Καλησπέρα σας!!!
Το ξέρω ότι μιλήσαμε για την Πρωτομαγιά, αλλά ήθελα να σας ευχηθώ:
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
Να έχετε έναν καλό μήνα με υγεία και χαρά!
Και επί τη ευκαιρία, σας στέλνω άλλο ένα παραμυθάκι και κάτι τραγουδάκια που βρήκα σχετικά.
Μέρα που είναι να τραγουδήσετε λιγάκι!
Καλή διασκέδαση!!!
🙂
Τραγούδι-Την Πρωτομαγιά τα λούλουδα γιορτάζουν (παραδοσιακό)
Παιδική Χορωδιά Σπύρου Λάμπρου-Πρωτομαγιά
