Γενικά
«Τα Σχολεία της Κορινθίας Αφηγούνται»
Ημερίδα για την ιστορία, τη μνήμη και την εκπαιδευτική διαδρομή των σχολείων της Κορινθίας
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων και της Unesco, Κόρινθος, η πόλη που μαθαίνει, την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026, στο Μικρό Θέατρο του Δημαρχείου Κορίνθου, ημερίδα με τίτλο «Τα Σχολεία της Κορινθίας Αφηγούνται», αφιερωμένη στην ιστορία, τη συλλογική μνήμη και την εκπαιδευτική διαδρομή των σχολείων της Κορινθίας.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, της Εκπαιδευτικής Κοινότητας και πλήθος πολιτών. Χαιρετισμό απηύθυνε μεταξύ των οποίων, ο Δήμαρχος Κορινθίων κ. Νικόλαος Σταυρέλης, ενώ εκ μέρους του Δημάρχου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων κ. Γεωργίου Γκιώνη χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος κα Θεώνη Μαυροματίδου και ο Προϊστάμενος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας κ. Ντρίμερης Δημήτριος και η Αναπληρώτρια Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης κ. Γκιόκα Αναστασία
Στην ημερίδα συμμετείχαν σχολικές μονάδες της περιοχής, παρουσιάζοντας σημαντικά στοιχεία της ιστορίας και της εκπαιδευτικής τους πορείας:
Μεταξύ άλλων συμμετείχε το Σχολείο Ισθμίας που ταξίδεψε το κοινό από την ίδρυση του το 1880 έως σήμερα, με ομιλητές τη Διευθύντρια κα. Κόσσυβα Κανέλλα και τον Υποδιευθυντή κ.Στέφα Ιωάννη.
Η ημερίδα αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία ανάδειξης της εκπαιδευτικής κληρονομιάς του τόπου μας, ενισχύοντας τη σύνδεση της σχολικής κοινότητας με την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό.
Ευχαριστήριο Μήνυμα
Καλοκαιρινή γιορτή λήξης
Ευχαριστήριο Μήνυμα προς την Εταιρεία Ανακύκλωσης Φαρμάκης
Bράβευση με την ετικέτα «Blue School»
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι το Δημοτικό Σχολείο Ισθμίας βραβεύτηκε με την ετικέτα «Blue School», στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για την προώθηση της γαλάζιας εκπαίδευσης και της ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα που αφορούν το υδάτινο περιβάλλον, τη θάλασσα και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Επιμορφωση για τη σχολική βιβλιοθήκη
Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Συμβούλου 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας κ. Αναστασίας Γκιόκα επιμορφωτικό σεμινάριο στην εκπαιδευτικό ΠΕ70 Μαργαρίτα Μαρκέλλου, Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης του Δημοτικού Σχολείου Ισθμίας με θέμα την οργάνωση και την εύρυθμη λειτουργία της Σχολικής Βιβλιοθήκης. Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση και υποστήριξη του βιβλιοθηκονόμου κ. Αθανάσιου Χαρτοφίλη τον οποίο ευχαριστούμε θερμά.
Εκδρομή στην Attica Green Expo
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΣΘΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
(υπο κατασκευή)







































