Άρθρα κατηγορίας Σχέδιο Δράσης
Συνεκπαίδευση : Παιχνίδια λήξης
Ολοκληρώνοντας την χρόνια και το ετήσιο πρόγραμμα συνεκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί του ειδικού νηπιαγωγείου οργάνωσαν καλοκαιρινα παιχνίδια δράσης και νερού και για τα δύο σχολεία..
Τα παιδιά συνεργάστηκαν, έπαιξαν, διασκέδασαν και έγιναν όλα μια αγκαλιά!
Το πρόγραμμα συνεκπαίδευσης στέφτηκε με επιτυχία!
Ευχαριστούμε 1ο Νηπιαγωγειο για την αγάπη σας!
Καλό καλοκαίρι με υγεία!!!
Ετήσιο Σχεδιο Δρασης 2025-2026
H αυλή μας μεταμορφώθηκε σε ένα μικρό, ζωντανό πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. Οι εκπαιδευτικοί ετοίμασαν με μεράκι και φροντίδα ένα μίνι πάρκο, όπου τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας μέσα από το παιχνίδι.
Με αυτοσχέδια φανάρια, πινακίδες, διαβάσεις και «δρόμους», τα νήπια έγιναν για λίγο πεζοί και οδηγοί. Έμαθαν πότε σταματάμε, πότε προχωράμε, γιατί φοράμε πάντα ζώνη ασφαλείας και πόσο σημαντικό είναι να προσέχουμε ο ένας τον άλλον. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά δεν άκουσαν απλώς κανόνες· τους έζησαν.
Η συνεργασία του 1ου Νηπιαγωγείου με το Ειδικό Νηπιαγωγείο έδωσε ένα υπέροχο παράδειγμα συμπερίληψης και αλληλεγγύης. Όλα τα παιδιά συμμετείχαν ισότιμα, γέλασαν, ρώτησαν, δοκίμασαν, μοιράστηκαν εμπειρίες και συναισθήματα. Η αυλή γέμισε χρώματα, κίνηση και ενθουσιασμό, αλλά και μικρές, σημαντικές στιγμές μάθησης.
Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε θερμά την κ. Ευαγγελία, εκπαιδευτικό Αγγλικών, η οποία μας χάρισε το υπέροχο κόκκινο αυτοκίνητο που χρησιμοποιούμε καθημερινά στο παιχνίδι και στις δραστηριότητές μας. Η προσφορά της έχει γίνει αγαπημένο κομμάτι της σχολικής μας ζωής και συμβάλλει ουσιαστικά στη χαρά και στη μάθηση των παιδιών.
Τέτοιες δράσεις μας θυμίζουν ότι η κυκλοφοριακή αγωγή ξεκινά από πολύ νωρίς και ότι το σχολείο μπορεί να γίνει ένας ασφαλής χώρος, όπου τα παιδιά μαθαίνουν να κυκλοφορούν με υπευθυνότητα, σεβασμό και φροντίδα για τον συνάνθρωπο
Ένας ξεχωριστός επισκέπτης ήρθε στο σχολείο μας…
Στα πλαίσια προγράμματος συνεκπαίδευσης και συμπερίληψης μας κάλεσε το 1ο Νηπιαγωγειο να είμαστε και εμείς στη δράση για τα αδέσποτα ζωάκια ..όπου επισκέφτηκαν το σχολείο μας ο Αντιδήμαρχος για τη Διαχείριση Αδέσποτων Ζώων μαζί με μια κτηνίατρο του Δήμου οι οποίοι μας ενημέρωσαν για το κυνοκομειο του Αμυνταίου και τη φροντίδα που θέλουν τα ζωάκια .
Τέλος μας έφεραν ένα μικρό κυνηγόσκυλο, το οποίο ξετρελανε τα παιδιά!
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου (2 Απριλίου)
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου (2 Απρίλιου):
Γιά να τιμήσουμε την συγκεκριμένη μέρα, είδαμε βιντεάκια, φτιάξαμε ομαδικές αφίσες
και ατομικούς σελιδοδείκτες για το κάθε παιδάκι.
