Σήμερα….η καλύτερα να πούμε ΚΑΙ σήμερα…μοσχομύρισε το σχολείο μας…μια μυρωδιά γνωστή, παλιά και αγαπημένη! Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ και του ΕΔΣ Αριδαίας έφτιαξαν τσουρέκια!! πεντανόστιμα και αρωματικά…..και του Χρόνου με ΥΓΕΙΑ!

P1160334 P1160346 P1160347 P1160350 P1160351 P1160353 P1160354 P1160366 P1160367

Στo πλαίσιo του προγράμματος της Κοινωνικής Προσφοράς και επιθυμώντας να ενθαρρύνουμε την ενσυνείδητη συμμετοχή των μαθητών μας σε δράσεις που καλλιεργούν υπεύθυνη στάση απέναντι στα περιβαλλοντικά προβλήματα, το ΕΕΕΕΚ Αριδαίας συμμετείχε για πρώτη φορά φέτος στην «Εβδομάδα εθελοντισμού Let’s do it Greece» με σύνθημα «Γίνε η Αλλαγή που Περιμένεις!».

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής (27 – 31 Μαρτίου 2017) οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας κινητοποιήθηκαν, διαμόρφωσαν σχολικούς χώρους και εργάστηκαν από κοινού για να επιφέρουν ευχάριστες αλλαγές στη σχολική τους καθημερινότητα.

Πιο συγκεκριμένα

  • Εμπλουτίστηκε ο λαχανόκηπος του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας
  • Έγινε φύτευση αρωματικών φυτών (λεβάντες) σε χώρο της αυλής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αριδαίας (η δράση έγινε μαζί με τους μαθητές της τετάρτης τάξης του 3ου ΔΣ Αριδαίας)
  • Χρωματίστηκαν ρόδες αυτοκινήτων και φυτεύτηκαν σε αυτές πολύχρωμα λουλούδια, δημιουργώντας έτσι μια καλαίσθητη σύνθεση εξωτερικού χώρου (η δράση έγινε μαζί με τους μαθητές του 3ου ΔΣ Αριδαίας)
  • Έγινε καθαρισμός και τακτοποίησης της κοινής αποθήκης με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αριδαίας
  • Χρωματίστηκαν ρόδες αυτοκινήτων και έγιναν σύνθεση εξωτερικού χώρου (Minions), και άλλαξε η είσοδος του σχολείου μας
  • Φυτεύτηκαν αρωματικά φυτά (λεβάντες) στον ανθόκηπο του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας
  • Φτιάχτηκαν μπισκότα και διακοσμήθηκαν με ζαχαρόπαστα με τις φατσούλες του “Let’s Do It Greece”
  • Φυτεύτηκαν πολύχρωμα λουλούδια στην πρόσοψη του κτιρίου του ΕΔΣ και του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας, αλλάζοντας έτσι την εικόνα της πρόσοψης του σχολείου μας

Πολύτιμη βοηθός και αρωγός στις δράσεις μας ήταν η συντονίστρια του «Let’s Do It Greece” Αλμωπίας κ. Αριάννα Μαντά και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Νεολαίας και Εθελοντισμού κ. Χατζηγιαννίδης Γεώργιος, τους οποίους και ευχαριστούμε δημόσια για την έμπρακτη υποστήριξής τους.

Και του Χρόνου με ΥΓΕΙΑ!

Lets

Η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού (World Autism Awareness Day) καθιερώθηκε με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ την 1η Νοεμβρίου 2007 και αποφασίστηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, αρχής γενομένης από το 2008. Σκοπός της είναι να ενημερώσει την παγκόσμια κοινή γνώμη για τον αυτισμό και τα βήματα που πρέπει να γίνουν για την ομαλή ένταξη των αυτιστικών ατόμων στην κοινωνία.

Στα πλαίσια λοιπόν της 2ας Απριλίου, Παγκόσμιας Ημέρας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας υλοποίησαν μια δράση με συμβολικό χαρακτήρα. Έφτιαξαν μπισκότα βουτύρου σε σχήμα παζλ (Σύμβολο του Αυτισμού – Gerald Gasson 1963), τα διακόσμησαν με χρωματιστή ζαχαρόπαστα και τα προσέφεραν στους αιμοδότες του ΚΥ Αριδαίας, που προσήλθαν για να δώσουν αίμα στην τακτική αιμοδοσία του ΚΥ Αριδαίας. Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας με αυτή την ενέργεια ήθελαν να δείξουν ότι τα παιδιά με αυτισμό υπάρχουν, εκπαιδεύονται στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και μπορούν να προσφέρουν.

