Το θέατρο διδάσκει αξίες, αυξάνει την προσαρμοστικότητα, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα.
Το μήνυμα της παράστασης μοναδικό!
Η αγνότητα της παιδικής ψυχής μπορεί να οδηγήσει σε έναν καλύτερο κόσμο!
Μαρ 07
Οι μαθητές και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστεί θερμά τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων
για την προσφορά τους σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την τήρηση του εθίμου της Τσικνοπέμπτης.
Επίσης στο πλαίσιο προγράμματος της “πολιτιστικής μας κληρονομιάς” θέλοντας να κρατήσουμε την παράδοση , η Γ΄ τάξη στη θεματική “παραδοσιακές τοπικές συνταγές” ετοίμασε μια γαστρονομική παραδοσιακή συνταγή , τις τηγανίτες (πιτουλίτσκες) ακολουθώντας συνταγή και οδηγίες από γιαγιάδες.
Η Β΄ τάξη στο πλαίσιο των κεφαλαίων της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος με την καθοδήγηση των εκπ/κών Α. Λιάσου και Ε. Νικολάου δημιούργησε προσκλήσεις για κάθε τάξη του Σχολείου με την οποία τους προσκαλούσαν να επισκεφτούν τον χώρο που διαμόρφωσαν σε λαογραφική γωνιά. Ο κάθε μαθητής παρουσίασε το αντικείμενο που έφερε στο σχολείο (περιγραφή υλικού, χρήση κ.α.)
Ευχαριστούμε θερμά όσους μας βοήθησαν να πραγματοποιήσουμε τις δράσεις αυτές
και ταυτόχρονα να τηρήσουμε τα Ήθη και Έθιμά μας!
Μαρ 04
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο.
Στο πλαίσιο της πρόληψης και αντιμετώπισης της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, το Δ. Σ. Ξινού Νερού σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης & Εξαρτήσεων Φλώρινας διοργάνωσε και υλοποίησε τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024 επιμορφωτική συνάντηση με Εκπαιδευτικούς & Γονείς , καθώς και δύο (2) εργαστήρια με τους μαθητές των τάξεων Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄.
Επίσης η κ. Φιλιπποπούλου Γ. ψυχολόγος του Σχολείου μας συνέθεσε το τρίτο τμήμα εργαστηρίου
με τις τάξεις Α΄, Β΄ & Γ΄
Ευχαριστούμε ολόψυχα το Κέντρο Πρόληψης Φλώρινας και ιδιαίτερα τους:
Βικτώρια Ζιώγα Κλ. Ψυχολόγος, Επ. Σύμβουλος- Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου
Σιάκου Ρόζμαρυ Ψυχολόγος, Επ. Σύμβουλος
Βογδάνη Θεόδωρο Κοινωνικό λειτουργό. Επ. Σύμβουλο
την Ψυχολόγο του Σχολείου μας Φιλιπποπούλου Γ.
τους Εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας και τους Γονείς για το ενδιαφέρον και την συμπαράστασή τους.
Ευχή όλων μας να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο το φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, έτσι ώστε οι διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών να έχουν θετικές συνέπειες στην πορεία τους μέσα στην κοινωνία.
Φεβ 27
Ενδοσχολική Επιμόρφωση «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία»
από τη Συμβούλου Εκπαίδευσης της 2ης εκπαιδευτικής περιφέρειας κ. Τσελεπή – Κωστίκα Ευαγγελία. Η σημαντικότητα της μεθόδου στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών για την επιτυχία των στόχων μας στις αίθουσες διδασκαλίας.
Φεβ 21
20 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσύνης
Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών καθιέρωσε την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιοσύνης το 2007. Στοχεύοντας στην εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού, της φτώχιας της ανεργίας. Προϋπόθεση για την επιτυχία του στόχου η ισότητα των πολιτών.
Μαθητές των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ αφού ενημερώθηκαν και συζήτησαν Δημιούργησαν!!
Φεβ 13
Η Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας εορτάζεται κάθε χρόνο στις 9 Φεβρουαρίου , ημέρα που πέθανε ο Εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός. Η παγκόσμια ημέρα καθιερώθηκε το 2017, με απόφαση που πήραν οι Υπουργοί Εσωτερικών, Εξωτερικών και Παιδείας της Ελλάδας.
Ήταν ιδέα του Προέδρου της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων και Αδελφοτήτων της Ιταλίας. κ. Ι Κορινθίου. Η ιδέα αυτή ξεκίνησε το 2014.
Οι μαθητές των τάξεων Α΄ και Γ΄ σε συνδιδασκαλία αφού έγραψαν στον πίνακα το αγγλικό αλφάβητο, βρήκαν τα ελληνικά γράμματα που χρησιμοποιούν και οι λαοί –ιδιαίτερα στην Αγγλία.
Στη συνέχεια είδαν σχετικό βίντεο με λέξεις που χρησιμοποιούνται και σε άλλες γλώσσες. Με τη χρήση της διευρευνητικής (ανακαλυπτικής) μάθησης διαπίστωσαν τον ρόλο που έπαιξε η ελληνική γλώσσα έτσι ώστε να αναπτύξουν το δικό τους πολιτισμό κάθε χώρα.
Προσπάθησαν να γράψουν τα κοινά γράμματα των δύο γλωσσών με καλλιτεχνική γραφή και με τη βοήθεια της εκπ/κού ΠΕ Ευγενείας Νόση σχημάτισαν και χρωμάτισαν τα γράμματα.

Αφού περιπλανήθηκαν στα χρόνια της εποχής του Χαλκού στην Κρήτη, προσπάθησαν να κάνουν τον δίσκο της Φαιστού δίσκο της Φαιστού.
Φεβ 12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας με ενημέρωση από τη νοσηλεύτρια Σάββη Ιορδάνα σε όλες τις τάξεις. Οι μικροί μαθητές των τάξεων Α΄, Β, & Γ΄ άρχισαν να κατανοούν τη σημασία της σωστής διατροφής. Οι μεγαλύτεροι μαθητές και συγκεκριμένα Ε΄& ΣΤ΄ με βάση την κατεκτημένη γνώση από το μάθημα των Φυσικών κατέταξαν τις τροφές στις κατηγορίες που ανήκουν (οξέα, βάσεις, άλατα), ανέλυσαν με τη βοήθεια της νοσηλεύτριας τους σωστούς συνδυασμούς τροφών. Στο τέλος της συζήτησης οι ομάδες κατασκεύασαν τις διατροφικές πυραμίδες. Στις πυραμίδες αυτές κατέταξαν και το δεκατιανό τους βγάζοντας
συμπεράσματα για τη διατροφή τους.