Ιούν 05 2020

Εγγραφές στο Ολοήμερο σχολ. έτους 2020-2021

 

Σας ενημερώνουμε ότι όσοι γονείς επιθυμούν να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατά το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021, θα πρέπει να έρθουν στο σχολείο μέχρι και την Παρασκευή 12 Ιουνίου, να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Σε περίπτωση υποβολής εκπρόθεσμης αίτησης απαιτείται η γραπτή έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μόνο για λόγους που κρίνονται ιδιαίτερα σοβαροί.

Στο Ολοήμερο μπορούν να εγγράφονται:

α) οι μαθητές των οποίων οι δύο γονείς εργάζονται και απαιτείται οι γονείς αυτοί να προσκομίσουν στο σχολείο βεβαίωση από το φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Επίσης οι γονείς που είναι αυτοαπασχολούμενοι (ελ. επαγγελματίες, αγρότες κ.ά.) χρειάζεται να φέρουν στο σχολείο πρόσφατη βεβαίωση του ασφαλιστικού τους φορέα.

β) μαθητές που οι γονείς τους ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (μαθητές πολύτεκνων ή μονογονεϊκών οικογενειών, με χρόνιες παθήσεις κτλ.)

Σας θυμίζουμε επίσης ότι σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα που ισχύει από τον Σεπτέμβριο του 2016 (ΦΕΚ 1324 – 11/5/2016) οι μαθητές όλων των τάξεων θα αποχωρούν στη 1.15 μ.μ. Το Ολοήμερο  ξεκινάει αμέσως μετά με τη Σίτιση έως τις 2.00 μ.μ.. Στη συνέχεια θα γίνονται άλλες δύο διδακτικές ώρες, πρώτα η «Μελέτη – προετοιμασία» και τέλος κάποιο διδακτικό αντικείμενο επιλογής, όπως Αθλητισμός, Αγγλικά, Μουσική κ.ά. Η λήξη του Ολοήμερου θα είναι στις 4 μ.μ. ή για όποιους γονείς το δηλώσουν στην αίτησή τους στις 3 μ.μ.

Μαΐ 20 2020

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για την Α΄ τάξη του Δημοτικού  Σχολείου θα γίνονται

από 15 έως και 29 Μαΐου 2020.

Στην Α΄ τάξη εγγράφονται οι μαθητές που γεννήθηκαν το 2014.

 

 

Δικαιολογητικά που χρειάζονται για την εγγραφή:

 

  • Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του παιδιού, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια μέχρι την ημερομηνία εγγραφής.
  • Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου  που θα χορηγηθεί από το Νηπιαγωγείο που φοίτησε το παιδί.
  • Το Πιστοποιητικό Γέννησης του παιδιού αναζητείται από το σχολείο. Για τους αλλοδαπούς μαθητές/τριες χρειάζεται το Πιστοποιητικό Γέννησης το οποίο πρέπει να είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά.
  • Το Ατομικό Δελτίο Υγείας του Μαθητή (ΑΔΥΜ) θα δοθεί από το Δημοτικό Σχολείο και θα συμπληρωθεί από παιδίατρο ή γενικό ιατρό Δημόσιου Νοσοκομείου ή Κέντρου Υγείας ή από ιδιώτη γιατρό που έχει σύμβαση με τον ΕΟΠΥΥ ή από ιδιώτη ιατρό που δεν έχει σύμβαση με κάποιον ασφαλιστικό φορέα.  Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) κατατίθεται στο σχολείο το αργότερο έως το τέλος  Σεπτεμβρίου

 

Ώρες εγγραφών καθημερινά από   10.00 π.μ.  έως  12.00 π.μ.

 

Μαΐ 14 2020

Webex – Σύνδεση με σταθερό τηλέφωνο

 

Στην πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων Webex υπάρχει η δυνατότητα ο μαθητής να συνδεθεί μέσω σταθερού τηλεφώνου. Σε αυτή τη περίπτωση θα ακούει μόνο τον εκπαιδευτικό και τους άλλους μαθητές και θα μπορεί φυσικά να μιλάει αλλά όπως είναι φυσικό δεν θα έχει εικόνα.

Για να συνδεθεί ο μαθητής με σταθερό τηλέφωνο στο webex πρέπει να:

1. ενημερώσει τον εκπαιδευτικό από πριν πως θα συνδεθεί με τηλέφωνο.

