Την Παρασκευή 22-05-2026 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στην περιοχή της Δασκαλόπετρας, στην οποία συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, καθώς και ομάδα εκπαιδευτικών και μαθητών από την Τουρκία που επισκέπτονται το σχολείο μας στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+.
Με τη πολύτιμη βοήθεια της Θεανώ Γδύση, την οποία ευχαριστούμε θερμά για την εθελοντική της προσφορά, οργανώθηκαν διάφορες δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες στον χώρο της Δασκαλόπετρας. Έλληνες και Τούρκοι μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν όλοι μαζί σε παιχνίδια και δράσεις συνεργασίας, μέσα σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και φιλικό κλίμα.
Η τελευταία δραστηριότητα της ημέρας ήταν τα Μπότσια, όπου συμμετείχαν ενεργά μαθητές και εκπαιδευτικοί, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας.
Στο τέλος της εκδρομής όλοι μαζί γευμάτισαν στη Δασκαλόπετρα, ενώ πραγματοποιήθηκε και η απονομή των πιστοποιητικών συμμετοχής στους Τούρκους μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “Special Skills Technological Steps”. Η ημέρα ολοκληρώθηκε μέσα σε μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, γεμάτη συνεργασία, συμμετοχή, χαμόγελα και κοινές εμπειρίες για όλους. Μέσα από τη συνύπαρξη, το ομαδικό παιχνίδι και την αλληλεπίδραση μαθητών και εκπαιδευτικών από διαφορετικές χώρες, αναδείχθηκαν στην πράξη βασικές αξίες του προγράμματος Erasmus+, όπως η συνεργασία, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η συμπερίληψη, ο αμοιβαίος σεβασμός και η ανάπτυξη δεσμών φιλίας και επικοινωνίας μεταξύ των λαών.





















