Ένας ξεχωριστός επισκέπτης ήρθε στο σχολείο μας…
Στα πλαίσια προγράμματος συνεκπαίδευσης και συμπερίληψης μας κάλεσε το 1ο Νηπιαγωγειο να είμαστε και εμείς στη δράση για τα αδέσποτα ζωάκια ..όπου επισκέφτηκαν το σχολείο μας ο Αντιδήμαρχος για τη Διαχείριση Αδέσποτων Ζώων μαζί με μια κτηνίατρο του Δήμου οι οποίοι μας ενημέρωσαν για το κυνοκομειο του Αμυνταίου και τη φροντίδα που θέλουν τα ζωάκια .
Τέλος μας έφεραν ένα μικρό κυνηγόσκυλο, το οποίο ξετρελανε τα παιδιά!





















