2. μόλις αρχίσει το μάθημα που θέλει να παρακολουθήσει, κάνει τα 2 παρακάτω βήματα:

Βήμα 1οΚαλεί τον σταθερό τηλεφωνικό αριθμό Ελλάδας 211 990 2394. Σε περίπτωση που μιλάει επαναλαμβάνει την κλήση.

Βήμα 2ο – Όταν το σηκώσει ο αυτόματος τηλεφωνητής, που μιλάει στην Αγγλική γλώσσα, πληκτρολογούμε το Meeting number, δηλαδή τον 9ψήφιο αριθμό που  μας έχει δώσει ο δάσκαλος/δασκάλα μας (τον ίδιο που χρησιμοποιούμε και για τη σύνδεση με Η/Υ ή κινητό)

π.χ.  111 333 555                          και έπειτα πατάμε 2 φορές το κουμπί με τη δίεση #

Με τον τρόπο αυτό θα μπούμε στο δωμάτιο του εκπαιδευτικού που γίνεται η τηλεδιάσκεψη και θα μπορούν οι συμμετέχοντες να μας ακούν και εμείς να τους ακούμε.

Προσοχή, το μικρόφωνο αυτού που συνδέεται με τηλέφωνο είναι εξ ορισμού ανοιχτό, οπότε μόνο ο εκπαιδευτικός μπορεί εντός της τηλεδιάσκεψης να το σιγάσει (mute) ή να το ενεργοποιήσει (unmute). Επίσης, πρέπει όταν μπούμε στο δωμάτιο να αναφέρουμε ποιοι είμαστε γιατί δεν μπορούν να μας αναγνωρίσουν καθώς δεν φαίνεται το όνομά μας και ο εκπαιδευτικός θα μας αποβάλει.

Αν δεν μπορέσουμε να μπούμε στο δωμάτιο τότε υπάρχουν 3 περιπτώσεις. Είτε δώσαμε λάθος meeting number, είτε το δωμάτιο δεν έχει ανοίξει ακόμα από τον εκπαιδευτικό (γι αυτό κάνουμε την κλήση αφού έχει αρχίσει η τηλεδιάσκεψη), είτε το δωμάτιο είναι κλειδωμένο. Στην περίπτωση που είναι κλειδωμένο πρέπει να ενημερωθεί με κάποιο τρόπο ο εκπαιδευτικός να το ξεκλειδώσει (unlock meeting) και να ξαναπροσπαθήσουμε.

Σύμφωνα με το Υπουργείο η χρέωση στο σταθερό τηλεφωνικό νούμερο είναι αστική ή δωρεάν αν έχουμε κάποιο προπληρωμένο πακέτο για σταθερά τηλέφωνα.

 

Απρ 24 2020

Εθνική Βιβλιοθήκη – Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο

Στις 23 Απριλίου 1616 έφυγαν από την ζωή δύο μεγάλα ονόματα των γραμμάτων: ο Ισπανός συγγραφέας του «Δον Κιχώτη» Μιγκέλ Ντε Θερβάντες και ο Άγγλος δραματουργός Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Με αφορμή το διπλό αυτό γεγονός, η UNESCO έχει καθιερώσει την 23η Απριλίου ως την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου.

Το παρακάτω άρθρο είναι σχετικό λοιπόν με το βιβλίο και αφορά σε μια σπουδαία δυνατότητα που έχουν πλέον οι βιβλιόφιλοι (και όχι μόνο…).

Το Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο της ΕΒΕ (Εθνική Βιβλιοθήκη Ελλάδος)

«Το Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο είναι μία νέα υπηρεσία της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και η δημιουργία και η λειτουργία της εντάσσεται στο πλαίσιο του «Σχεδίου Υλοποίησης Μετεγκατάστασης της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» που εκπονείται με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Η υπηρεσία αυτή στοχεύει στην προώθηση της ηλεκτρονικής φιλαναγνωσίας και την εξοικείωση του αναγνωστικού κοινού με το ηλεκτρονικό βιβλίο. Μέσω του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου το αναγνωστικό κοινό έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε μία συλλογή 2.500 ηλεκτρονικών τίτλων (2.900 αντίτυπα) και να διαβάσει τα βιβλία της επιλογής του.»

