ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ- ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ

 

Τη Δευτέρα 5 Δεκέμβρη το σχολείο μας πραγματοποίησε εκδήλωση αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία. Με θέατρο , video, τραγούδια και παρουσιάσεις από μαθητές και μαθήτριες ευαισθητοποιηθήκαμε  για τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλοί συνάνθρωποί μας.

Καταλάβαμε πως όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα στη ζωή για χαρά, παιχνίδι, φιλία και αγάπη που είναι πάντα ο ασφαλέστερος δρόμος…

Εκδήλωση για τον Μακεδονικό Αγώνα

 

Την Παρασκευή  το σχολείο μας τίμησε  την μνήμη των  αγωνιστών του Μακεδονικού  αγώνα  με μια εκδήλωση  μνήμης 1 768x1024 censoredκαι ιστορικών αναδρομών την οποία ετοίμασαν και παρουσίασαν οι μαθητές -τριες της Στ΄ τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Χ. Μάμαλη.

Οι μαθητές με την εργασία τους ,ανέδειξαν τον  σημαντικό ρόλο των δασκάλων και του κλήρου για την εξύψωση του εθνικού φρονήματος και της θρησκευτικής ταυτότητας του υπόδουλου Ελληνισμού της Μακεδονίας.

3 768x432 censored

Παγκόσμια ημέρα διατροφή 16 Οκτωβρίου

Την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα την – Διατροφή -.3 768x578 censored

Οι μαθητές ενημερώθηκαν  για  τα είδη τροφίμων και την σημασία τους . Κατανόησαν την αναγκαιότητα του υγιεινού πρωϊνού γεύματος  και την αξία του δεκατιανού .Ενημερώθηκαν για το θέμα της παχυσαρκίας, την αιτία που την  δημιουργεί, και τον τρόπο αντιμετώπισής της .

Σε συνέχεια της παρουσίασης ο σύλλογος γονέων του σχολείου την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου πρόσφερε  υγιεινό πρωϊνό σε όλους τους μαθητές.1 768x1020 censored

Την εκδήλωση επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί κ.  Ηλιάδου  Μ. και ο κ. Σιρέτης καθώς2 επίσης ο σύλλογος  γονέων και κηδεμόνων του  σχολείου μας.

Επίσκεψη στο Τελλόγλειο Ίδρυμα.

Την Τετάρτη   5 Οκτωβρίου 2022 οι  Ε΄ και Στ΄ τάξεις  του σχολείου μας επισκέφτηκαν το  Τελλόγλειο  Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ. και ξεναγήθηκαν στην Περιβαλλοντική  έκθεση <<Φύση: κραυγές και ψίθυροι>> με θέμα την  κλιματική  αλλαγή. 20221005 095829 768x433 censored  Αφού  τελείωσε η  ξενάγηση οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους έργα με το ίδιο  θέμα . Έπειτα συνεχίσαμε την ξενάγηση  στην20221005 102537 768x433 censored  υπέροχη  έκθεση που φιλοξενείται  στο ισόγειο  με θέμα : “Θησαυροί Φιλελληνικής  Ζωγραφικής“.IMG 20221005 103310 768x1024 censored

 

 

Στην συνέχεια από τον σιδηροδρομικό  σταθμό πήραμε το προαστιακό  τρένο και κατεβήκαμε στο Άδεντρο απ΄ όπου και επιστρέψαμε στο σχολείο.

Έτσι είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το ασφαλές αυτό μεταφορικό μέσο και να έχουμε την εμπειρία του ταξιδιού.IMG 20221005 113642 768x576 censored

9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2022

Στο πλαίσιο της εναρμόνισης του εορτασμού της 9ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2022 με την Ευρωπαϊκή
Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, με κοινό σύνθημα «ΑΘΛΗΣΗ κάθε
μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» και στόχο την ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης στη σωματική και
πνευματική υγεία εφ’ όρου ζωής , το σχολείο μας πήγε στο κλειστό γυμναστήριο του χωριού μας  όπου με τις οδηγίες του εκπαιδευτικού Φ.Α  κ  Σιρέτη Δημητρίου πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις και δεξιότητες από όλους τους μαθητές του σχολείου .

