Το χωριό μας εκτός από οινοπαραγωγικό έχει και πολλές ελιές. Μάλιστα στην αυλή του σχολείου μας έχουμε αρκετές. Πριν μαζέψουμε λοιπόν τους καρπούς είπαμε να γνωρίσουμε αυτά τα δέντρα και τι μας προσφέρουν. Έτσι οι μαθητές του Δημοτικού επισκέφθηκαν το Νηπιαγωγείο και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ. Σακκά Πόπης μας παρουσίασαν τις εργασίες που ετοίμασαν με θέμα τη χρησιμότητα του ιερού δέντρου της ελιάς. Η αρχή έγινε με την προβολή του παρακάτω βίντεο!!