Με λίγα λόγια μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό στην Εθνική Βιβλιοθήκη και να δανείζεστε ηλεκτρονικά βιβλία από τη συλλογή της ώστε να τα διαβάζετε από το tablet, το κινητό ή τοlaptop σας. Περισσότερες πληροφορίες και σχετικά με τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε κάντε κλικ  ΕΔΩ

 

Απρ 24 2020

Η ώρα της τέχνης ΙΙ

Τετράδια αυτόνομης εκπαιδευτικής δράσης για εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά από τις συλλογές και τις εκθέσεις του MOMus

Ο Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης (MOMus) ενημερώνει σχετικά με την εκπαιδευτική δραστηριότητα του MOMus στη δεδομένη στιγμή εγκλεισμού και απομακρυσμένης σχέσης του φορέα με το κοινό του. Στα πλαίσια αυτής της δράσης ανέπτυξε τέσσερα τετράδια με δραστηριότητες που απευθύνονται σε γονείς και παιδιά. 

Τέσσερα τετράδια για…τέχνη στο σπίτι και στην τηλεμάθηση είναι από σήμερα διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του MOMus, www.momus.gr αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής του (fb@MOMusMuseums, Instagram
momus_museums). Τα τετράδια απευθύνονται κατά βάση σε εκπαιδευτικούς ή και οικογένειες προσφέροντας μια ποικιλία δράσεων για διάφορες ηλικίες παιδιών, ενώ ο καθένας μπορεί να τα χρησιμοποιεί κατά βούληση και μπορεί να αφοσιωθεί σε ό,τι του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Τα ίδια οργανώθηκαν με βάση υλικό από τις μόνιμες συλλογές ή και εκθέσεις των φορέων που συγκροτούν το MOMus τα τελευταία χρόνια, με την απαραίτητη επικαιροποίησή τους βάσει των νέων συνθηκών, και με οδηγό τα νέα hastags #momusfamilykit #momuskids #imadethis #momusisnpire είναι πλέον στον αέρα έτοιμα προς χρήση!

Αναλυτικά τα τετράδια (με κλικ θα μεταφερθείτε στο ΜΟMus και έχει επιπλέον πληροφορίες):

«Γκεόργκι Λιτιτσέφσκι (Georgy Litichevsky)- Υποθετικοί χοροί. Ένα τετράδιο αυτόνομης εκπαιδευτικής δράσης για εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά»
https://www.momus.gr/educational_programs/tetradio_litichevsky

«Αυτόνομη εκπαιδευτική δράση για γονείς και παιδιά. Η συλλογή Κωστάκη και η Ρωσική Πρωτοπορία»
ψhttps://www.momus.gr/educational_programs/tetradio_syllogkostaki

«FAMILY & CO [operation]. Εκπαιδευτική δράση του MOMus-Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης για το Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2018»
https://www.momus.gr/educational_programs/tetradio_MOMusPhotography

«Αλεξ Μυλωνά. Αναδρομική. Ένα τετράδιο για γονείς και παιδιά»
https://www.momus.gr/educational_programs/tetradio_AlexMylona

 

Απρ 23 2020

Η ώρα της τέχνης Ι

«Μένουμε σπίτι» με τον Πολιτισμό

Δωρεάν διαδικτυακές προβολές παραστάσεων του Εθνικού Θεάτρου


Στη σελίδα του Εθνικού Θεάτρου διαβάζουμε:

«Το Εθνικό Θέατρο, στο πλαίσιο των δράσεων «Μένουμε σπίτι» με τον Πολιτισμό, συνεχίζει τις διαδικτυακές προβολές σημαντικών έργων από το παγκόσμιο και ελληνικό ρεπερτόριο, με τη φροντίδα και την αρωγή του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Σε αυτό το πρωτόγνωρο και ζοφερό περιβάλλον που όλοι βιώνουμε, το Εθνικό Θέατρο και  μέσα  από τη διεύθυνση www.n-t.gr θα έχει μία ιδιαίτερη θέση στην καθημερινότητα της καθεμιάς και του καθενός από εμάς.»

Επειδή οι παραστάσεις συνεχίζονται μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα    www.n-t.gr   και να δείτε το πρόγραμμα των ημερών καθώς και το πως μπορείτε να ενημερωθείτε για τις παραστάσεις που θα ακολουθήσουν.

Απρ 22 2020

Από που πήραν το όνομά τους οι δώδεκα μήνες του χρόνου

΄Εχετε αναρωτηθεί ποτέ από που πήραν το όνομά τους οι μήνες?

