
Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά! Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023, ημέρα έναρξης των μαθημάτων, πραγματοποιήθηκε o Αγιασμός τού Δημοτικού Σχολείου Κεχρινιάς, στον προαύλειο χώρο τού Σχολείου, παρουσία των εκπαιδευτικών, τον γονέων και κηδεμόνων του Σχολείου και των μικρών μας μαθητών. Με την παρουσία του μας τίμησε ο γενικός Γραμματέας του Δήμου Αμφιλοχίας κ. Γεώργιος Λιάπης.


