Οι μικροί μας μαθητές με τη βοήθεια των δασκάλων τους δημιούργησαν τις παρακάτω κατασκευές, για να γιορτάσουν την Ημέρα των Λουλουδιών. 
Πρωτομαγιά
Περιβαλλοντική Δράση
Μέρα εθελοντισμού, μέρα συμμετοχής, μέρα που γινόμαστε η αλλαγή που θέλουμε …
Στα πλαίσια της Πανελλήνιας Δράσης Let’s do it Greece το Δημοτικό Σχολείο Κεχρινιάς, με τη συμμετοχή 15 και πλέον εθελοντών καθάρισε το χωριό μαζεύοντας πάνω από 20 μεγάλες σακούλες απορριμμάτων. Παράλληλα με τη βοήθεια του graffiti artist Θανάση Ευαγγελόπουλου ο μεγάλος τοίχος του χωριού φιλοτεχνήθηκε με οικολογικό περιεχόμενο αλλάζοντας άρδην την εικόνα στην είσοδό του.
Εκδρομή στον Αϊ-Γιώργη
Σήμερα Δευτέρα 23 Απριλίου 2018 επισκεφτήκαμε το Εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στον Φαλαγγιά.
Δείτε φωτογραφίες:
Να ευχαριστήσουμε τον Επίτροπο της Εκκλησίας, κ. Σκούτα Κωνσταντίνο, για το γεύμα που πρόσφερε στους μικρούς μας μαθητές!!
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα!!
Και του χρόνου με υγεία …
Χρόνια Πολλά!!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κεχρινιάς σας εύχονται ολόψυχα Καλή Ανάσταση με υγεία και οικογενειακή ευτυχία!!
Κάλαντα Λαζάρου Κεχρινιάς
Σήμερον έρχεται ο Χριστός, ο επουράνιος θεός, εν την πόλη Βηθανία. Μάρθα κλαίει και Μαρία Λάζαρον τον αδερφό της τον γλυκύ και καρδιακό της.
Τρεις ημέρες τον θρηνούσαν και τον μοιρολογούσαν. Την ημέρα την τετάρτην κίνησε ο Χριστός για να ’ρθει. Τότε βγήκε και η Μαρία έξω από τη Βηθανία. Σκύβει εμπρός γονατιστή και τους πόδες του φιλεί.
– Αν εδώ ήσουν Χριστέ μου, δεν θα πέθαινε ο αδερφός μου. Μα κι εγώ τώρα πιστεύω και καλότατα εξεύρω ότι δύνασαι αν θέλεις και νεκρούς να ανασταίνεις.
Τότε ο Χριστός δακρύζει και τον Άδη φοβερίζει:
– Άδη, Τάρταρε και Χάρε. Λάζαρε να μη σε πάρει. Σήκω πάνω Λάζαρέ μου, φίλε μου και αγαπητέ μου.
Τότε ο Λάζαρος σηκώθει, αναστήθει και λυτρώθει. Ζωντανός σαβανωμένος και με το κερί ζωσμένος.
Τότε Μάρθα και Μαρία, τότε όλη η Βηθανία δόξα το Θεό φωνάζουν και τον Λάζαρο εξετάζουν.
– Πες μας Λάζαρε τι είδες εις στον Άδη που επήγες;
– Είδα φόβους, είδα τρόμους, είδα βάσανα και πόνους. Δώστε μου λίγο νεράκι να ξεπλύνω το φαρμάκι, το φαρμάκι των χειλέων και μη με ρωτάτε πλέον.
“Χαμόγελα” σε όλα τα παιδιά!!

Ενόψει των εορτών μαθητές, γονείς, κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί, της σχολικής μας κοινότητας, συγκέντρωσαν είδη διατροφής για το Χαμόγελο του Παιδιού.
Ευχόμαστε αυτές τις άγιες ημέρες όλα τα παιδάκια του κόσμου να έχουν μια ζεστή αγκαλιά!!
Εκπαίδευση … έξω από το Σχολείο
Την Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018 στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος με τίτλο: “Ελάτε να σώσουμε τη Γη … Ανακύκλωσε το καθετί!” επισκεφθήκαμε τον Χ.Υ.Τ.Α. Ελληνικού και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης “Θεόδωρος Παπαγιάννης”.
Παρακολουθήσαμε από τον ίδιο τον κ. Παπαγιάννη ένα “Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής” το οποίο ενθουσίασε τους μαθητές μας.
Το σχολείο μας χτίστηκε το 1964. Είναι ένα όμορφο παραδοσιακό πέτρινο κτήριο με προστατευτικό σκέπαστρο-υπόστεγο.
Εσωτερικά αποτελείται από 3 αίθουσες και ακόμη μια στην οποία συστεγαζόταν το Νηπιαγωγείο μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Επίσης, συστεγάζεται το περιφερειακό ιατρείο Κεχρινιάς, το οποίο λειτουργεί κάποιες μέρες του μήνα.
Στην μπροστινή όψη υπάρχει μια αυλή με δύο μπασκέτες και στην πίσω όψη ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου.
Σχετικά με τον διαθέσιμο υλικοτεχνικό εξοπλισμό του σχολείου, θα λέγαμε ότι είμαστε πλήρης. Διαθέτουμε υπολογιστές , λαπτοπ, προτζέκτορες, ταμπλετ, εκτυπτωτές, φωτοτυπικό κλπ, τα οποία χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης, διαθέτουμε επαρκή εξοπλισμό φυσικής αγωγής.
Τέλος, στο σχολείο μας λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη για τους μικρούς μας μαθητές, η οποία εμπλουτίζεται διαρκώς με βιβλία νέων εκδόσεων.

























