Εισαγωγή μαθητών σε μουσικά γυμνάσια
Καλεσμένοι στο σχολείο μας…
Εθελοντική Αιμοδοσία
Την Τρίτη 16/42024 πραγματοποιήθηκε από το Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου ενημέρωση στους μαθητές του σχολείου μας για την προαγωγή και ευαισθητοποίηση της εθελοντικής αιμοδοσίας. Οι μαθητές έμαθαν ότι το αίμα είναι βασικό συστατικό της ζωής, είναι αναντικατάστατο και αντιλήφθηκαν την μεγάλη προσφορά προς το συνάνθρωπο μέσω της αιμοδοσίας. Τέλος με παιγνιώδη μορφή μετέτρεψαν την πληροφορία σε γνώση.
Ευχαριστούμε θερμά τις κυρίες Σπυροπούλου Σοφία και Γιαννοπούλου Χριστίνα για την εξαιρετική τους παρουσίαση, αλλά και την αμεσότητα και επικοινωνία που είχαν με τους μαθητές.
Ως εκ τούτου, την Κυριακή 21/4/2024 στα πλαίσια του παραπάνω προγράμματος πραγματοποιήθηκε ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ στον χώρο του σχολείου μας από το Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και όλους τους συνδιοργανωτές αυτής της δράσης, το Γυμνάσιο Ισθμίας και όλους τους τοπικούς φορείς και συλλόγους για την άριστη συνεργασία.
Πρόγραμμα “Μαθαίνω να μην καπνίζω”
Την Παρασκευή, 19/4 , στα πλαίσια προγράμματος Αγωγής Υγείας, οι μαθητές της Στ’ τάξης παρακολούθησαν πρόγραμμα,που διενεργήθηκε από το Κέντρο Υγείας Κορίνθου. Το πρόγραμμα με τίτλο ” Μαθαίνω να μην καπνίζω”, παρουσίασαν οι κύριες Παπαφίλη Γεωργία και Ηλιοπούλου Ευθυμία, επισκέπτριες Υγείας.Τα παιδιά ενημερώθηκαν με επιστημονικό τρόπο αλλά και προσιτό στην ηλικία τους ,με άψογη παρουσίαση από την κυρία Παπαφίλη και έθεσαν ερωτήματα και απορίες.Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι τα παιδιά να είναι ενημερωμένα για την εξάρτηση από το καπνισμα αλλά και τους μύθους που το συνδέουν με τη μόδα ή την αποδοχή από τις παρέες των συνομηλίκων. Οι εντυπώσεις ήταν άριστες!
Ημερίδα του ΚΕΔΑΣΥ Κορινθίας
Την Πέμπτη 18/4 πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα από τη διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΑΣΥ Κορινθίας για γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα την υποστήριξη και ενδυνάμωση των μαθητών μας.
Ευχαριστούμε θερμά την ειδική παιδαγωγό και προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ Κορινθίας κ. Αναστασία Γεωργίου, την κοινωνική λειτουργό κ. Ευαγγελία Λίτου και την ψυχολόγο κ. Σοφία Ροτζιώκου για την εξαιρετική συζήτηση/συμβουλευτική που μας προσέφεραν πάνω σε θέματα που απασχολούν τους σύγχρονους γονείς.
Επίσκεψη στο Βυζαντινό και στο Πολεμικό Μουσείο στην Αθήνα – Ε Τάξη
Την Πέμπτη 18 Απριλίου, Διεθνή Ημέρα Μνημείων, η Ε’ Τάξη του σχολείου μας ταξίδεψε στην Αθήνα και επισκέφθηκε το Βυζαντινό και το Πολεμικό μουσείο.
Αρχικά, οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του Βυζαντινού Μουσείο, το οποίο διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό αντικειμένων του πολιτισμού των βυζαντινών και μεταβυζαντινών χρόνων, τα οποία χρονολογούνται από τον 3ο έως τον 20ό αιώνα.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφθηκαν το Πολεμικό Μουσείο το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο μουσείο στρατιωτικής ιστορίας στην Ελλάδα. Οι μαθητές μας είχαν την χαρά να δουν μια μεγάλη συλλογή κειμηλίων που αφορούν την ιστορία των Ελλήνων από όλες τις πολεμικές περιόδους, ξεκινώντας από τα αρχαία χρόνια και φτάνοντας μέχρι τη νεότερη ελληνική ιστορία.
Επίσκεψη οδοντιάτρου
Στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας “Στοματική Υγιεινή” του σχολείου, επισκέφτηκε την Α’ τάξη η οδοντίατρος κ. Μπουραντά Μαρία και η νοσηλεύτρια κ. Μπέκου Κωνσταντίνα, από το κέντρο υγείας Λουτρακίου. Ενημέρωσαν τους μαθητές για τους τρόπους φροντίδας των δοντιών και τόνισαν τη σπουδαιότητα της στοματικής υγιεινής.
Ημερίδα στίβου 2024
Την Τρίτη 16/4 οι μαθητές/τριές της Έκτης τάξης του Δημ. Σχ. Ισθμίας, εκπροσώπησαν το σχολείο μας στην Ημερίδα Στίβου που διοργάνωσε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου. Η εξαιρετική αυτή συνάντηση, με τη συμμετοχή 15 σχολείων και 230 μαθητών, έγινε στο Στάδιο της Κορίνθου. Το μήνυμα της συμπερίληψης, της ισότητας και της αξίας της συμμετοχής άγγιξε όλα τα παιδιά. Νικητές ήταν όλοι και όλες που συμμετείχαν! Η προσφορά των φιλάθλων ήταν εξίσου σημαντική! Για άλλη μια φορά τα παιδιά μας συγκίνησαν και μας έκαναν περήφανους με την άψογη στάση και συμπεριφορά τους!! “Χάρηκα πολύ που κέρδισα στον αγώνα, αλλά θα χαιρόμουν περισσότερο εάν κέρδιζε ένα παιδάκι από το Ειδικό Σχολείο”, Λόγια μαθήτριάς μας που αποδεικνύουν το ήθος των παιδιών μας. Αυτό είναι το δικό μας βραβείο!![]()
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΣΘΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
(υπο κατασκευή)




















