Η φετινή σχολική χρονιά στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Νάουσας έφτασε στο τέλος της και η συγκίνηση όλων μας είναι μεγάλη. Μαθητές και όλο το προσωπικό γινόμαστε σήμερα μια αγκαλιά για να αποχαιρετήσουμε άλλη μια γεμάτη, όμορφη χρονιά.
Μέσα στις τάξεις και τα εργαστήριά μας:
-
Μάθαμε ο ένας από τον άλλον.
-
Δημιουργήσαμε με μεράκι και φαντασία.
-
Μοιραστήκαμε γέλια, αγωνίες και αμέτρητες όμορφες στιγμές.
Ήμασταν, και θα είμαστε πάντα, μια δυνατή ομάδα που στηρίζει ο ένας τον άλλον με αγάπη και σεβασμό.
«Η μεγαλύτερη επιτυχία μας φέτος ήταν τα χαμόγελα που καταφέραμε να ζωγραφίσουμε μαζί.»
Οι ευχές μας για το καλοκαίρι 🌊🍉
Ευχόμαστε σε όλους —μαθητές, εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές μας— ένα υπέροχο, ξεκούραστο και φωτεινό καλοκαίρι!
Είθε οι επόμενοι μήνες να είναι γεμάτοι με:
-
Βουτιές, παιχνίδι και ξεγνοιασιά για τους μαθητές μας.
-
Ηρεμία και όμορφες στιγμές για τους καθηγητές και τους γονείς μας.
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη, με την ίδια αγάπη και ακόμα περισσότερη όρεξη! 🍦⛱️












































