Οι μαθητές του Σχολείου μας, με τη βοήθεια των δασκάλων τους, δημιούργησαν πρωτότυπες Αποκριάτικες Κατασκευές.
Και του χρόνου με υγεία!!
Ευχόμαστε σε όλους Καλή Σαρακοστή!!
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα” και σε συνεργασία με την Alpha Bank οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Κεχρινιάς είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την ιστορία του ελληνικού νομίσματος, να κατασκευάσουν παζλ, να φτιάξουν τα δικά τους νομίσματα με πλαστελίνη και να αποτυπώσουν τις σκέψεις τους για τα δικά τους φανταστικά νομίσματα.
Το Δημοτικό Σχολείο & Νηπιαγωγείο Κεχρινιάς σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων,διοργάνωσε μια όμορφη εκδήλωση, σήμερα Τσικνοπέμπτη 08 Φεβρουαρίου 2018, για τους μαθητές του Σχολείου.
Από νωρίς στήθηκε ψησταριά, για να τηρήσουμε το έθιμο. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και το κέφι περίσσευε. Οι μαθητές μας χόρεψαν, έφαγαν, έπαιξαν …
Ευχόμαστε σε όλους καλό Τριώδιο με υγεία και χαρά …
Για ακόμη μία χρονιά το σχολείο μας διοργάνωσε Χριστουγεννιάτικο Bazaar με μεγάλη επιτυχία!!
Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν θα διατεθούν στην Ημερήσια Σχολική Εκδρομή που θα διοργανώσει το σχολείο μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Παραθέτουμε φωτογραφικό υλικό:
Τις κατασκευές επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου Κεχρινιάς.
Καλές γιορτές!!
Και του χρόνου με υγεία!!
Χριστούγεννα πλησιάζουν,
οι άνθρωποι γιορτάζουν.
Κι εμείς, σαν μικρά παιδιά,
ετοιμάσαμε για σας
μια αλλιώτικη, ξεχωριστή
Χριστουγεννιάτικη γιορτή.
Ο τίτλος της: «Τα Χριστούγεννα της κυρίας Κρίσης»
Τι όνομα κι αυτό;…
Μην ανησυχείτε όμως! Υπάρχει ένα μυστικό!
…όταν το γέλιο τα παιδιά μοιράζουν, τα πάντα στα σίγουρα αλλάζουν…
Γι’ αυτό, σας περιμένουμε όλους με χαρά,
την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 11:00 π.μ. στο Δημοτικό Σχολείο Κεχρινιάς
Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου
Κεχρινιάς
Σήμερα Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήσαμε Εκπαιδευτική Εκδρομή στην Παραμυθένια Πόλη Χριστουγέννων της Άρτας.
Οι μικροί μας μαθητές περιηγήθηκαν στην Χριστουγεννιάτικη αγορά, έπαιξαν παιχνίδια, έβγαλαν φωτογραφίες με τον Άγιο Βασίλη και έκαναν βόλτα στην Άρτα με το τρενάκι της Παραμυθένιας Πόλης.
Να ευχηθούμε σε όλους ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!
Το σχολείο μας χτίστηκε το 1964. Είναι ένα όμορφο παραδοσιακό πέτρινο κτήριο με προστατευτικό σκέπαστρο-υπόστεγο.
Εσωτερικά αποτελείται από 3 αίθουσες και ακόμη μια στην οποία συστεγαζόταν το Νηπιαγωγείο μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Επίσης, συστεγάζεται το περιφερειακό ιατρείο Κεχρινιάς, το οποίο λειτουργεί κάποιες μέρες του μήνα.
Στην μπροστινή όψη υπάρχει μια αυλή με δύο μπασκέτες και στην πίσω όψη ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου.
Σχετικά με τον διαθέσιμο υλικοτεχνικό εξοπλισμό του σχολείου, θα λέγαμε ότι είμαστε πλήρης. Διαθέτουμε υπολογιστές , λαπτοπ, προτζέκτορες, ταμπλετ, εκτυπτωτές, φωτοτυπικό κλπ, τα οποία χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης, διαθέτουμε επαρκή εξοπλισμό φυσικής αγωγής.
Τέλος, στο σχολείο μας λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη για τους μικρούς μας μαθητές, η οποία εμπλουτίζεται διαρκώς με βιβλία νέων εκδόσεων.