Τι πιο όμορφο από το να υποδέχεσαι την Άνοιξη στην φύση!!! Σήμερα οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας υλοποίησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΠΕ Έδεσσας-Γιαννιτσών! Υπέροχη η μέρα για “παιχνίδι” με την φύση. Μελετήσαμε το νερό, αφουγκραστήκαμε τους ήχους -φυσικούς και τεχνητούς-, παρατηρήσαμε την φύση, αγγίξαμε, νιώσαμε, μυρίσαμε….περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ! Ευχαριστούμε!
Εκεί που το Νερό ανταμώνει την Φωτιά
Έχουμε την χαρά αύριο να ξεκινήσουμε την εβδομάδα μας με μια εκπαιδευτική επίσκεψη σε ένα υπέροχο φυσικό τοπίο: στα Λουτρά Πόζαρ. Εκεί οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας θα συμμετέχουν στο εκπαιδευτικόπρόγραμμα ¨Εκεί που το νερό ανταμώνει την φωτιά” από το ΚΠΕ Έδεσσας – Γιαννιτσών. Η πιο όμορφη τοποθεσία για να υποδεχθούμε την Άνοιξη! Εαρινή ισημερία αύριο γαρ……
Τούρτα Πειρατές
Σώμα: Γέννηση – Γήρας
Κάπνισμα: Ενεργητικό και Παθητικό
Την Παρασκευή 17/03/2017 η κ. Καραντώνη Ελένη, από την Δ/νση Δημόσιας Υγείας της Π.Ε Πέλλας, μίλησε στους μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας για το κάπνισμα. Τον εθισμό, ταις επιπτώσεις και την νομοθεσία που ισχύει! Το βασικότερο όλων ήταν η εισήγησή της για το παθητικό κάπνισμα και μας έκανε όλους ΝΙΝΤΖΑ Αντικαπνιστές!!!! Την ευχαριστούμε από καρδιάς για την επίσκεψη!
Ζαχαροπλαστική Ανακύκλωση
Μαγειρική
Τούρτα Κάστρο Ιπποτών
Προχθές είχε γεννέθλια ο Α. Δεν είναι μαθητής μας, αλλά ανήκει στην ευρύτερη “οικογένεια” του σχολείου μας…οπότε τούρτα με το αγαπημένο του θέμα….φτιαγμένη με πολύ αγάπη από τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας! Χρόνια σου Πολλά και Καλά Α και πάντα πολεμιστής!!!! Σοκολατένιο Κάστρο, με μπισκότα γεμιστά με σοκολάτα και πουράκια σοκολάτας και πολεμίστρες με σοκολάτα γάλακτος!!!! Πιο σοκολάτα ΔΕΝ υπάρχει!
Εισήγηση: Κάπνισμα
Θεματική Εβδομάδα “Σώμα και Εφηβεία” – ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Παρασκευή 10/03/2017, η έκτη και τελευταία ημέρα (ναι ναι είχαμε και μια μέρα μπόνους) της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο “Σώμα και Ταυτότητα”. Η ενότητα ήταν αφιερωμένη στην Υγιεινή Διατροφή. Εισηγητρια ήταν η κ. Πούλου Αικατερίνη, επισκέπτρια υγείας του ΚΥ Αριδαίας. Τα παιδιά ήταν εξοικειωμένα με την έννοια της Υγιεινής Διατροφής μέσω του Εργαστηρίου Μαγειρικής-Ζαχαροπλαστικής, οπότε η συζήτηση κινήθηκε σε υψηλό επίπεδο!

























