Παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου

Με μεγάλη χαρά τα παιδιά του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Γαλατά συμμετείχαν στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και μας έκαναν όλους πολύ περήφανους!!! Μπράβος σας!!!!

tholo tholo1