Τι σημαίνει a.m. και p.m.?

Καθημερινά χρησιμοποιούμε ή συναντάμε τους όρους a.m. και p.m. (π.μ. και μ.μ. αντίστοιχα) για να δηλώσουμε αν είναι πριν ή μετά το μεσημέρι (12.00). Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί ποτέ τις ακριβώς σημαίνουν τα αρχικά αυτά (στα αγγλικά εννοείται);

Εγώ αναρωτήθηκα (με λίγη βοήθεια) και έτσι έκανα μία μικρή έρευνα και σας παρουσιάζω την απάντηση:

  • a.m.: ante meridiem (λατινικά – πριν το μεσημέρι)
  • p.m.: post meridiem (λατινικά – μετά το μεσημέρι)

Αρκετά ενδιαφέρον έτσι; Και εγώ τόσο καιρό έψαχνα να βρω κάποια “αγγλική” απάντηση!!!

Οι βάσεις εισαγωγής του 2011 ανά επιστημονικό πεδίο

Κάνοντας κλίκ σε έναν απο τους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε και κατόπιν να κατεβάσετε τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ του 2011 Εύχομαι στους υποψηφίους καλή τύχη στο νέο ξεκίνημα τους

baseis_2011_1o_pedio

baseis_2011_2o_pedio

baseis_2011_3o_pedio

baseis_2011_4o_pedio

baseis_2011_5o_pedio

Και τώρα ταμείο ανεργίας

Για το επίδομα ανεργίας στους αναπληρωτές απαιτείται πρώτα η έκδοση κάρτας ανεργίας την οποία εκδίδει ο ΟΑΕΔ. Συνεπώς πρώτα βγάζουμε κάρτα ανεργίας και κατόπιν καταθέτουμε τα δικαιολογητικά για το επίδομα ανεργίας αν το διακαιούμαστε βάσει των ημερών εργασίας μας. Τα δικαιολογητικά για την έκδοση της κάρτας ανεργίας είναι:

  • Ταυτότητα
  • Εκκαθαριστικό 2011 ή Ε1 2011 ή αν δεν υπάρχει υπεύθυνη δήλωση από τη ΔΟΥ ότι δεν υπάρχει φορολογική δήλωση για το προηγούμενο οικ. έτος (να φαίνεται το ΑΦΜ στη δήλωση)
  • Βιβλιάριο ασθενείας θεωρημένο για το έτος (π.χ. το 2011 για τώρα) ή υπεύθυνη δήλωση αν δεν υπάρχει (θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής)
  • ΑΜΚΑ σε επίσημο έγγραφο από ΚΕΠ ή το ΙΚΑ ή και το βιβλιάριο ασθενείας. (ενδεχομένως η εκτύπωση του αριθμού από το amka.gr να μην γίνει δεκτή)
  • Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας: λ/σμός ΔΕΗ, ΟΤΕ ή μισθωτήριο στο όνομα του ανέργου ή αν δεν υπάρχει παρόμοια έγγραφα στο όνομα κάποιου γονέα με υπεύθυνη δήλωση του (θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής) ότι παρέχει φιλοξενία στην οικία του. Μάλλον γίνεται δεκτή και βεβαίωση μόνιμης κατοικίας του ανέργου από το Δήμο αλλά δεν ξέρω αν χρειάζονται κ οι λογαριασμοί.
  • Απόλυση ή αποχώρηση από εργοδότη, αν υπάρχει.

Αυτά. Θέωρηση και από δημόσιες υπηρεσίες, Α.Τ. ή το Δήμο

Τα δικαιολογητικά για την έκδοση ταμείου ανεργίας όπως ζητούνται απο τον ΟΑΕΔ  Προσοχή απο φέτος δεν απαιτείται επικύρωση απο το ΙΚΑ των ενσημών του τελευταίου τριμήνου

