Σήμερα, 30/6/2023, με τη λήξη της θητείας μου ως Διευθυντής της σχολικής μονάδας αποχαιρέτησα αγαπημένους συνεργάτες και φίλους στο 1ο Μανουσάκειο ΕΠΑ.Λ. Δεσκάτης. Ένα σχολείο που θα το έχω στην καρδιά μου.Ένα σχολείο που "μεγαλώσαμε" μαζί. Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Εύχομαι στους μαθητές του σχολείου να πετύχουν αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα και στους […]
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΔΡΑΣΕΩΝ - ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΜΑΝΟΥΣΑΚΕΙΟ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΔΕΣΚΑΤΗΣ - «Γεω….δράσεις : Οι μαθητές καινοτομούν» ΘΑΛΑΜΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ Η κατασκευή ενός θαλάμου καλλιέργειας αποτελεί ένα τρόπο ανάπτυξης σπορόφυτων στον οποίο ως δράση μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και μαθητές. Ο θάλαμος καλλιέργειας ως ένα περιβάλλον μάθησης ανταποκρίνεται σε διαφορετικές πρακτικές καλλιέργειας και δημιουργίας […]
Με τον όμιλο "Περιβαλλοντική συνείδηση : Δάσος/ Βιοποικιλότητα" οι μαθητές συνεργατικά ασχολήθηκαν και αναζήτησαν πληροφορίες με το σύνολο των βιοτικών και αβιοτικών παραγόντων οι οποίοι βρίσκονται σε αλληλεπίδραση και πως αυτοί επηρεάζουν το περιβάλλον και την βιοποικιλότητα αυτού. Αναζήτησαν όλους εκείνους τους παράγοντες που διαταράσσουν την ισορροπία και επηρεάζουν την ολιστική και διαχρονική λειτουργία του […]
Με τον όμιλο «Περιβαλλοντική συνείδηση : Αγωγή υπαίθρου – Εξερευνώ τα μονοπάτια της Βουνάσας», έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές πάνω σε θέματα του περιβάλλοντος και της προστασίας του, καθώς και στην ενεργοποίηση των μαθητών για ανάληψη πρωτοβουλιών προς αυτή την κατεύθυνση. Επιπλέον, οι μαθητές συνεργατικά ασχολήθηκαν και αναζήτησαν πληροφορίες με το σύνολο των […]
Μέσω της κατασκευής ενός θαλάμου καλλιέργειας οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον τρόπο δημιουργίας ενός διαφορετικού συστήματος καλλιέργειας, από την θερμοκηπιακή καλλιέργεια, τόσο όσον αφορά την φιλοσοφία του όσο και τις πρακτικές που αυτό χρησιμοποιεί. Ειδικότερα θα αποκομίσουν την εμπειρία της μελέτης και του σχεδιασμού της κατασκευής, την τοποθέτηση του συστήματος ποτίσματος, […]
Με τη δράση «ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ : ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» οι μαθητές, συνεργατικά, ασχολήθηκαν με την εθελοντική ανακύκλωση, με την ανάδειξη τοπικών επιχειρήσεων καθώς επίσης και με την συγκέντρωση τροφίμων και την παράδοση σε κοινωνικούς φορείς. Οι μαθητές έμαθαν να συνεργάζονται, να εκφράζονται ελεύθερα, να βιώνουν, να ανακαλύπτουν και να χρησιμοποιούν καλύτερα την προστασία του […]
Με τη δράση “ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ” οι μαθητές, συνεργατικά, ασχολήθηκαν οι με την έννοια της αειφορίας η οποία εμπεριέχει εξ ορισμού το περιβάλλον και την άρρηκτη σχέση του με θέματα της κοινωνίας, της οικονομίας και της ανάπτυξης. Μαθητές και εκπαιδευτικοί ειδικότερα ανακάλυψαν τα οφέλη της καθαριότητας της, ανακύκλωσης των υλικών, της θρέψης […]
Μαθητές του τομέα Γεωπονίας, θα σχεδιάσουν, θα υλοποιήσουν και θα μελετήσουν την λειτουργία μιας τέντας καλλιέργειας – DarkRoom Project. Με την παρούσα δράση επιδιώκεται η αναβάθμιση του σχολικού θερμοκηπίου μέσω της δημιουργίας και εγκατάστασης εντός αυτού μιας τέντας καλλιέργειας "DarkRoom Project". Στη παρούσα δράση, θα δημιουργηθεί ένα σύστημα ελέγχου εσωτερικής θερμοκρασίας και υγρασίας για την ομαλή […]
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΑΞΟΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: OΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΛΥΤΗΡΙΩΝ Στα πλαίσια της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, οι μαθητές του τομέα Οικονομίας ασχολήθηκαν με την οργάνωση-αρχειοθέτηση σχολικών εγγράφων ,κυρίως των απολυτηρίων των τριών τελευταίων ετών.
Δράση του "Μανουσάκειου" Επαγγελματικού Λυκείου Δεσκάτης για την ενίσχυση της σχολικής αυτοεκτίμησης των μαθητών/τριών μας. Η οικογένεια και το σχολείο αποτελούν τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης και κοινωνικοποίησης του παιδιού. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται ολοένα και πιο φανερό ότι η συνεργασία σχολείου– οικογένειας συμβάλουν αποφασιστικά στην αυτοεκτίμηση των μαθητών /τριών. Η συνεργασία επιδρά θετικά στην εκπαιδευτική […]
ΔΡΑΣΗ : Σχολική διαρροή- Φοίτηση Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Tipping pointLive συνεδρίες με Μέντορες (επιτυχημένους επαγγελματίες) από όλο τον κόσμο για τα επαγγέλματα.Οι μαθητές θέτουν ερωτήματα και συζητούν με τους Μέντορες.ΒιωματικήδράσητωνμαθητώντηςΑ΄γιαεπιλογήεπαγγελματικούπροσανατολισμού. ΔΡΑΣΗ: Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών Υλοποίηση εκπαιδευτικού Ομίλου με τίτλο: Ακραία καιρικά φαινόμεναΟι μαθητές ενημερώνονται για τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τους τρόπους προστασίας
ΤITΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ : ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΕΣΚΑΤΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΑΛΑΚΤΟΣ «ΑΦΟΙ ΧΑΤΖΗΖΗΣΗ ΟΕ» Οι μαθητές των τομέων Οικονομίας και Γεωπονίας Β’ και Γ’ τάξης του ΕΠΑΛ Δεσκάτης , συμμετείχαν στην εκπαιδευτική επίσκεψη σε τοπική οικογενειακή επιχείρηση επεξεργασίας γάλακτος, όπου είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους της και να ενημερωθούν για τη διαδικασία παραγωγής και προώθησης των προϊόντων.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΤο φαινόμενο του εκφοβισμούΤο φαινόμενο του εκφοβισμού (“school bullying”) και της βίας (“school violence”) στον χώρο του σχολείου παρουσιάζει αυξανόμενες και πολυπαραμετρικές διαστάσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στον διεθνή χώρο, ιδιαίτερα κατά τα τελευταία χρόνια.Ο όρος “bullying” έχει αποδοθεί στα ελληνικά […]
Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση εγγράφων και πρόσβαση σε αυτά των κηδεμόνων μέσω της εφαρμογής grafis του πανελληνίου σχολικού δικτύου.Οι μαθητές αρχειοθετούν έγγραφα και πραγματοποιούν τον διαμοιρασμό μέσω της εφαρμογής grafis και του myschool του σχολείου με την οικογένειαΔείτε το παρακάτω video της Δράσης
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή