Με μεγάλη επιτυχία διεξήλθε η παρέλαση του σχολείου μας της 28ης Οκτωβρίου με την συμμετοχή όλων των μαθητών και όλων των εκπαιδευτικών. Την παρέλαση τίμησε με την παρουσία του ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά κύριο Αναστασόπουλος Διονύσιος.












