Ο Ιατρικός Σύλλογος Εύβοιας διοργανώνει παιχνίδι ζωγραφικής για τα παιδιά της Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών σχολείων της Εύβοιας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας και την υποστήριξη από το Πολιτιστικό Κέντρο-Εργαστήρι Τέχνης Χαλκίδας. Το θέμα που καλούνται να ζωγραφίσουν οι μαθητές είναι “ΑΘΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ […]
Αρχεία για 4 Απριλίου 2013
Απρ 04 2013
Παιχνίδι ζωγραφικής για μαθητές ΣΤ’ τάξης Δημοτικού
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδι ζωγραφικής για μαθητές ΣΤ’ τάξης Δημοτικού
