“Εθελοντισμός”, Β΄ τάξη

 

Ο Εθελοντισμός είναι μια πράξη που κρύβει αγάπη, σεβασμό, ενσυναίσθηση και τόσες άλλες αρετές που πρέπει να έχουμε για τον συνάνθρωπό μας αλλά και για το περιβάλλον.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης ασχοληθήκαμε στο 1ο Τρίμηνο, στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με το θέμα του Εθελοντισμού και μάθαμε πολλά…

  • Στην τάξη διαβάσαμε το ομώνυμο βιβλίο «Τρέχα, Τρεχάλα»: Σχολιάσαμε τη έννοια του εθελοντισμού και ανιχνεύσαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών για αυτόν. Οι μαθητές έτσι γνώρισαν την έννοια του εθελοντισμού.                                      Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 02 215219 2
  • Καθώς και το βιβλίο :«Η Δώρα και το δώρο της Αιμοδοσίας»20220429102935 i dora kai to doro tis aimodosias

 

  • Πάνω στα βίντεο που είδαμε έγινε συζήτηση για κοινωνική ευθύνη, βοήθεια και αξία προσφοράς.
  • Μάθαμε να ξεχωρίζουμε ποιες είναι πράξεις εθελοντισμού και ποιες όχι.
  • Συμπληρώσαμε την ακροστιχίδα του ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ και κατασκευάσαμε το δέντρο του εθελοντισμού.

20241114 125011 20241114 124847 20241114 124935 20241114 124807 20241114 124705 20241114 131603 20241125 125459 20241125 130045 20241125 125243  20241126 11000820241126 082622 1

  • Με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Πληροφορικής του σχολείου μας, κυρίας Μαγδαληνής Τσέτου-Κεφαλά, δημιουργήσαμε μια ψηφιακή ΚΡΕΜΑΛΑ, στην οποία αναγράφονται ορισμένα συναισθήματα των εθελοντών.

20241202 213321 20241202 224844 20241202 224911 20241202 224931

  • Μέσα από ψηφιακές δραστηριότητες του «Νοιάζομαι και Δρω» κάναμε πρακτική άσκηση όσων μάθαμε.
  • Συμπληρώσαμε ένα φυλλάδιο εργασίας, το οποίο ζητούσε να γράψουμε το είδος του εθελοντισμού που απεικόνιζαν οι υπάρχουσες εικόνες, να εντοπίσουμε τις πράξεις εθελοντισμού.
  • Στο τέλος αξιολογήσαμε τον εαυτό μας για αυτά που έχουμε κατανοήσει και αναγνωρίσει για τον εθελοντισμό ανακαλώντας πληροφορίες που είχαμε ακούσει ή επεξεργαστεί και βγάλαμε τελικά συμπεράσματα.