Στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα “Ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση υλικών” οι μαθητές δημιούργησαν τέσσερις διαφορετικούς αυτοσχέδιους κάδους διαφόρων υλικών. Δίνοντας το παράδειγμα ότι όλα είναι θέμα πρόληψης.

Στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα “Ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση υλικών” οι μαθητές δημιούργησαν τέσσερις διαφορετικούς αυτοσχέδιους κάδους διαφόρων υλικών. Δίνοντας το παράδειγμα ότι όλα είναι θέμα πρόληψης.

Περιμένοντας την άνοιξη….. οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους σπορεία ανθοκομικών φυτών όπως ζίννια, καπουτσίνο και πετούνια.

Πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός των Τριών Ιεραρχών στο σχολείο μας. Προβλήθηκε εκπαιδευτικό βίντεο σχετικό με τη ζωή και το έργο των Τριών Ιεραρχών. Αντιπροσωπεία μαθητών και εκπαιδευτικών παραβρέθηκαν στον εκκλησιασμό, όπου έγινε στον ενοριακό ιερό ναό Αγίου Δημητρίου Μεσαριάς.

Από την παραγωγή στη κατανάλωση!
Μαγειρέψαμε πέννες με κρέμα γάλακτος και μπρόκολα από τον κήπο μας!!!
Οι μαθητές αφού συλλέξανε μπρόκολα από τον κήπο του σχολείου, στη συνέχεια με την βοήθεια των εκπαιδευτικών δημιούργησαν ένα όμορφο πιάτο και είχαν την ευχαρίστηση να το γευτούν.

Ολοκληρώθηκε με την συλλογή των λάχανων, η καλλιέργεια των χειμερινών λαχανικών στο σχολείο μας για την φετινή χρονιά.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί ντου σχολείου, προετοίμασαν σήμερα το προαύλιο του σχολείου, έκαναν φύτευση και ενημερώθηκαν με χρήσιμες συμβουλές για τον πολλαπλασιασμό με μικρά μοσχεύματα λεβάντας, δενδρολίβανου και παχύφυτων.

Οι μαθητές, ο διευθυντής και όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό έκοψαν την βασιλόπιτα του σχολείου για την φετινή χρονιά. Το φλουρί το κέρδισε ο μαθητής Ε.Κ.
Καλή χρονιά με υγεία & πρόοδο!!!

Πραγματοποιήθηκε η άσκηση σεισμού στο σχολείο, όπου συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί. Ήταν μία πρόβα για να αναδειχθούν δυνατά και αδύναμα σημεία σε περίπτωση ενός κανονικού σεισμού.

Οι μαθητές με την βοήθεια των εκπαιδευτικών πραγματοποιήσαν τη συγκομιδή μπρόκολου και κουνουπιδιού.