Επίσκεψη μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ερμιονίδας στο τμήμα Καθαριότητας και Πρασίνου του Δήμου Ερμιονίδας
Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας «Γνωρίζω τον εαυτό μου και χτίζω το επαγγελματικό μου προφίλ», οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ερμιονίδας πραγματοποίησαν στις 24/4/2026 εκπαιδευτική επίσκεψη στο Τμήμα Καθαριότητας και Πρασίνου του Δήμου Ερμιονίδας.
- Ενημερώθηκαν για τους κανόνες ασφαλείας και τον εξοπλισμό ατομικής προστασίας που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι.
- Συζήτησαν για τις αρμοδιότητες των υπαλλήλων που ασχολούνται με την καθαριότητα δημόσιων χώρων και τη φροντίδα του πρασίνου.
- Περιηγήθηκαν στις εγκαταστάσεις, γνώρισαν από κοντά τα οχήματα και τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούν οι αρμόδιοι υπάλληλοι.
- Συζήτησαν για τα εργασιακά δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εργαζομένων.
- Ενημερώθηκαν για τα κριτήρια και τη διαδικασία πρόσληψης σε αντίστοιχες θέσεις.
Μέσα από αυτή την επίσκεψη, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας του συγκεκριμένου εργασιακού πλαισίου, να γνωρίσουν καλύτερα στοιχεία του εαυτού τους σε σχέση με την εργασία και να κάνουν ένα ακόμη βήμα στη διαμόρφωση του επαγγελματικού τους προφίλ.
Ευχαριστούμε θερμά τον υπεύθυνο της υπηρεσίας κύριο Πασιαλή Βασίλειο καθώς και όλο το προσωπικό του Τμήματος Καθαριότητας και Πρασίνου του Δήμου Ερμιονίδας για τη φιλοξενία, την προθυμία και τις πολύτιμες πληροφορίες που μοιράστηκαν μαζί μας!






