Η φετινή σχολική χρονιά στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ.  Νάουσας έφτασε στο τέλος της και η συγκίνηση όλων μας είναι μεγάλη. Μαθητές και όλο το προσωπικό γινόμαστε σήμερα μια αγκαλιά για να αποχαιρετήσουμε άλλη μια γεμάτη, όμορφη χρονιά.

Μέσα στις τάξεις και τα εργαστήριά μας:

  • Μάθαμε ο ένας από τον άλλον.

  • Δημιουργήσαμε με μεράκι και φαντασία.

  • Μοιραστήκαμε γέλια, αγωνίες και αμέτρητες όμορφες στιγμές.

Ήμασταν, και θα είμαστε πάντα, μια δυνατή ομάδα που στηρίζει ο ένας τον άλλον με αγάπη και σεβασμό.

«Η μεγαλύτερη επιτυχία μας φέτος ήταν τα χαμόγελα που καταφέραμε να ζωγραφίσουμε μαζί.»

Οι ευχές μας για το καλοκαίρι 🌊🍉

Ευχόμαστε σε όλους —μαθητές, εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές μας— ένα υπέροχο, ξεκούραστο και φωτεινό καλοκαίρι!

Είθε οι επόμενοι μήνες να είναι γεμάτοι με:

  • Βουτιές, παιχνίδι και ξεγνοιασιά για τους μαθητές μας.

  • Ηρεμία και όμορφες στιγμές για τους καθηγητές και τους γονείς μας.

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη, με την ίδια αγάπη και ακόμα περισσότερη όρεξη! 🍦⛱️

IMG 70a2bc41f4e18b1d829fcfef243b2e9a V

Μια γιορτή συγκίνησης, δημιουργίας και μεγάλων διακρίσεων στην τελετή λήξης του σχολικού έτους 2025-26

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου, η σχολική μας κοινότητα αποχαιρέτησε με τον πιο όμορφο τρόπο μια δημιουργική και γεμάτη εμπειρίες χρονιά. Σε ένα κλίμα γιορτής, συγκίνησης και χαράς, πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης του σχολικού έτους 2025-26.

Παρουσία των περήφανων γονέων και κηδεμόνων και της Αντιδημάρχου Παιδείας της Η.Π Νάουσας κα Ράλλης, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν με ενθουσιασμό τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που υλοποίησαν φέτος. Με το πέρας των παρουσιάσεων, απονεμήθηκαν στα παιδιά οι αναμνηστικές βεβαιώσεις συμμετοχής, ως επιβράβευση για τον κόπο και το μεράκι τους. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για την εξαιρετική τους προσπάθεια!

https://canva.link/w1zmtevfrk5sc68 

https://canva.link/134oz2drho5bcmj

Μια σπουδαία Πανελλήνια Πρωτιά

Ιδιαίτερη και βαθιά συγκινητική στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η βράβευση των παιδιών για τις κοινωνικές και επιστημονικές τους δεξιότητες. Αρχικά, επιδόθηκαν οι βεβαιώσεις παρακολούθησης του πολύτιμου εκπαιδευτικού προγράμματος πρώτων βοηθειών “Kids Save Lives”.

Η κορυφαία στιγμή της βραδιάς, ωστόσο, ανήκε στους δύο μαθητές του σχολείου μας, οι οποίοι καταχειροκροτήθηκαν για την κατάληψη της 1ης θέσης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό “Kids Save Lives – Championship 2026”. Η σπουδαία αυτή πρωτιά γέμισε υπερηφάνεια τόσο το σχολείο όσο και τις οικογένειές τους.

Θάλασσα, χρώματα και παιχνίδι στην αυλή

Η συνέχεια της γιορτής ήταν αφιερωμένη στην έκφραση και τη διασκέδαση:

  • Εικαστική δημιουργία: Εμπνευσμένα από το ελληνικό καλοκαίρι και το γαλάζιο της θάλασσας, τα παιδιά ένωσαν τη φαντασία τους και δημιούργησαν έναν πανέμορφο, κοινό εικαστικό πίνακα.

