ΑΓΙΑΣΜΟΣ

agiasmos

Αγαπητοί γονείς και μαθητές η μέρα που το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς θα χτυπήσει πλησιάζει!!!

Διακοπές τέλος και “ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του”!!!

Εμείς οι εκπαιδευτικοί ήδη από 1 Σεπτεμβρίου βρισκόμαστε κάθε μέρα στο σχολείο ώστε όλα να είναι έτοιμα για να υποδεχτούμε τους μαθητές μας.

Τη Δευτέρα 12/9/2022 στις 9:00 σας περιμένουμε στον αύλειο χώρο του σχολείου για να γίνει ο  καθιερωμένος αγιασμός και οι μαθητές μας να γνωρίσουν τους δασκάλους τους.  Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας!!!

Ο διευθυντής του Δημοτικού σχολείου Βαμβακοφύτου.