Επιμορφωτικό σεμινάριο «Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μαθησιακή Αναλυτική»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ (doc)
Continue ReadingΔρ. Πληροφορικής ΑΠΘ – Εκπαιδευτικός Τάξης: 2000-18 / Συντονιστής Εκπ.. Έργου Πληροφορικής Δυτ. Μακεδονίας: 2018-23 / Διευθυντής Σχολ. Μονάδας 2023- (dtzimas@sch.gr)
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ (doc)
Continue Readinghttp://pektpe.xyz/?p=1288 http://pektpe.xyz/
Continue Readinghttps://dmaked.pde.sch.gr/index.php/draseis/eu-in-my-region-2022
Continue Readinghttps://smartcity.cityofkozani.gov.gr/ekdilosi-pdm-diagonismos-2022/ https://climateneutral2030.cityofkozani.gov.gr/diagonismos_dt/
Continue ReadingΗ Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνουν σεμινάριο το οποίο αποσκοπεί να παρουσιάσει έναν ολοκληρωμένο κύκλο μαθημάτων μέσω του οποίου οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.) θα ενισχυθούν, ώστε να διαχειρίζονται επιτυχέστερα, σε εκπαιδευτικό και μαθησιακό επίπεδο, τις νέες τεχνολογίες και την […]
Continue ReadingΗ Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνουν σεμινάριο το οποίο αποσκοπεί να παρουσιάσει έναν ολοκληρωμένο κύκλο μαθημάτων μέσω του οποίου οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα ενισχυθούν, ώστε να διαχειρίζονται επιτυχέστερα, σε εκπαιδευτικό και μαθησιακό επίπεδο, τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία στη σχολική […]
Continue ReadingΕκπαιδευτικό/επιστημονικό άρθρο (under review) στο επιστημονικό περιοδικό Computers & Education: “Tzimas D., Demetriadis S., A didactical model for the impact of learning analytics guidance on student self-regulated learning skills, performance, and satisfaction: A case study.”
Continue ReadingΟι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ) Πληροφορικής των ΠΕΚΕΣ: Αν.Μακεδονίας-Θράκης (Γ. Φωτιάδου), 2ο Αττικής (Κ. Μαραγκός), 3ο Αττικής (Κ. Μάλαμας), 4ο Αττικής (Π. Παπαλεωνίδα), 6ο Αττικής (Σ. Ζιώβας), Δυτ.Ελλάδας (Σ. Παπαδάκης), Δυτ.Μακεδονίας (Δ. Τζήμας), Ηπείρου (Α. Μπασούνας), Θεσσαλίας (Α. Καπανιάρης), 1ο Κεντρ. Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα), 2ο Κεντρ.Μακεδονίας (Σ.Τζελέπη), 3ο Κεντρ.Μακεδονίας (Ε. Μπαμπαλώνα), 4ο Κεντρ.Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα-Σ.Τζελέπη-Ε. Μπαμπαλώνα), Κρήτης (Γ. Πανσεληνάς), 1ο και 2ο Νοτίου Αιγαίου (Κ. Ζέρβας) και Πελοποννήσου (Ε. Λιακοπούλου), συνδιοργανώνουν την ημερίδα με θέμα: “Σχεδιάζω, Υλοποιώ, Μοιράζομαι: Καλές πρακτικές στη διδασκαλία της Πληροφορικής”
Continue ReadingΔιαδικτυακή Ημερίδα «Διδασκαλία Αντικειμενοστρεφούς Σχεδίασης – Προγραμματισμού στο Λύκειο» Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ) Πληροφορικής 19 ΠΕΚΕΣ από όλη τη χώρα: Δυτ.Μακεδονίας (Δ. Τζήμας), Αν.Μακεδονίας-Θράκης (Γ. Φωτιάδου), 1ο Αττικής (Κ. Μαραγκός, Κ. Μάλαμας, Π. Παπαλεωνίδα, Σ. Κωτσάκης, Σ. Ζιώβας ) 2ο Αττικής (Κ. Μαραγκός), 3ο Αττικής (Κ. Μάλαμας), 4ο Αττικής (Π. Παπαλεωνίδα), 5ο Αττικής (Σ. Κωτσάκης), 6ο Αττικής (Σ. Ζιώβας), Δυτ.Ελλάδας (Σ. Παπαδάκης), Ηπείρου (Α. Μπασούνας) Θεσσαλίας (Α. Καπανιάρης), 1ο Κεντρ. Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα), 2ο Κεντρ.Μακεδονίας (Σ.Τζελέπη), 3ο Κεντρ.Μακεδονίας (Ε. Μπαμπαλώνα), 4ο Κεντρ.Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα-Σ.Τζελέπη-Ε. […]
Continue Reading