Άρθρα κατηγορίας Εκπαιδευτικά προγράμματα
” κροκ-μεσιέ”
Pancakes
2 Απρίλιου: Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού!
2 Απρίλιου: Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού!
Είμαι παιδί, είμαι άγγελος, κι ήρθα να σε διδάξω,
Το μόνο εγώ που σου ζητώ είναι αποδοχή.
Αγάπησέ με και θα δεις, τον κόσμο σου θ’ αλλάξω,
Η “διαφορετικότητα” δεν είναι επιλογή !
Συμμετοχή στο διαγωνισμό “make a wish”
ΌΧΙ στη ΒΙΑ, ΝΑΙ στη ΦΙΛΙΑ!!!
ΌΧΙ στη ΒΙΑ, ΝΑΙ στη ΦΙΛΙΑ!!!
Οι νηπιαγωγοί του ειδικού νηπιαγωγείου πραγματοποίησαν μια σειρά από δημιουργικές και βιωματικές δράσεις…
Στόχος των δράσεων ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από το φαινόμενο της βίας και του εκφοβισμού, καθώς και η καλλιέργεια αξιών όπως ο σεβασμός, η συνεργασία και η αποδοχή της διαφορετικότητας
Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε δραστηριότητες όπως δημιουργία καπέλων,κολλάζ,αφισών, ζωγραφιων και λουλουδιών ,εκφράζοντας μέσα από την τέχνη και τη δημιουργία τα δικά τους μηνύματα ενάντια στη βία.
Ιδιαίτερα ξεχωριστή ήταν η δράση που ανέλαβε η ψυχολόγος του σχολείου μας κα Τζημαγιωργη όπου τόσο τα δικά μας παιδιά όσο και του 1ου Νηπιαγωγείου συμμετείχαν σε μουσικοκινητικα τραγούδια ενσυναισθησης..
Τέλος πραγματοποιήθηκε η κοινή δράση μας με το 1ο Νηπιαγωγείο Αμυνταίου, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης. Τα παιδιά συμμετείχαν σε μια συμβολική δραστηριότητα, αρχικά με παιχνίδια μίμησης και ενσυναίσθησης πχ καθρέφτης και τέλος σπάζοντας μπαλόνια και στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα ενάντια σε κάθε μορφή βίας και εκφοβισμού. Οι ίδιες δράσεις πραγματοποιήθηκαν,την ίδια ώρα σχεδον σε όλη την Ελλάδα…
Μέσα από τη συμμετοχή, τη συνεργασία και τη χαρά της δημιουργίας, οι μαθητές μας απέδειξαν ότι η φιλία, ο σεβασμός και η αλληλεγγύη είναι οι πιο δυνατές απαντήσεις απέναντι στην βία.
Πιστοποιητικό Σούπερ Διοργανωτή για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Αμυνταίου στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κωδικα 2025
Συμμετοχή του σχολείου σε Ευρωπαϊκή δράση
Ημέρα Υπαίθριας Δραστηριότητας και το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαική Δραση Outdoor Classroom Day..
Αρχικά βγήκαμε σε ένα χώρο του πράσινου, καναμε πικ-νικ, δημιουργήσαμε κατασκευες, ζωγραφισαμέ, ανακαλύψαμε την Ανοιξη μεσα από τους θησαυρούς της, παίξαμε, χορεψαμε περάσαμε υπέροχα!
Participation in FEE Global Action DAYS 2025
Participation in FEE Global Action DAYS 2025
Tο Ειδικό Νηπιαγωγείο Αμυνταιου συμμετέχει φέτος και στις ~Πεντε~ διαφορετικες θέματες ενότητες της Παγκόσμιας Δράσης “Global Action Days 2025” με ποικίλες δράσεις!
Οι θεματικές μας:
1. Ανακαλύψαμε τους κρυμμένους ήρωες κάτω από τα πόδια μας!
Βρεξαμε το χώμα, περιμέναμε για 30 λεπτά και το Σαφάρι εδάφους ξεκίνησε! Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε ένα αισθητηριακό παιχνίδι με τρίμματα από μπισκότο για χώμα και ζελεδακια για σκουλίκια ενώ τέλος φτιάξαμε μια μικρή προσομοίωση του εδάφους με σκουλίκια από πλαστελίνη!
