοσμήματος (1998-2000).
• ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ 3ο ΤΕΕ ΤΑΥΡΟΥ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΚΤ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΚΤΟΡΟΣ (ΑΣΚΤ) Τ. ΔΟΥΚΟΥΜΕΤΖΙΔΗ (1999-2000).
• ΕΙΣΗΓΗΣΗ 28ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΑΣΚΤ) 2010
• ΕΙΣΗΓΗΣΗ 12ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Ε.Κ.Κ.Μ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ (ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2010
• ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ-ΣΟΦΙΚΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 2009 και 2010

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ
1. ΗLEΧΡΟ – Κόσμημα -1993 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
2. ΜΕC – Χρυσός -Ασήμι – 1994 ΑΘΗΝΑ
3. Μελίνα Μερκούρη – Σχέδιο Κοσμήματος – 1995 ΑΘΗΝΑ
4. ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΥΡΟΥ -Σκηνικά Θεατρικών Παραστάσεων 3° ΤΕΕ ΤΑΥΡΟΥ

ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
2010 «ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΗΧΟΣ» ΚΑΜΠΕΡΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ
2010 ART THERAPY – ΚΑΜΠΕΡΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ
2010-2011 3ο ΠΕΚ ΑΘΗΝΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΡΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ Ο.ΕΠ.ΕΚ. «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ»
2010 ΠΕΚ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ08 ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ08.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
• ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ» Νο 26 – «ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» (www.art-teachers.com)
• ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΜΙΚΡΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» Νο 25 (www.hms.gr)
• ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΜΙΚΡΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» Νο 26 (www.hms.gr)

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Ατομικές Εκθέσεις Ζωγραφικής
1983 Αθήνα, Εστία Ελληνορουμανικής φιλίας
1986 Αθήνα, Ισπανική πρεσβεία
1990 Θεσσαλονίκη, Αίθουσα Τέχνης Κ7
1992 Ύδρα, Γκαλερί Λουλάκι
1997 Ερμούπολις Σύρος Πινακοθήκη Κυκλάδων
2001 Μελίνα Μερκούρη – Αθήνα
2008 Σύλλογος Υπαλλ. Τράπεζας Ελλάδος – Αθήνα
2011 Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία – Ιωάννινα

Ομαδικές Εκθέσεις Ζωγραφικής
1981 Αθήνα, Γαλλικό Ινστιτούτο
1985 Αθήνα, Ισπανική Πρεσβεία
1986 Ρόδος, Γκαλερί Πρίσμα
1987 Ν. Υόρκη, Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού
1988 Ν. Υόρκη, Gregg Gallery
1988 Long Island, Roslyn Library
1988 Υόρκη, Century Revolution Gallery
1989 Αθήνα, Πινακοθήκη Πιερίδη
1990 Αθήνα Πνευματικό Κέντρο Δ. Αθηναίων
1990 Αθήνα Ελληνογερμανική Αγωγή
1992 Αθήνα Πνευματικό κέντρο Δ. Ζωγράφου
1996 London, Wingmore Fine Arts LTD
1997 Αθήνα, Αίθουσα Τέχνης Αέναον
1999 Αθήνα, Σπίτι της Κύπρου
2002 Αθήνα Μοναστηράκι art
2003 Διεθνές Συμπόσιο POAART for Peace 2003 – Maribor Σλοβενίας
2003 Ljubliana / Αίθουσα Κοινοβουλίου Σλοβενίας
2004 Διεθνές Συμπόσιο POAART – Pohorje Σλοβενίας
2004 Agora Gallery – Maribor Σλοβενίας
2004 Alpen-Adria Galerie – Klagenfurt – Αυστρία
2005 Art Gallery 2 – Trieste – Ιταλία
2006 Sala Comunale “G. Negrisin” – Muggia – Ιταλία

Σκηνικά
Ι. Τηλεόραση Εκπομπή Αυλαία
II. Videoclips
III. Σκηνικά στην παράσταση του Σχολείου Ελληνικής Κοινότητας Βενετίας (Η ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ)-ΒΕΝΕΤΙΑ 2005

• Μέλος του Καλλιτεχνικού Επιμελητηρίου ΕΕΤΕ
• Μέλος της Ένωσης καθηγητών καλλιτεχνικών μαθημάτων Β/θμιας Εκ/σης.
• Μέλος ΠΕΣΣ


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Λύκειο. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *