Στο πέρασμα του χρόνου πολλοί είναι αυτοί που προσπάθησαν να ορίσουν την έννοια και το ρόλο του παιχνιδιού στην ανάπτυξη του παιδιού. Ως αποτέλεσμα πλήθος ορισμών και θεωριών υποστηρίζουν τη σημαντικότητα του αλλά και τη δυσκολία αποσαφήνισης της έννοιας. Ωστόσο όλοι συμφωνούν ότι πρόκειται για μια πολυσύνθετη, ευχάριστη αυτοκαθοριζόμενη ψυχαγωγική διαδικασία που διακατέχεται από τους δικούς του κανόνες. Μέσω του παιχνιδιού παρέχεται η δυνατότητα της έκφρασης ιδεών και συναισθημάτων, της εξωτερίκευσης της ενεργητικότητας. Μέσω του παιχνιδιού διευκολύνεται η μάθηση και κατ’ επέκταση η γνωστική ανάπτυξη, η επίλυση προβλημάτων . Περαιτέρω, συντελεί σημαντικά στην ανάπτυξη των εσωτερικών κινήτρων και της αυτοπεποίθησης, της συνεργασίας, της ενεργής συμμετοχής, επιμονή.
Αναγνωρίζοντας, τόσο εμείς όσο και οι εταίροι μας, τα θετικά που μπορεί να προσφέρει, στην ανάπτυξη, γνωστική, κοινωνική των μαθητών οργανώσαμε ως συνδιοργάνωτες το «Παίζω, μαθαίνω, διασκεδάζω» (I Play, I Learn, I have Fun).
Μέντορας μας στη προσπάθεια αυτή η Διευθύντρια του σχολείου μας Πετρίδου Χαρίτινη.
Στο προτζεκτ εντάχτηκαν και συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί:
Τερζούδη Αθηνά
Λιαρας Απόστολος
Αρσενούδη Κερρασω
Παναγή Μαρία
Πρίγγα Μαριάννα
Γιαννούλη Παγώνα
Βασιλακοπούλου Σταυρούλα
Γεωργιάδου Βασίλεια
Το βίντεο του πρότζεκτ μας
Τα σχολεία που συμμετέχουν
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν
Το παιχνίδι ξεκινάει αφού λάβαμε τις Υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν το αρχικό ερωτηματολόγιο.
Το Δεκέμβριο φτιάξαμε, ψηφίσαμε και αναδείξαμε το νικητήριο logo και poster του προτζεκτ μας
Τα logo μας
τα poster μας
Λίγο πριν κλείσουμε για τα Χριστούγεννα το πνεύμα έγινε γιορτινό και φτιάξαμε και κοινοποίησαμε με storyjumper τις ευχές μας
Ενημερωτικό δελτίο Δεκεμβρίου
Χωριστήκαμε σε ομάδες, γράψαμε λέξεις για τη σημασία την πρωτοχρονιάς και δημιουργήσαμε κατά ομάδες αλλά και συνολικά με όλες τις λέξεις πίνακες ζωγραφικής χρησιμοποιώντας τη τεχνητή νοημοσύνη
Ακονίσαμε το μυαλό μας κατασκευάζοντας και παίζοντας με το παιχνίδι με τις έξι πέτρες
Ιανουάριος χωρίς ημερολόγιο δεν νοείται!
Εμπνευστήκαμε από το τίτλο του πρότζεκτ μας για να δημιουργήσουμε συννεφόλεξα με το WordClouds σχετικές με αυτό
Ενημερωτικό δελτίο Ιανουαρίου
Το Φεβρουάριο μυηθήκαμε στα μυστικά του παιχνιδιού με τις εννέα (9) πέτρες και ελέγξαμε τις γνώσεις μας
6 Φεβρουαρίου ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο είδαμε και συζητήσαμε για αυτό το θέμα
Λίγο πριν το τέλος του μήνα μαθητές και εκπαιδευτικοί χρησιμοποιώντας τεχνίτη νοημοσύνη γράψαμε στοίχους σχετικά με τη σημασία που έχει για εμάς αυτό το πρότζεκτ και τους συνθέσαμε σε ένα συνεργατικό τραγούδι.
Ενημερωτικό δελτίο Φεβρουαρίου
Το Μάρτιο τον αφιερώσαμε αποκλειστικά σε παιχνίδια εξάσκησης της προσοχής, της εύρεσης λέξεων σχετικές με τα παιχνίδια με το LearningApps web 2 too
Τον Απρίλιο μετα την επιμόρφωση με τον ειδικό στο σκάκι, παίξαμε το παιχνίδι.
Φτάνοντας στο τέλος οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν το τελικό ερωτηματολόγιο και έγιναν οι αντίστοιχες συγκρίσεις των απαντήσεων τόσων των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών
Πραγματοποιήσαμε ποιοτική αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μαθητών χρησιμοποιώντας τη τεχνητή νοημοσύνη
Συγκεντρώσαμε τα έργα μας σε μια εικονική έκθεση
Κατά τη διάρκεια του προτζεκτ πραγματοποιήσαμε συναντήσεις με τους εταίρους μας (αρχική και τελική), τους μαθητές
Για τη διάχυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήσαμε και το instagram