Ημέρα εορτασμού της μνήμης των Τριών Ιεραρχών. Ημέρα φώτισης για μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς.
Την ημέρα αυτή επέλεξε το Σχολείο μας να την εορτάσει μαζί με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου.
Με τη σκέψη μας στην αγάπη, τη συμπερίληψη, τη φιλία, την κατανόηση, οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας εκκλησιάστηκαν στον Άγιο Γεώργιο Κορίνθου μαζί με τα παιδιά του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου. Στη συνέχεια, όλοι μαζί επισκεφθήκαμε το σχολείο τους όπου απολαύσαμε υπέροχη φιλοξενία και κεράσματα.
Η αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών ήταν μαγική. Σαν φίλοι από παλιά ξεναγήθηκαν στους χώρους, έφτιαξαν γλυκίσματα (τα οποία και έφαγαν), έπαιξαν μπότσια και γκόλμπολ, χόρεψαν.
Αναπτύχθηκαν φιλίες και «αδυναμίες» τις οποίες επιθυμούμε να διατηρήσουμε με μελλοντικές κοινές δράσεις,