Μαθαίνοντας για τα Μικρόβια
Τα σχολεία, ως οι μεγαλύτεροι τόποι συνάθροισης στη χώρα μας, αποτελούν την κύρια πηγή εξάπλωσης ασθενειών, ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες. Ωστόσο, μπορούμε να κάνουμε απλά πράγματα, ώστε να περιορίσουμε αυτό το φαινόμενο. Αυτός ήταν ο κύριος στόχος της βιωματικής δράσης που πραγματοποίησε στο σχολείο μας η Επισκέπτρια Υγείας από το Κέντρο Υγείας Καλαμάτας, κυρία Βασιλική Τσίχλη. Η κ. Τσίχλη μίλησε στους μαθητές της Γ΄2 και Δ΄ Δημοτικού για τους ιούς, τα βακτήρια και τους μύκητες και τους εξήγησε πόσο εύκολο είναι να μεταδίδονται ασθένειες εάν δεν τηρούνται στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής. Με έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο (χρησιμοποιώντας χρυσόσκονη) έδειξε πώς εξαπλώνονται ιοί και βακτήρια μέσω χειραψίας και τόνισε την αναγκαιότητα του τακτικού και προσεκτικού πλυσίματος των χεριών.