  1. Έγγραφο Καταγγελίας Σύμβασης Εργασίας ή βεβαίωση Λήξης Σύμβασης Ορισμένου χρόνου.
  2. Το έντυπο «Βεβαίωση Εργοδότη» το οποίο συμπληρώνει ο εργοδότης σύμφωνα με τις εγγραφές της ΑΠΔ (Αναλυτική Περιοδική Δήλωση που υποβάλλεται στο ΙΚΑ) του τελευταίου τριμήνου πριν από την καταγγελία της σύμβασης εργασίας. Το έντυπο αυτό θα φέρει πρωτότυπη σφραγίδα και υπογραφή του εργοδότη, χωρίς κάποια επιπλέον σφραγίδα επικύρωσης από το αρμόδιο κατάστημα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
  3. Οικογενειακό βιβλιάριο Ασθενείας, εφόσον υπάρχουν συντηρούμενα μέλη.
  4. Πρόσφατο Εκκαθαριστικό Σημείωμα Εφορίας ή εφόσον δεν υπάρχει, επικυρωμένο αντίγραφο της τελευταίας δήλωσης εισοδήματος.
  5. Αστυνομική Ταυτότητα του ασφαλισμένου.
  6. Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας του ασφαλισμένου (π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ).
  7. Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/86, την οποία θα συμπληρώσει ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα με τις υποδείξεις της Υπηρεσίας.
  8. Λογαριασμό Εθνικής Τραπέζης (ΙΒΑΝ) στον οποίο είναι πρώτος δικαιούχος.

Οι Φάσεις Αναπληρωτών Μαθηματικών 2011-12

Συνάδελφοι Καλησπέρα

Μια και πλησιάζει ο καιρός που θα κληθούμε οι αναπληρωτές να καταθέσουμε τα δικαιολογητικά μας ωστέ να κληθούμε να αναπληρώσουμε τυχόν κενά που θα υπάρξουν ανέβασα όλες τις φάσεις των αναπληρωτών Μαθηματικών μόνο για τους Μαθηματικούς. Καντε κλίκ στους παρακάτω συνδέσμους για να πληροφορηθείτε περιοχές προσληψης κυρίως. Καλη τύχη σε όλους μας

1η_Fasi_7-9-2011

2η_Fasi_13-10-2011

3η_Fasi_2-11-2011

4η_Fasi_16-11-2011

5η_Fasi_2-12-2011

6η-Fasi_20-1-2012

7η_Fasi_16-2-2012

8η_Fasi_7-3-2012

9η_Fasi_28-3-2012

10η_Fasi_18-4-2012

Μια οδηγία για τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου

Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων στη Γεωμετρία της Β΄Λυκείου του 2011

Επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να κατεβάσετε ορισμένα θέματα προαγωγικών εξετάσεων για την Γεωμετρία της Β΄Λυκείου του 2011. Για ευνόητους λόγους εχουν σβηστεί οι συντάκτες καθώς και τα Λύκεια στα οποία δόθηκαν

themata_proagogikes_geometry_B_Lykeiou

Ορολογία εκπαιδευτικών θεμάτων

Αντιγράφω παρακάτω μια ανάλυση συναδέλφου απο γνωστο εκπαιδευτικό forum Είναι κατατοπιστικότατη

“οργανική”: η λέξη αυτή έχει δυτή σημασία. Η μία αναφέρεται στην “οργανική στην περιοχή μετάθεσης”, δηλαδή την θέση που “καπαρώνει” ο κάθε εκπαιδευτικός με την είσοδό του σε μία συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης (πχ Α’ Αθηνών) είτε με τον διορισμό του, είτε με την μετάθεση στην περιοχή αυτή. Σε αυτή την περίπτωση δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένο σχολείο και επισήμως η κατάσταση αυτή ονομάζεται “στην διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ”. Ανεπισήμως εγώ θα την ονομάσω “φλου οργανική” Η άλλη έννοια της λέξης αναφέρεται σε θέση σε συγκεκριμένο σχολείο της περιοχής μετάθεσης που ανήκει ο εκπαιδευτικός. Επισήμως ονομάζεται “οριστική τοποθέτηση” ή “οργανική τοποθέτηση”. Ανεπισήμως, “συγκεκριμένη οργανική”.

“οριστική τοποθέτηση”: είναι η πρώτη “συγκεκριμένη οργανική” που παίρνει ένας νεο-διόριστος ή νεο-μετατιθεμένος εκπαιδευτικός. Την “οριστική τοποθέτηση” μπορεί να την λάβει αμέσως μετά τον διορισμό/μετάθεσή του, είτε πολλά χρόνια μετά.

“προσωρινή τοποθέτηση”: είναι η θέση που υπηρετεί κάθε δεδομένη σχολική χρονιά ο εκπαιδευτικός που δεν έχει “συγκεκριμένη οργανική”.