2.Γνωρίσαμς τους προστάτες των φυτών μας!
Διερευνυσαμε τον τρόπο με τον οποιο τα δέντρα αποτρέπουν τις πλημμύρες και τη ρύπανση κάνοντας το εξής πείραμα: Προσθέσαμε ίδια ποσότητα νερού σε μια γλάστρα με φυτό και σε μια γλάστρα μόνο με χωμα. Έπειτα συγκρίναμε τη ποσότητα νερού, το χρώμα και την ποιότητα απορροής …και είδαμε πόσο οφελημα είναι τα δέντρα!
3.Χτισαμε μια κληρονομιά βιολογικόνομιας!
Μάθαμε από την κ. Κατερίνα ότι παλαιότερα οι άνθρωποι διατηρούσαν τα λαχανικά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πήραμε λοιπόν τη συνταγή της και φτιάξαμε το παραδοσιακού “τουρσί” του τόπου μας, όπου τα λαχανικά μπορούν να συντηρηθούν με αυτό τον τρόπο για μεγάλο χρονικό διάστημα…
4. Nature’s POV. Γίναμε δημιουργικοί και συνδεθηκαμε με τη φύση.
Βγήκαμε με σακούλες και γάντια στην αυλή του σχολείου και στη γύρω γειτονιά και μαζέψαμε τα φύλλα και τα σκουπίδια που βρήκαμε. Ώστε να να είναι το περιβάλλον μας καθαρο. Στη συνέχεια αγορασαμε διάφορα λουλουδάκια και τα φυτέψαμε στην αυλή του σχολείου μας σε ένα ειδικό χώρο που επιλέξαμε και έτσι φτιάξαμε το δικό μας όμορφο ανθόκηπο.

5. Οργανώσαμε ένα Πάρτι εμπνευσμένο από τη φύση!
Βγήκαμε βόλτα στη φύση και επισκέφτηκαμε ένα χώρο με πολλά δέντρα. Εκεί οργανώσαμε ένα υπαίθριο πάρτι για να γιορτάσουμε την ομορφιά της φυσης. Το μενού περιλαμβάνει τρόφιμα χωρίς κρέας σε επαναχρησιμοποιουμενα δοχεία!
Τέλος, φτιάξαμε διάφορες κατασκευές με επαναχρησιμοποίησιμα υλικά!!!
Μαθαίνοντας τα παιδιά την αξία της βιοποικιλότητας και της φροντίδας για τα οικοσυστήματα με βιωματικό και παιγνιώδη τροπο, θα δημιουργησουμε αυριανόυς υπευθυνους ενεργούς πολιτες με βαθιά οικολογική συνειδηση. Ευχαριστούμε FEE για την ευκαιρία που μας έδωσες!
το 2ο βραβείο στη κατηγορία δημιουργική κατασκευή στο διαγωνισμο του “Make a wish”
Το Ειδικό Νηπιαγωγειο Αμυνταιου κέρδισε στο διαγωνισμό “Make a wish”, !
Με τίτλο:
Αστέρια ίσα..Αστέρια διαφορετικά!!!
Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3-18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες.
Φέτος το νηπιαγωγείο μας πηρε μέρος στο διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής, έχοντας ως έμπνευση το φιλανθρωπικό έργο του οργανισμού, τα συναισθήματα και τις σκέψεις για την αξία της αποδοχής της διαφορετικότητας, του εθελοντισμού και της προσφοράς.
Συμμετείχαμε στην κατηγορία “Δημιουργικη κατασκευη”, αξιοποιώντας το χιόνι που έριξε εκείνες τις μέρες και διάφορα φυσικά υλικά (cranberries, φύλλα δέντρων, κλαδιά, καρύδια κτλ)











































































