ΧΑΤΖΗΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Γεωλόγος M.Sc.

65 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Prevention and Management of natural disasters
Email: echatzie@sch.gr

Ευχαριστήρια επιστολή για την ανακαίνιση του 65ου Γυμνασίου Αθηνών

ΑΘΗΝΑ 23-12-2020,                                                                                                                            ΠΡΟΣ :

ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Κ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ

Συγγραφικό έργο – Δημοσιεύσεις σε περιοδικά και Πρακτικά Συνεδρίων

Παπά Ελένη, Τζαγκαράκης Πέτρος, Μανώλης Χατζηελευθερίου , Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία, Οδηγός για την Υλοποίηση του Προγράμματος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. FOTOLIO S.A. . Αθήνα. 2020. Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, ISBN 978-960-87271-9-9.

Χατζηελευθερίου, Εμ., Τζοβλά, Ε., (2019). Χρήση του διαδραστικού πίνακα και των προσομειώσεων στις Θετικές Επιστήμες : Μία άλλη οπτική, στο περιοδικό ΄΄ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ online΄΄   ISSN : 2241- 6781, τ. 15ο , σελ. 347-354.

Χατζηελευθερίου, Εμ., Τσίχλη , Σ, Κουτρούμπα, Ζ., Λιάπη Ε., (2019), Η Ιστορική διαδρομή των βοτάνων και η χρήση τους στην κοσμετολογία. Πρόγραμμα Π.Ε. , Πρακτικά 11ου Πανελλήνιου  Συνεδρίου της ΕΝΕΦΕΤ, Φλώρινα 19-21 Απριλίου 2019, πρακτικά συνεδρίου ISBN: 978-618-83267-7-4  σελ. 1019 – 1028.

Kroustalli, M., Hatzieleftheriou, E., (2015). ΄΄Stepping on the planet of parental engagement. A small step for us, a giant leap for our school΄΄, Proceedings of  E-STEP Confere ce in the frame of 8th International Conference in Open and Distance Learning  Athens, 7 November 2015, Ellinogermaniki Agogi With the support of  the LLP of the European Union: Ref. 539498 –LLP –1– 2013–GR-COMENIUS-CMP

Χατζηελευθερίου, Εμ.,  Αλεξανδράκης Γ., Πούλος Σ., Γάκη – Παπαναστασίου Κ., Μαρουκιάν Χ. , (2007). «Εκτίμηση της τρωτότητας της παράκτιας περιοχής των Α και ΒΑ ακτών της Αττικής σε σχέση με μία μελλοντική άνοδο της θαλάσσιας στάθμης», Πρακτικά του 8ου Πανελλήνιου Γεωγραφικού Συνεδρίου της Ελληνικής Γεωγραφικής Εταιρίας, Αθήνα 4/10/07 έως 7/10/2007, σελ. 298 – 305.

Φασουλόπουλος, Γ.,  Χατζηελευθερίου, Εμ.,  (2004). «Το μάθημα της Γεωγραφίας στο Γυμνάσιο, με καθρέφτη τα θέματα της τελικής αξιολόγησης: η περίπτωση της Δωδεκανήσου»,  Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τη διδακτική των φυσικών επιστημών και τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση, Αθήνα  26 – 28 Νοεμβρίου 2004, τόμος Α΄  σελ. 473 – 481.

ΑΡΘΡΟ : Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ως Καταλύτης στην Προσπάθεια Μετριασμού της Κλιματικής Αλλαγής

Άρθρο στην εκπαιδευτική ιστοσελίδα : www.esos.gr

Εμμανουήλ Χατζηελευθερίου
Γ
εωλόγος M.Sc. Πρόληψη και Διαχείριση Φυσικών Καταστροφών
Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας
Μέλος Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Ατττικής

Σε όλη τη διάρκεια της Ιστορίας, ο άνθρωπος έπρεπε να παλεύει με τη Φύση για να επιβιώσει. Σ΄αυτόν τον αιώνα έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί ότι για να επιβιώσει, πρέπει να την προστατέψει

Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΩΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ  ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ  ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ

 

 Κατεβάστε την εισήγηση της ημερίδας με τίτλο :  Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΩΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ  ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ  ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ

 

Κατεβάστε την εισήγηση  της ημερίδας με τίτλο :

Επανεκτίμηση σεισμολογικών και κοινωνικών δεδομένων από τον καταστροφικό σεισμό του 1755

Kalogeras_presentation_1755

 

 

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων