Τσινκοπέμπτη στο Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου
Με μεγάλη χαρά και εορταστική διάθεση γιορτάστηκε η Τσικνοπέμπτη στο Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026, στην αυλή του σχολείου μας.
Η αυλή μας γέμισε χρώματα, μουσικές και χαμόγελα, καθώς οι μαθητές και οι μαθήτριες φόρεσαν τις αποκριάτικες στολές τους και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη γιορτή. Υπό τους ήχους χαρούμενης μουσικής, τα παιδιά χόρεψαν, έπαιξαν και διασκέδασαν, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή της ξεχωριστής αυτής ημέρας.
Σημαντική ήταν η συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος φρόντισε να προσφέρει σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες έτοιμο πακέτο φαγητού με παραδοσιακά εδέσματα της ημέρας και αναψυκτικό. Η ευγενική αυτή προσφορά συνέβαλε ουσιαστικά στη δημιουργία ενός ζεστού και γιορτινού κλίματος.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις και παιχνίδια, που σκόρπισαν χαρά και γέλιο σε μικρούς και μεγάλους, ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.
Η Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για ξεγνοιασιά, δημιουργική έκφραση και ενδυνάμωση των δεσμών της σχολικής μας κοινότητας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και ευχόμαστε σε όλους Καλές Απόκριες! 🎭








