Με ιδιαίτερη τιμή και υπερηφάνεια το σχολείο μας συμμετείχε στην παρέλαση για την 25η Μαρτίου, τιμώντας την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, συμμετείχαν με άψογη παρουσία και σεβασμό, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο και αποδίδοντας φόρο τιμής στους αγώνες των προγόνων μας για την ελευθερία. Η συμμετοχή τους ανέδειξε το αίσθημα ευθύνης και τη σημασία της διατήρησης της ιστορικής μνήμης.
Η παρουσία όλων συνέβαλε στη δημιουργία ενός κλίματος συγκίνησης και εθνικής υπερηφάνειας, αναδεικνύοντας τα διαχρονικά ιδανικά της πατρίδας μας. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για τη στήριξη και την παρουσία τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για τη συμμετοχή και την εκπροσώπηση του σχολείου μας.










