
Οι μαθητές του σχολείου μας με τη δασκάλα τους την κα Βικτώρια δημιούργησαν πολύ όμορφες ευχετήριες κάρτες για τη γιορτή της μητέρας.

Οι μαθητές του σχολείου μας με τη δασκάλα τους την κα Βικτώρια δημιούργησαν πολύ όμορφες ευχετήριες κάρτες για τη γιορτή της μητέρας.
Το σχολείο μας χτίστηκε το 1964. Είναι ένα όμορφο παραδοσιακό πέτρινο κτήριο με προστατευτικό σκέπαστρο-υπόστεγο.
Εσωτερικά αποτελείται από 3 αίθουσες και ακόμη μια στην οποία συστεγαζόταν το Νηπιαγωγείο μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Επίσης, συστεγάζεται το περιφερειακό ιατρείο Κεχρινιάς, το οποίο λειτουργεί κάποιες μέρες του μήνα.
Στην μπροστινή όψη υπάρχει μια αυλή με δύο μπασκέτες και στην πίσω όψη ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου.
Σχετικά με τον διαθέσιμο υλικοτεχνικό εξοπλισμό του σχολείου, θα λέγαμε ότι είμαστε πλήρης. Διαθέτουμε υπολογιστές , λαπτοπ, προτζέκτορες, ταμπλετ, εκτυπτωτές, φωτοτυπικό κλπ, τα οποία χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης, διαθέτουμε επαρκή εξοπλισμό φυσικής αγωγής.
Τέλος, στο σχολείο μας λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη για τους μικρούς μας μαθητές, η οποία εμπλουτίζεται διαρκώς με βιβλία νέων εκδόσεων.