Οι μαθητές και οι μαθήτριες ευχήθηκαν ΕΙΡΗΝΗ, ΧΑΡΑ, ΕΛΠΙΔΑ, ΑΓΑΠΗ , ΥΓΕΙΑ και διασκέδασαν με την θεατρική παράσταση ” Γράμμα στον Αη Βασίλη”. ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΞΩΤΙΚΑ
Read More >>Οι μαθητές και οι μαθήτριες ευχήθηκαν ΕΙΡΗΝΗ, ΧΑΡΑ, ΕΛΠΙΔΑ, ΑΓΑΠΗ , ΥΓΕΙΑ και διασκέδασαν με την θεατρική παράσταση ” Γράμμα στον Αη Βασίλη”. ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΞΩΤΙΚΑ
Read More >>