Το μήνυμα της ημέρας αυτής (29 Σεπτεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς) είναι να γνωρίσουμε την καρδιά μας. Είναι μια ευκαιρία για όλους να μάθουμε πως να φροντίζουμε την καρδιά μας. Οι μαθητές μας, σε συνδυασμό και με την Ημέρα Αθλητισμού, διδαχθήκανε ότι η συστηματική άσκηση και γενικά η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας είναι από τα σημαντικότερα μέτρα για μια υγιή καρδιά.![]()
![]()
![]()

Περιποίηση αυλής και κήπου
Η σχολική χρονιά μόλις άρχισε αλλά οι μαθητές μας ξεκίνησαν δυναμικά τον καλλωπισμό και την περιποίηση του αύλειου χώρου του σχολείου!! Παράλληλα, άρχισε η προετοιμασία του εδάφους στο λαχανόκηπο για να υποδεχθεί τα νέα μας λαχανικά και φυσικά συνεχίζεται η συντήρηση των υπόλοιπων φυτών μας!! Καλή μας αρχή με νέες ιδέες και όρεξη για δουλειά!!
Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2023-2024
Σήμερα 11/09/2023 πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του γυμνασίου Μεσαριάς ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Θήρας καλωσορίζει νέους και παλαιότερους μαθητές και εύχεται η σχολική χρονιά που έρχεται να είναι γεμάτη δημιουργικότητα και πολλές χαρούμενες στιγμές!!!
Αγιασμός 2023 – 2024
- Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2023 – 2024, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 10.00 π.μ. στον αύλειο χώρο του Γυμνασίου Μεσαριάς.
- Οι Γονείς και Κηδεμόνες μπορούν να παρακολουθήσουν τον Αγιασμό.
- Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχονται σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες, καθώς και σε όλους τους Γονείς και Κηδεμόνες Καλή και Δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και χαρά!!!


Καλοκαιρινή γιορτή!
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η τελική γιορτή του σχολικού έτους 2022-2023 στον αύλειο χώρο του σχολείου!! Εκπαιδευτικοί και γονείς απόλαυσαν τις προσπάθειες των μαθητών που κατάφεραν να ομορφύνουν ακόμη περισσότερο τη βραδιά!!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ
την κάβα Φουστέρης,
το φούρνο Ερωτόκριτο,
το Σύλλογο Εστία,
το Σύλλογο γονέων του σχολείου,
το οινοποιείο Αρτέμης Καραμολέγκος και
το Σύλλογο γονέων και φίλων ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Ηλιαχτίδα
Για την πολύτιμη βοήθειά τους στην οργάνωση της γιορτής!! Ευχαριστούμε τέλος θερμά όλους όσους παραβρέθηκαν στη γιορτή και μας τίμησαν με την παρουσία τους!! Καλό καλοκαίρι σε όλους!!




