Ευχαριστούμε από καρδιάς την Διευθύντρια του ΚΥ Αριδαίας κ. Φωτοπούλου Στέλλα, που όχι μόνο έδωσε την άδεια να πραγματοποιηθεί η δράση αλλά την υποστήριξε ένθερμα.

P1160232 P1160233 P1160298 P1160305 P1160310 P1160312 P1160315 P1160318 P1160324

Ευχαριστούμε από καρδιάς την εταιρεία ΚΡΟΝΟΣ ΑΕ, και ιδιαίτερα τον κ. Σαΐτη, για την προσφορά κονσέρβας ροδακίνου στο ΕΕΕΕΚ Αριδαίας (15 δίσκους). Τα υλικά αυτά θα αποτελέσουν πρώτες ύλες του Εργαστηρίου Μαγειρικής – Ζαχαροπλαστικής του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας, όπου οι μαθητές λαμβάνουν τα απαραίτητα εφόδια για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της Αυτόνομης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρία.

Σας ευχαριστούμε που συντάσσεστε μαζί μας, αποδεικνύοντας έμπρακτα το βαθύ αίσθημα κοινωνικής ευθύνης που διέπει την εταιρεία σας.

Σας ευχόμαστε υγεία, οικογενειακή ευτυχία και επαγγελματική επιτυχία!

8TEb4ExEc

Ευχαριστούμε θερμά τις Εκδόσεις Susaeta, για τα ΥΠΕΡΟΧΑ βιβλία που μας χάρισαν. Τα πολύ επιμελημένα και μοντέρνα βιβλία τους κοσμούν πλέον την βιβλιοθήκη του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας. Τους ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και να μένουν πιστοί στο όραμά τους: να εκδίδουν όμορφα βιβλία, όσο κι αν οι εποχές «αναζητούν» ευκολίες και γενικά εκπτώσεις στην ποιότητα.

susa

 

Η εβδομάδα που πέρασε αφιερώθηκε στην Πανελλαδική Εθελοντική Δράση “Let’s Do It Greece”. Το δυναμικό του ΕΕΕΕΚ Αρδαίας, μαθητές και εκπαιδευτικοί, συμμετείχαν σε μια σειρά δράσεων με σκοπό να γίνει το σχολείο και η αυλή του σχολείου μας ομορφότερη! Συνεργαστήκαμε και ήρθαμε πιο κοντά με περισσότερους μαθητές της αυλής μας και φτιάξαμε μέρη κοινά. Σε αυτή μας την προσπάθεια ήταν δίπλα μας Κ*Α*Θ*Ε Σ*Τ*Ι*Γ*Μ*Η* η συντονίστρια του “Let’s Do It Greece” Αλμωπίας κ. Αριάννα Μαντά  και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Αλμωπίας κ Γιώργος Χατζηγιαννίδης, που φρόντισαν να έχουμε όλα τα υλικά που χρειαζόμασταν. Τους ευχαριστούμε από καρδιάς και ευχόμαστε Και του ΧΡΟΝΟΥ με ΥΓΕΙΑ!

με το σύνθημα “Μεγαλώνουμε μαζί” οι μαθήτες του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας και οι μαθητές της τετάρτης τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αριδαίας έσκαψαν και φτιάξαν έναν αρωματικό κήπο – με λεβάντες! Υπέροχη συνεργασία! Καθοδήγηση: Τζηκαλιός Ζήσης Γεωπόνος του ΕΕΕΕΚ Αριδαίας.

P1160256 P1160262 P1160272 P1160275 P1160279

 

Στα πλαίσια της εθελοντικής εβδομάδας “Let’s Do It Greece” συνεργαστήκαμε με το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αριδαίας για να φτιάξουμε μια σύνθεση με πολύχρωμες ρόδες (μήπως σας θυμίζει κάτι το μπλε και το κίτρινο;) στα χρώματα των Ολυμπιακών Αγώνων….και την Δευτέρα θα ολοκληρώσουμε την ανθοφύτευσή τους!

P1160248 P1160252