Δύο πανέμορφες μουριές φύτεψαν οι μαθητές της ΣΤ τάξης με τους δασκάλους τους, κ. Μανώλη και κ. Γιάννη. Οι μουριές μπήκαν μπροστά από τη νέα αίθουσα που έχει χτιστεί εδώ και λίγο καιρό, προκειμένου μελλοντικά να κάνουν σκιά στο κτίριο και να μπορούν οι μικροί μαθητές να δροσίζονται τις ζεστές μέρες, ειδικά τα μεσημέρια της έντονης ηλιοφάνειας.  Ελπίζουμε το παράδειγμα αυτό που ξεκινά από το χώρο του σχολείου, να λειτουργήσει και στους μελλοντικούς πολίτες του σχολείου μας, καλλιεργώντας τους τον σεβασμό για το περιβάλλον και το αίσθημα της εθελοντικής προσφοράς. Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, ότι μια ακόμη μουριά είναι προς δεντροφύτευση αφού έχει εκδηλωθεί το σχετικό ενδιαφέρον!

 

 

Μια πολύ όμορφη γιορτή παρακολούθησαν οι μαθητές του σχολείου μας, με τους κηδεμόνες τους και τους δασκάλους του Δ. Σ. Βώρων. Οι μαθητές των Β και Δ Τάξεων είχαν ετοιμάσει θεατρικά, ποιήματα, και αφιερώματα-τραγούδια για να τιμήσουν τους ήρωες του ’21. Ευχόμαστε χρόνια πολλά σε όλους και φυσικά “και του χρόνου!”

Μια πολύ όμορφη μέρα περάσαμε την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019 στο σχολείο μας. Με όρεξη, χαρούμενη διάθεση, μεταμφιέσεις, χορούς, τραγούδια και κεράσματα, περάσαμε μια όμορφη μέρα, αφήνοντας τις άλλες έγνοιες για λίγο στην άκρη. Η μέρα ξεκίνησε με το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού, συνεχίστηκε με τον μπουφέ μας και κορυφώθηκε με χορούς, τραγούδια και ένα όμορφο πάρτι. Φυσικά στο τέλος όλοι μαζί, μαζέψαμε τα σκουπίδια για να αφήσουμε ένα όμορφο σχολείο και αναμένουμε την έναρξη της Σαρακοστής. Μη ξεχάσετε, την Καθαρά Δευτέρα το σχολείο μας θα είναι κλειστό, λόγω αργίας! Καλές Απόκριες σε όλους!