Καλή Σαρακοστή με Υγεία και Ειρήνη σε όλους … !

Η Καθαρά Δευτέρα πλησιάζει. Οι μαθητές με αφορμή αυτήν την σημαντική ημέρα έφτιαξαν τους δικούς τους χαρταετούς.
Οι μαθητές, ο διευθυντής και το εκπαιδευτικό προσωπικό σας εύχονται:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ! ! !

Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Θήρας έφτιαξαν τις δικές τους αποκριάτικες μάσκες για την περίοδο των απόκρεων.

Οι μαθητές, ο διευθυντής και όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό έκοψαν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του σχολείου και ταυτόχρονα γιόρτασαν με χορό και τραγούδι την ημέρα της Τσικνοπέμπτης.

Οι μαθητές φύτευσαν δενδρύλλια ελιάς διαμορφώνοντας το περιβάλλοντα χώρο του σχολείου.

Οι μαθητές με την βοήθεια των εκπαιδευτικών πραγματοποιήσαν την συγκομιδή των χειμερινών λαχανικών. Η συγκομιδή συμπεριλάμβανε λάχανα, μπρόκολα, κουνουπίδια και κρεμμύδια. Με αυτήν την διαδικασία ολοκληρώθηκε η πρώτη καλλιέργεια λαχανικών που διενεργήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά.

Οι μαθητές, ο Διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήρας σας εύχονται καλές γιορτές και ευτυχισμένο το 2022.

Δύο μήνες περίπου από την φύτευση του μαρουλιού και τις απαραίτητες καλλιεργητικές φροντίδες – εργασίες, έφτασε ο χρόνος για την συγκομιδή του από τους μαθητές.
Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ δημιούργησαν τις δικές τους γιορτινές κατασκευές και στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο μπαίνοντας στο πνεύμα των ημερών!