  • Αθλητικές δραστηριότητες: Η αυλαία έπεσε με τον πιο δυναμικό και διασκεδαστικό τρόπο. Ο προαύλιος χώρος του σχολείου μετατράπηκε σε μια γεμάτη ενέργεια πίστα αθλητικών δοκιμασιών (τύπου survivor), χαρίζοντας στα παιδιά στιγμές γέλιου, ομαδικότητας και παιχνιδιού.

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους ένα υπέροχο, δημιουργικό και καλό καλοκαίρι!

 

Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης του σχολικού έτους 2025-26 (1η ημέρα) παρουσίαση Γονέων/ Κηδεμόνων και μαθητών/τριων. Κατά τη διάρκεια της τελετής παρουσιάστηκαν τα παρακάτω προγράμματα:

  • eTwinning ” A better future with AI and technology”
  • eTwinning “My storybook with QR code”
  • Δίκτυο “ΕΕΕΕΚ του Ύδατος Ορμώμενοι: Μεταμόρφωση και Μνήμη”
  • Δίκτυο Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας “Σχολικοί Λαχανόκηποι”
  • Δίκτυο του ΚΕΠΕΑ Νάουσας ” Γεωργία και Περιβάλλον”

Μετά την παρουσίαση του κάθε προγράμματος απονεμήθηκαν οι βεβαιώσεις συμμετοχής στους μαθητές και στις μαθήτριες πυο συμμετείχαν στα αντίστοιχα προγράμματα.

(Πατώντας πάνω στην φωτογραφία θα μεταφερθείτε στο αντίστοιχο εικονικό δωμάτιο όπου μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του κάθε προγράμματος επιλέγοντας το εικονίδιο του προγράμματος)

Teleth lhxhs 1h hmera 2

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ενημερωτική παρουσίαση με θέμα τη μελισσοκομία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Δευτέρα 8 Ιουνίου από δύο εκπαιδευτικούς του ΕΕΕΕΚ, οι οποίοι δραστηριοποιούνται παράλληλα ως μελισσοκόμοι.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο της μέλισσας και να ενημερωθούν για τη δομή και τη λειτουργία της κυψέλης, τον ρόλο των μελισσών στο φυσικό περιβάλλον και τη σημασία τους για την επικονίαση των φυτών και τη διατήρηση της βιοποικιλότητας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης έγινε αναφορά στη διαδικασία παραγωγής του μελιού, στα προϊόντα της κυψέλης, καθώς και στο επάγγελμα του μελισσοκόμου. Μέσα από την ανάπτυξη του θέματος και τη συζήτηση που ακολούθησε, οι μαθητές εμπλούτισαν τις γνώσεις τους και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τη συμβολή της μέλισσας στο οικοσύστημα και την ανθρώπινη ζωή.

Την Πέμπτη 4  Ιουνίου το σύνολο των μαθητών/τριων του ΕΕΕΕΚ Νάουσας επισκέφθηκε το Άλσος Αγίου Νίκολάου και υλοποίησε το πρόγραμμα « Αράπιτσα το ποτάμι μας» στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας  στο Δίκτυο του ΚΕΠΕΑ Νάουσας  «Γεωργία και Περιβάλλον- Αειφορική διαχείριση της γεωργικής γης».

   Αρχικά οι μαθητές/τριες με ξεναγό την κ. Μάρθα Καρβουνίδου  μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας του ΚΕΠΕΑ, χωρίστηκαν σε ομάδες και ακολούθησαν ένα  περιβαλλοντικό μονοπάτι που άρχισε από τις πηγές της Αράπιτσας και συνεχίστηκε ακολουθώντας τη ροή του ποταμού.

   Στη διάρκεια της διαδρομής υλοποιήθηκαν δραστηριότητες με τη βοήθεια φύλλων εργασίας, οι μαθητές  αναγνώρισαν φυτά της χλωρίδας και οργανισμούς της πανίδας, μέτρησαν τη θερμοκρασία των νερών του ποταμού, υπολόγισαν την ηλικία πλατάνων και αναζήτησαν βιοδείκτες καθαρότητας του νερού.

Ήταν μια ακόμα πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία για όλους!