Ο παραδοσιακός χορός

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στη ζωή του ανθρώπου από τα πρώτα χρόνια της γέννησής του ήταν ο χορός. Οι άνθρωποι κινούνται αδιάκοπα τυλιγμένοι μέσα στο γοητευτικό κλίμα της τέχνης σε όλη τους τη ζωή.

Σε κάθε σημαντική στιγμή της ζωής τους για να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους, καταφεύγουν στη μουσική και το χορό. Οι Έλληνες από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους είχαν άμεση σχέση με το χορό. Η μεταφυσική τους αγωνία θεραπευόταν με τη θρησκεία που εκδηλωνόταν με ύμνους, λατρευτικούς χορούς και τελετές. Ο γάμος συνοδευόταν από χορό και μουσική ενώ όταν η ζωή έφτανε στο τέρμα της, η μουσική της νεκρικής ακολουθίας και τα μοιρολόγια αποχαιρετούσαν τον άνθρωπο. (περισσότερα…)

Τα Συναισθήματά μας

 

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να αναγνωρίζουν και τα κατανοούν τα βασικά συναισθήματα όπως χαρά, λύπη, θυμός, φόβος
  • Να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους
  • Να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται τα συναισθήματα των άλλων και να αποκτήσουν ενσυναίσθηση
  • Να συζητάνε τις διενέξεις τους και να βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους επίλυσης τους
  • Να ελέγχουν τα αρνητικά συναισθήματα τα οποία προκαλούν συγκρούσεις
  • Να αντιληφθούν τους ποικίλους τρόπους αντίδρασης των συναισθημάτων και επιλογή των κατάλληλων για την επικράτηση της φιλίας και της συνύπαρξης

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

  • Ως αφορμή διαβάσαμε το βιβλίο «Η παλέτα των συναισθημάτων» και συζητήσαμε για τα διάφορα συναισθήματα.
  • Δημιουργήσαμε πίνακα αναφοράς για τα συναισθήματα

(περισσότερα…)

Αγιασμός

Αγαπητοί γονείς

σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 09:00 π.μ. στον χώρο του νηπιαγωγείου μας.

Καλή Σχολική Χρονιά!!! (περισσότερα…)

ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΩΝ

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Εξοικείωση του μικρού μαθητή με το βιβλίο και την ανάγνωση
  • Εδραίωση φιλικής σχέσης με το λογοτεχνικό βιβλίο
  • Δραστηριοποίηση της φαντασίας και της εφευρετικότητάς
  • Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης
  • Καλλιέργεια γλωσσικής έκφρασης
  • Καλλιέργεια αναγνωστικής απόλαυσης
  • Άσκηση της δεξιότητας της προσεκτικής ακρόασης
  • Καλλιέργεια δεξιότητας αναδιήγησης ιστοριών
  • Καλλιέργεια δυνατότητας κατανόησης κειμένου
  • Καλλιέργεια συνεργατικής επικοινωνιακής ικανότητας

(περισσότερα…)

Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΩ: ΕΧΩ, ΕΧΕΙΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

ΣΤΟΧΟΙ:

  1. Να εξοικειωθούν με βιωματικό τρόπο σε πρακτικές δημοκρατικής λειτουργίας της μικρής τους κοινότητας
  2. Να διαπιστώσουν βιωματικά την αναγκαιότητα των κανόνων στην καθημερινή τους ζωή
  3. Να διαπιστώσουν την αναγκαιότητα των νόμων για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
  4. Να αναγνωρίζουν και να σέβονται τη διαφορετικότητα

(περισσότερα…)