Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, ημέρα που έχει καθιερωθεί ως ημέρα ευαισθητοποίησης για την αναπηρία και τα άτομα με ειδικές ανάγκες, στο σχολείο πραγματοποιήθηκε συζήτηση και δραστηριότητες σχετικά με τη διαφορετικότητα, την αναπηρία, αλλά και το ρατσισμό.
