Τα Ξεφτέρια
Λοιπον…. μάθαμε να διαβάζουμε και να γράφουμε. Τώρα μπορούμε να γίνουμε δημοσιογράφοι. Τα μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε. Θα κάνουμε τη δική μας εφημερίδα. Και το όνομα αυτής….. “Τα Ξεφτέρια”.
Για να δούμε τώρα και τι μπορούμε να γράφουμε. Χμμμ……. Λοιπόν.
Μπορούμε να μιλήσουμε για τη ζωή μας, το σχολείο μας, τις πατρίδες μας, τον κόσμο.
Μπορούμε να γράψουμε για τις φιλίες μας, τα πειράγματά μας, τις επιθυμίες μας, τα σχέδιά μας, για τους αγαπημένους μας.
Τι άλλο; Για το περιβάλλον οπωσδήποτε, για τα ζώα και τη φύση.
Να πούμε και για την υγεία μας που πρέπει να την προσέχουμε και πως μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Έχουμε πολλά να πούμε. Ας αρχίσουμε από τον σχεδιασμό.