 

IMG 20220930 095729   IMG 20220930 094343 1

Covid19 – Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων


Σύμφωνα με την υπ. αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908/07-09-2022 Κ.Υ.Α. (Β ́4695) και ενόψει της λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-23 σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:


Χρήση Μάσκας
1. Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.
2. Κατά τη διαδικασία υποστήριξης από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) ή Σχολικό Νοσηλευτή, καθώς και στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), συστήνεται η διαφανής ολοπρόσωπη προστατευτική προσωπίδα ή ειδική υφασμάτινη μάσκα με διαφανές πρόσθιο τμήμα στο μέρος του στόματος για τους μαθητές ή το προσωπικό, για τις περιπτώσεις όπου η χειλεοανάγνωση αποτελεί μέσο εκπαίδευσης και επικοινωνίας.


Β. Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19

1. Διαχείριση μαθητή/μαθήτριας, εκπαιδευτικού και μέλους του προσωπικού με συμπτώματα περιστατικών COVID-19.

Εάν ένας/μία μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων. Εάν ο/η μαθητής/τρια βρίσκεται στη σχολική μονάδα, λαμβάνουν χώρα εκ μέρους του Υπευθύνου COVID-19 της σχολικής μονάδας τα παρακάτω:
Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του/ της μαθητή/τριας.
Απομόνωση του/της μαθητή/τριας σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.
Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από τον/την μαθητή/τρια και το/τα άτομο/α που το φροντίζουν.
Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και σε περίπτωση κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων- ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).
Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση του/της μαθητή/τριας με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.
Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και σε συνεργασία με αυτούς.
Εφόσον, σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτή, ο/η μαθητής/τρια χαρακτηριστεί ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ` οίκον, ενώ η σχολική μονάδα συνεχίζει τη λειτουργία της.
Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19, πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.
Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).

Γ. Διαχείριση μαθητή/τριας και μέλους του προσωπικού στην περίπτωση θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)

Ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ή ο/η εκπαιδευτικός, μέλος Ε.Ε.Π. Ε.Β.Π. ή μέλος του λοιπού προσωπικού ενημερώνει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας για το θετικό αποτέλεσμα του διαγνωστικού τεστ για COVID-19.
Ο/Η μαθητής/τρια και το μέλος του προσωπικού που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει να απομακρυνθεί από το σχολείο και να παραμείνει σε απομόνωση για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου. Κατά τη διάρκεια της απομόνωσης, ο/η μαθητής/τρια ή το μέλος του προσωπικού με επιβεβαιωμένο COVID-19 πρέπει να απέχει και από όλες
τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Ως ημέρα 0 θεωρείται η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.


Δ. Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19


Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικείας μέχρι την πλήρη υποχώρηση του πυρετού. Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο
σχολείο. Στην περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το παραπάνω απαιτούμενο διάστημα από την έναρξη των συμπτωμάτων να παραταθεί, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού. Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.


Ε. Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με αρνητικό εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο


Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο
σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.


Απουσίες μαθητών/τριών λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19

Για τη μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών/τριών που είναι επιβεβαιωμένα περιστατικά COVID-19 και τίθενται σε κατ ́ οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο κεφάλαιο Γ του παρόντος, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή ίδιοι αν είναι ενήλικοι/ες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα (gov.gr – EΨΠ), και αφού αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α ́ 184), εκδίδουν τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου. Ακολούθως, υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους την αντίστοιχη βεβαίωση θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR). Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοιό COVID-19 οι απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της, με την υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και την επίδειξη ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους των σχετικών εγγράφων του νοσοκομείου.

 

Αγιασμός σχολικού έτους 2022-2023

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 09:30 π.μ. στο προαύλειο του Δημοτικού Σχολείου.

Μετά τη λήξη του Αγιασμού οι μαθητές/τριες θα μεταβούν στις τάξεις τους για την παραλαβή των βιβλίων τους. Σας παρακαλούμε να έχουν μαζί τους κάποια τσάντα για να μπορέσουν να τα βάλουν μέσα.

Μετά τη διανομή των βιβλίων και κατόπιν συνεννοήσεως με τους δασκάλους/λες τους θα αποχωρήσουν από το σχολείο, με ευθύνη των κηδεμόνων τους.

Σας ευχόμαστε

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους!