Πίσω από την ονομασία τους κρύβεται μία ιστορία, ένας μύθος, μία πραγματικότητα, ακόμα και ένας θεός…

Ιανουάριος

Ο πρώτος μήνας του χρόνου σηματοδοτεί την αρχή και το τέλος, την είσοδο και την έξοδο. Το όνομά του προέρχεται από τον θεό των Ρωμαίων, τον Ιανό (Janus). Ο Ιανός ήταν θεός με δύο πρόσωπα, τα οποία κοίταζαν σε αντίθετες κατευθύνσεις, μπροστά στο νέο χρόνο αλλά και πίσω στον προηγούμενο.

Φεβρουάριος

Το όνομά του προέρχεται από το λατινικό ρήμα februare που σημαίνει καθαρίζω, εξαγνίζω. Ήταν ένας μήνας αφιερωμένος στο θεό του Άδη Φέβρουο. Σύμφωνα με παλαιότερο ρωμαϊκό ημερολόγιο πρόκειται για τον τελευταίο χρόνο του έτους. Με την καθιέρωση του Ιουλιανού ημερολογίου το 46 π.Χ. περιορίστηκαν οι ημέρες του από 30 σε 29 και την εποχή του αυτοκράτορα Αύγουστου του αφαιρέθηκε άλλη μια μέρα η οποία προστέθηκε στον Αύγουστο και έτσι έχει 28 ημέρες, και 29 κάθε τέσσερα χρόνια. Η ελληνική εκδοχή σε Φλεβάρη σηματοδοτεί το υδάτινο στοιχείο της φύσης.

Μάρτιος

Κατά το αρχαίο ρωμαϊκό ημερολόγιο ήταν ο πρώτος μήνας του χρόνου και ονομαζόταν Primus. Μετά το 46 π.Χ. ονομάστηκε Μάρτιος, έγινε ο τρίτος μήνας του χρόνου, αφιερωμένος στον θεό Μαρς που αρχικά ήταν ο θεός της γονιμότητας και των αγρών αλλά αργότερα ταυτίστηκε με τον Άρη θεό του πολέμου.

Οι Έλληνες έχουν αποδώσει πολλά ονόματα στο συγκεκριμένο μήνα, όπως γδάρτης, λόγω του άστατου καιρού.

Απρίλιο

Ο Απρίλιος σηματοδοτεί το άνοιγμα και την άνθηση και ήταν αφιερωμένος στη θεά Αθηνά Το όνομά του προέρχεται από το λατινικό ρήμα aperio που σημαίνει «ανοίγω».

Μάιος

Ο πέμπτος μήνας του χρόνου πήρε το όνομά του από την ρωμαϊκή θεότητα Maja (Μάγια). Το όνομα Maja προήλθε από τη λέξη Μαία (τροφός) τη μητέρα του θεού Ερμή στον οποίο ήταν αφιερωμένος.

Ιούνιος

Για την ονομασία του έκτου κατά σειρά μήνα του έτους υπάρχουν δύο εκδοχές. Στην πρώτη το όνομα προέρχεται από τη θεά Juno (Ηρα), κατά τους Ρωμαίους προστάτιδα του οίκου και του γάμου.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη δεύτερη εκδοχή πήρε το όνομά του από τον Λεύκιο Ιούνιο Βρούτο. Αυτός ανέτρεψε τον βασιλιά Ταρκύνιο τον Υπερήφανο το 510 π.Χ., εγκαθίδρυσε τον θεσμό της Υπατείας, θεμελίωσε τη Δημοκρατία και έγινε ο πρώτος Ύπατος της Ρώμης.

Ιούλιος

Ένας μήνας αφιερωμένος στον Ιούλιο Καίσαρα ο οποίος θεωρείται ένας από τους τρεις μεγάλους στρατηλάτες του αρχαίου κόσμου. Τον Ιούλιο, οι Ρωμαίοι τον έλεγαν Quintilis.

Αύγουστο

Ο Αύγουστος οφείλει το όνομά του στον αυτοκράτορα Οκταβιανό ο οποίος τιμήθηκε από την Σύγκλητο με το προσωνύμιο Αύγουστος που σημαίνει σεβαστός. Ο Οκταβιανός ήταν ανηψιός του Ιούλιου Καίσαρα και εξίσου σημαντική προσωπικότητα με εκείνον.

