Εισήγηση στο σεμινάριο ΕΚΔΔΑ/ΙΝΕΠ: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Εισήγηση στο επιμορφωτικό σεμινάριο του ΕΚΔΔΑ/ΙΝΕΠ, με τίτλο: “Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ”, στις 10/11/2025. Ερωταπαντήσεις ΤΝΥ – 3 Ερωταπαντήσεις ΠΣ στις Υπηρεσίες Υγείας – 1 Ερωταπαντήσεις ΑΔΥ – 2 Ερωταπαντήσεις ΑΔΥ – 2 Ερωταπαντήσεις ΤΝΥ – 3 Λήψη αρχείου

Continue Reading

Ένταξη στο Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του ΙΕΠ

Ένταξη στο Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του ΙΕΠ στις ακόλουθες Θεματικές Περιοχές: Διδακτική γνωστικών αντικειμένων Σύγχρονα μοντέλα διδασκαλίας ΤΠΕ (παιδαγωγική αξιοποίηση, ψηφιακός εγγραμματισμός κ.ά.) Διδασκαλία και δεδομένα Ψηφιακή πολιτειότητα Εκπαιδευτική έρευνα και έρευνα δράση

Continue Reading

Οργανωτική & Επιστημονική Επιτροπή Συνεδρίου

Λήψη αρχείου Presentation Diamorfosis 30-10-2025 v 1 Σχέδιο Μαθήματος-v2 08-07-2025 Μέλος της Οργανωτικής και της Επιστημονικής Επιτροπής του 3rd International Scientific Conference “The 17 Sustainable Development Goals in Education – Shaping Active Citizens for Sustainability, Innovation, Equity and Justice”.

Continue Reading

Αποδοχή άρθρου στο 3rd International Scientific Conference “The 17 Sustainable Development Goals in Education – Shaping Active Citizens for Sustainability, Innovation, Equity and Justice in a Changing World”

Η εργασία με τίτλο: “Erasmus+ MILES: Ψευδείς Ειδήσεις και Παραπληροφόρηση στα Μέσα Επικοινωνίας και ο Ρόλος της Κριτικής Σκέψης – Μία Μαθητοκεντρική και Συν-σχεδιαστική Προσέγγιση” (Tzimas et al.), έχει γίνει αποδεκτή για παρουσίαση στο Συνέδριο: 3rd International Scientific Conference “The 17 Sustainable Development Goals in Education – Shaping Active Citizens for Sustainability, Innovation, Equity and […]

Continue Reading

Αποδοχή άρθρου στο 14th Panhellenic Conference with International Participation “ICT in Education” (HCICTE2025)

Η εργασία με τίτλο: “Ανάλυση Μαθησιακών Δεδομένων: Ηθικά ζητήματα, Αντίκτυπος και Υιοθέτησή της” (Τζήμας & Δημητριάδης), έχει γίνει αποδεκτή και παρουσιάστηκεhttps://blogs.sch.gr/dtzimas/files/2025/07/PA1_ETPE2025-44-TzhmasDhmhtriadhs-TELIKO.pdf στο Συνέδριο 14th Panhellenic Conference with International Participation “ICT in Education” (HCICTE2025), στην κατηγορία: “Πλήρη άρθρα | Full papers”.   Πρόγραμμα: https://etpe2025.aegean.gr/en/program/ Παρουσίαση: https://blogs.sch.gr/dtzimas/files/2025/07/PA1_ETPE2025-44-TzhmasDhmhtriadhs-TELIKO.pdf Λήψη αρχείου

Continue Reading

Editor’s Choice: “Impact of Learning Analytics Guidance on Student Self-Regulated Learning Skills, Performance, and Satisfaction: A Mixed Methods Study” by Dimitrios E. Tzimas and Stavros N. Demetriadis

Έχει επιλεγεί ως Editor’s Choice το άρθρο Impact of Learning Analytics Guidance on Student Self-Regulated Learning Skills, Performance, and Satisfaction: A Mixed Methods Study by Dimitrios E. Tzimas and Stavros N. Demetriadis. Editor’s Choice articles are based on recommendations by the scientific editors of MDPI journals from around the world. Editors select a small number of articles recently […]

Continue Reading

Εισήγηση στο event: «Ψευδείς Ειδήσεις, Παραπληροφόρηση και Ρητορική Μίσους στον Ψηφιακό Κόσμο»

Fake news και ρητορική μίσους: Από την “ψευδαγγελία” στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης Λήψη αρχείου ​

Continue Reading