Εργαστήρια δεξιοτήτων Δ΄τάξης

Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό βιβλίο.

Στο εργαστήριο «Ψηφιακή παιδεία» έμαθαν να γράφουν ένα κείμενο, να ανεβάζουν φωτογραφίες και εικόνες και να ηχογραφούν τη φωνή τους στον υπολογιστή.

Ήταν μια ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία γι’ αυτούς. Μπορείτε να δείτε το βιβλίο τους ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

ας γνωριστούμε καλύτερα

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Παγκόσμια  ημέρα  παιδικού  βιβλίου

Σάββατο    2    Απριλίου

Με ιδιαίτερη  χαρά  το σχολείο μας εγκαινιάζει τον  καινούριο χώρο της  δανειστικής  βιβλιοθήκης του.

Είναι ένας χώρος  ζεστός, μοντέρνος,  σύγχρονος  και εξαιρετικά  λειτουργικός αφού συνδυάζει την μελέτη του βιβλίου μέσα στον χώρο,  και την παράλληλη περιήγηση στο διαδίκτυο με την χρήση ηλεκτρονικού  υπολογιστή  και  προτζέκτορα.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι αρκετά από τα μέσα οργάνωσης του χώρου ήταν ευγενική χορηγία φίλων του σχολείου μας.

IMG 7e390c9655049dc44963f63ff1878793 V

 

 

IMG 20220323 135220

 

Ευγένιος Τριβιζάς…«Ο Ύμνος του Βιβλίου»

«Πες μου κάτι, τι αξίζει πιο πολύ από φλουριά;    .jpg
Πες μου κάτι, τι χαρίζει γέλιο, κέφι και χαρά;

Έλα, πες μου τι γεμίζει παρηγόρια την καρδιά;
Έλα, πες μου, τι σκορπίζει την πιο μαύρη συννεφιά;

Έλα, πες μου, τι ‘ναι εκείνο που με κάνει και δακρύζω,
Που με κάνει να γελάω, που με κάνει να ελπίζω;

Έλα, πες μου, τι ‘ναι εκείνο που με κάνει να γιορτάζω,
Που με κάνει να πετάω, στα ουράνια να καλπάζω;

Ένα βιβλίο! Ένα βιβλίο!
Ένα βιβλίο που μαγεύει, όνειρα στο νου φυτεύει
Και στο ταξίδι της ζωής, πιστά μας συντροφεύει!»

 

Εισαγωγή σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

 

Σας ενημερώνουμε ότι η Ηλεκτρονική Πλατφόρμα για την κατάθεση αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους γονείς/κηδεμόνες για εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία θα παραμείνει ανοιχτή από την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022 και ώρα 13:00 μέχρι και την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022 και ώρα 15:00.

Η πρόσβαση στην πλατφόρμα μπορεί να γίνει μέσω του συνδέσμου:
https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/aitese-eisagoges-matheton-kai-mathetrion-sta-protupa-kai-peiramatika-skholeia

Η εισαγωγή μαθητών/τριών στην εισαγωγική τάξη Πειραματικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων για το σχολικό έτος 2022-2023 πραγματοποιείται με δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 6 Μαΐου 2022.

Η εισαγωγή των μαθητών/τριών στην Α ́ τάξη των Προτύπων Γυμνασίων και Α ́ τάξη Πρότυπων Λυκείων για το σχολικό έτος 2022-2023 πραγματοποιείται με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων με ερωτήσεις κλειστού τύπου/πολλαπλής επιλογής, σχετικών με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και Μαθηματικών εννοιών, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Μαΐου 2022.

Γονείς και κηδεμόνες μαθητών/τριών που θα συμμετάσχουν σε κλήρωση για εισαγωγή σε Πειραματικό Σχολείο ή σε δοκιμασία δεξιοτήτων για εισαγωγή σε Πρότυπο Σχολείο οφείλουν να εγγράψουν τους μαθητές στο σχολείο στο οποίο υπάγονται χωροταξικά, ώστε να εξασφαλίσουν τη θέση του/της μαθητή/τριας σε δημόσιο σχολείο, για την περίπτωση που δεν εισαχθεί στο Πειραματικό ή Πρότυπο Σχολείο που επιθυμούν.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση