
Μια σημαντική εμπειρία βίωσαν οι μαθητές μας την Παρασκευή 14 Μαρτίου, καθώς είχαν την ευκαιρία να συνεχίσουν την εκπαίδευση στο άθλημα της πυγμαχίας, υπό την καθοδήγηση, αυτή τη φορά, του έμπειρου Ομοσπονδιακού Προπονητή της Εθνικής Ομάδας Πυγμαχίας κ. Βασίλη Κοκκόλη..
Με πρωτοβουλία του καθηγητή Φυσικής Αγωγής του Γυμνασιακού Παραρτήματος κ. Χρήστο Αρβανιτόπουλο, οι μαθητές επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του συλλόγου πυγμαχίας «Νέοι Αργοναύτες Μαγνησίας». Η προπόνηση ξεκίνησε με ένα δυναμικό ζέσταμα, προετοιμάζοντας τους μαθητές για τις απαιτήσεις του αθλήματος. Στη συνέχεια ο προπονητής παρουσίασε τις βασικές κινήσεις της πυγμαχίας, δίνοντας έμφαση στη σωστή στάση του σώματος, την κίνηση των ποδιών και την τεχνική των χτυπημάτων.
Οι μαθητές εξασκήθηκαν στους σάκους του μποξ, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις τους και την ακρίβειά τους. Με ενθουσιασμό και προσήλωση, ακολούθησαν τις οδηγίες του προπονητή, βελτιώνοντας σταδιακά τις ικανότητές τους.
Το αποκορύφωμα της προπόνησης ήταν η στιγμή που οι μαθητές ανέβηκαν στο ρινγκ και αναμετρήθηκαν μεταξύ τους, πάντα με την επίβλεψη του προπονητή και με γνώμονα την ασφάλεια και την ευγενή άμιλλα.
Η εμπειρία αυτή αποδείχθηκε ιδιαίτερα εποικοδομητική για τους μαθητές, καθώς τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα άθλημα που απαιτεί πειθαρχία, αυτοσυγκέντρωση και σεβασμό στον αντίπαλο. Επιπλέον, η άσκηση συνέβαλε στη βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους.
Το σχολείο ευχαριστεί θερμά τον κ. Κοκκόλη, για την πολύτιμη συμβολή του και για την εμπειρία που προσέφερε στους μαθητές καθώς και τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην πυγμαχία κ. Μάριο Ρηγάκη, για τη διευκόλυνση της διεξαγωγής της δράσης και τη φιλοξενία στις εγκαταστάσεις του συλλόγου.