Σεπτέμβριος

Ο Σεπτέμβριος κατείχε την έβδομη θέση στη σειρά των μηνών, όπως δείχνει και το όνομά του καθώς septem στα λατινικά σημαίνει επτά. Όταν όμως καθιερώθηκε το ιουλιανό ημερολόγιο με πρώτο μήνα του έτους τον Ιανουάριο ο Σεπτέμβριος έγινε ένατος.

Οκτώβριος

Σύμφωνα με το παλαιό ρωμαϊκό ημερολόγιο ήταν ο όγδοος μήνας. Το όνομά του προέρχεται από τη λέξη octo που σημαίνει οκτώ. Το 46 π.Χ. με την αλλαγή του ημερολογίου έγινε ο δέκατος μήνας αλλά κράτησε το όνομά του.

Νοέμβριος

Είναι ο ενδέκατος μήνας του έτους σύμφωνα με το τωρινό ημερολόγιο, αλλά κατά το παλαιό ρωμαϊκό ημερολόγιο ήταν ο ένατος μήνας γι αυτό και το όνομά του προέρχεται από τον αριθμό εννέα που στα λατινικά είναι novem.

Δεκέμβριος

Ο τελευταίος μήνας του έτους, ο δέκατος του παλιού ρωμαϊκού ημερολογίου πήρε το όνομά του από τη λατινική λέξη decem που σημαίνει δέκα.

Πηγή: iefimerida.gr –

Απρ 13 2020

Ορθοσωμική «στάση » & Ορθοσωμικές ανωμαλίες

Αγαπητοί γονείς ,παιδιά,  συνάδελφοι  και επισκέπτες του blog του Δημοτικού  Σχολείου  Βαθύλακκου .Σήμερα  θα ασχοληθούμε  με την Ορθοσωμία  των παιδιών .

Τι  είναι οι ορθοσωμικές  ανωμαλίες;

Είναι το σύνολο των διαταραχών  που επηρεάζουν την  σωστή  «ορθή» στάση του  σώματος.Συνεπώς  πρόκειται για  παθήσεις  της  σπονδυλικής  στήλης και μόνο αυτής.Οι  διαταραχές αυτές αποτελούν βασικά  πρόβλημα αισθητικό, με ότι αυτό συνεπάγεται στην ψυχολογία του  παιδιού. Η διάγνωση  γίνεται στην ηλικία 10- 17 ετών και μπορεί να γίνει και από σας, αν υπάρχει κάποιο θέμα, χρησιμοποιώντας το  adam’s  test που υπάρχει μέσα στο αρχείο » ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ » . Στο επόμενο αρχείο   « 5Τρόποι να βελτιώσετε την στάση του σώματος»  υπάρχουν απλές  ασκήσεις για βελτίωση της στάσης του σώματος .

Να είστε όλοι καλά .!!!!!!

Καλό Πάσχα.  

 

Απρ 11 2020

Α΄ τάξη – ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ !

Ζωγραφική: Πόσο σημαντική είναι για την ανάπτυξη των παιδιών …Η ζωγραφική για ένα παιδί αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διασκέδασής του στο σχολείο αλλά και στο σπίτι. Τα παιδιά της Α’ τάξης ζωγραφίζουν λοιπόν και στέλνουν το δικό τους μήνυμα για τον ΚορωνοΙό ! Τους αξίζουν πολλά μπράβο !

  

Απρ 07 2020

Δώστε κίνηση στο σπίτι

Άσκηση στο σπίτι για καύση λίπους

Γυμναστικη πιλάτες στο σπίτι.

Τα παιδιά πρέπει να ενθαρρύνονται σε συστηματική άσκηση και να φροντίζουν τον εαυτό τους ακόμη και στην εποχή που είναι κλεισμένα στα σπίτια λόγω κορωνοϊού. Με βάση τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), μαθητές ηλικίας 5-17 ετών έχουν ανάγκη από τουλάχιστον 60΄ τη μέρα (κατά μέσο όρο) άσκησης ή φυσικής δραστηριότητας μέτριας ή υψηλής έντασης

Στις παρούσες συνθήκες, οι παραπάνω οδηγίες προσαρμόζονται βεβαίως στο εφικτό, για το επόμενο χρονικό διάστημα. Με τις κατάλληλες προφυλάξεις, μπορεί να γίνει άσκηση που δεν δημιουργεί κινδύνους τραυματισμού εντός του σπιτιού

Πατώντας στους συνδέσμους κάτω από την  εικόνα ξεκινήστε.

Older posts «

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων