Οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική τηλεδιάσκεψη με διατροφολόγο, με θέμα τη σωστή διατροφή και τη σπατάλη φαγητού.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, καθώς και για το πώς οι σωστές διατροφικές επιλογές συμβάλλουν στην καλή υγεία και την ανάπτυξή τους. Παράλληλα, έγινε ιδιαίτερη αναφορά στο σημαντικό ζήτημα της σπατάλης τροφίμων και στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στη μείωσή της, υιοθετώντας υπεύθυνες καθημερινές συνήθειες.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία, ενισχύοντας την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα διατροφής, υγείας και σεβασμού προς το περιβάλλον.