Στη συνέχεια, με αφορμή το πρόγραμμα συνεκπαίδευσης και συμπερίληψης που εκπονούμε τη φετινή σχολική χρονιά, μας κάλεσε το 1ο Νηπιαγωγειο να απολαύσαμε μαζί τους (και φυσικά παντα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας) την κα Βάσω Κανάκη, η οποία μας αφηγήθηκε ένα παραμύθι με δύο Θρακιώτισσες πριγκίπισσες οι οποίες ηρθαν πεινασμένες για γέλια και παιχνίδια…
Ευχαριστούμε το Δήμο, την κα Φωτεινη Τσιναριδου και τον κ Bagelis Nastos που οργάνωσαν την δράση καθώς και τη κα Βάσω που μας αγκάλιασε με αγαπη
25η Μαρτίου: Διπλή γιορτή..διπλή χαρά
Για του Χριστού την πίστη την Αγία..και της Πατρίδος την Ελευθερία..
25η Μαρτίου: Διπλή γιορτή..διπλή χαρά.
Για να τιμήσουμε την συγκεκριμένη ημέρα…ακούσαμε στο σχολείο διάφορα τραγουδάκια και είδαμε σχετικά βιντεάκια,
ολοκληρώσαμε τις κατασκευές που ετοιμάζαμε όλη την εβδομάδα
Κάναμε φύλλα εργασίας
μάθαμε την ιστορία με τη βοήθεια εικόνων και χριτσ-χρατσ
καναμε ομαδική κατασκευή
Φτιάξαμε σακουλες
και συμμετείχαμε στη γιορτή που ετοίμασε το 1ο νηπιαγωγείο (στα πλαίσια προγράμματος συνεκπαίδευσης) όπου επισκέφτηκαμε το λαογραφικό μουσείο και είδαμε παραδοσιακές φορεσιές και πολλά άλλα…
Χρόνια πολλά και ελευθερα!!!
Βεβαίωση του σχολείου και των μαθητών μας για την συμμετοχή μας στην Πανελλήνια δράση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων που οργάνωσε το Δίκτυο Σχολικής Διαμεσολάβης
ΌΧΙ στη ΒΙΑ, ΝΑΙ στη ΦΙΛΙΑ!!!
ΌΧΙ στη ΒΙΑ, ΝΑΙ στη ΦΙΛΙΑ!!!
Οι νηπιαγωγοί του ειδικού νηπιαγωγείου πραγματοποίησαν μια σειρά από δημιουργικές και βιωματικές δράσεις…
Στόχος των δράσεων ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από το φαινόμενο της βίας και του εκφοβισμού, καθώς και η καλλιέργεια αξιών όπως ο σεβασμός, η συνεργασία και η αποδοχή της διαφορετικότητας
Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε δραστηριότητες όπως δημιουργία καπέλων,κολλάζ,αφισών, ζωγραφιων και λουλουδιών ,εκφράζοντας μέσα από την τέχνη και τη δημιουργία τα δικά τους μηνύματα ενάντια στη βία.
Ιδιαίτερα ξεχωριστή ήταν η δράση που ανέλαβε η ψυχολόγος του σχολείου μας κα Τζημαγιωργη όπου τόσο τα δικά μας παιδιά όσο και του 1ου Νηπιαγωγείου συμμετείχαν σε μουσικοκινητικα τραγούδια ενσυναισθησης..
Τέλος πραγματοποιήθηκε η κοινή δράση μας με το 1ο Νηπιαγωγείο Αμυνταίου, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης. Τα παιδιά συμμετείχαν σε μια συμβολική δραστηριότητα, αρχικά με παιχνίδια μίμησης και ενσυναίσθησης πχ καθρέφτης και τέλος σπάζοντας μπαλόνια και στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα ενάντια σε κάθε μορφή βίας και εκφοβισμού. Οι ίδιες δράσεις πραγματοποιήθηκαν,την ίδια ώρα σχεδον σε όλη την Ελλάδα…
Μέσα από τη συμμετοχή, τη συνεργασία και τη χαρά της δημιουργίας, οι μαθητές μας απέδειξαν ότι η φιλία, ο σεβασμός και η αλληλεγγύη είναι οι πιο δυνατές απαντήσεις απέναντι στην βία.













































































