“βελτίωση θέσης”: έιναι η διαδικασία με την οποία ένας εκπαιδευτικός που έχει “συγκεκριμένη οργανική” παίρνει μία άλλη “συγκεκριμένη οργανική” εντός της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

“ξεχρέωση οργανικής”: είναι ο καιρός που πρέπει να υπηρετήσεις στην “οργανική” σου θέση. Εδώ η “οργανική” νοείται και με τις δύο σημασίες. Δηλαδή είτε “φλου οργανική” , είτε “συγκεκριμένη οργανική”. Μέχρι περίσυ ο χρόνος αυτός ήταν 1 χρόνος. Από φέτος είναι 2 χρόνια. Από 1/9/2011 όποιος λάβει “καινούρια οργανική” (βλέπε επεξήγηση παρακάτω) ή δεν έχει υπηρετήσει 1 χρόνο στην “οργανική” του, πρέπει να υπηρετήσει 2 χρόνια στην “οργανική” του.

“καινούρια οργανική”: είναι η “οργανική” (και με τις δύο έννοιες) που προκύπτει με Α) “βελτίωση θέσης” ή Β) με μετάθεση σε άλλη περιοχή

Παρακάτω διορθώνω τις πιθανές καταστάσεις που μπορούν να συμβούν σε έναν εκπαιδευτικό κατα την σταδιοδρομία του. Στο forum ηταν λιγο διαφορετικη η πιθανή αλληλουχία καταστάσεων εκπαιδευτικού

1) διορισμός-αναγκαστική διαθεση για 2 χρόνια –οριστικη τοποθέτηση-βελτίωση–μεταθεση–οριστικη τοποθ.
ή
2)διορισμός-αναγκαστικη διαθεση για 2 χρόνια –απόσπαση–διαθεση–μεταθεση–διαθεση-οριστικη τοποθετ.
ή
3) διορισμός-αναγκαστική διάθεση για 2 χρόνια –μετάθεση–διαθεση–οριστικη τοποθετηση–βελτιωση θεσης

Ποιά η σειρά με την οποία τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί;

Σε συνέχεια προηγούμενου μου άρθρου για τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί και επειδή θεωρώ πως υπάρχει σύγχυση σε αυτό το θέμα παραθέτω επιγραμματικά για διευκολυνση των συναδέλφων την σειρά που ακολυθείται απο τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για την τοποθέτηση των συναδέλφων

1.Οργανικά κενά Φεβρουάριου για να γίνουν οι μεταθέσεις.
2.Μεταθέσεις
3.Τοποθετήσεις :
α. Υπεράριθμων (προηγούνται)
β. Μετατιθέμενων -Βελτιούμενων (από σχολεία της ίδιας περιοχής) -Διάθεση ΠΥΣΔΕ
4.Αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και σε υπηρεσίες του ΥΠΕΠΘ (Περιφέρειες, Δ/νσεις, Γραφεία, ΥΠΕΠΘ, ΑΕΙ, ΤΕΙ κλπ)
5.Τοποθέτηση όλων των αποσπασμένων στο Νομό και των εκπαιδευτικών του Νομού που ζητούν απόσπαση σε λειτουργικά κενά του Νομού.
6.Διορισμοί
7.Τοποθέτηση Νεοδιόριστων
8.Διαθέσεις- Υπερωρίες
9.Πρόσληψη Αναπληρωτών
10. Τοποθέτηση Αναπληρωτών
11. Πρόσληψη Ωρομισθίων

Πηγή: Δ.Δ. Φθιώτιδας

Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών Ποιές οι συνέπειες στους διορισμούς

Με εναν προχειρο υπολογισμό θα προσπαθήσω να ενημερώσω τους συναδέλφους τι θα σημάνει η πρόταση της TASK FORCE για αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών σε 22 ώρες στην Βθμια ανεξαρτήτου χρόνου προυπηρεσία. Καταρχήν θυμίζω πως το ωραριο των εκπαιδευτικών με τους ισχύοντες νόμους αυτή τη στιγμή είναι 21 ωρες, 19 ώρες. 18 ώρες και οι έχοντες άνω των 20 ετών προυπηρεσία 16 ώρες. Αν λοιπόν αυξηθεί στις 22 ώρες ανεξαρτητα απο τον χρόνο προυπηρεσίας το ωραριο όλων των εκπαιδευτικών αυτο σημαίνει 3,5 ώρες αυξηση κατα μέσο όρο περιπου μια και οι αυξηση των ωρών θα είναι 1 ώρας, 3ωρών ,4 ωρών και 6 ωρών αντιστοιχα σε κάθε περίπτωση

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας το 2008-2009 οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στα δημοσια αυτά σχολεία ήταν 26666 στα Λυκεια, 2945 στις ΕΠΑΣ-ΤΕΕ 40837 στα Γυμνασια, 12294 στα ΕΠΑΛ δηλαδή σύνολο 82742 εκπαιδευτικοί ή αλλιώς με μέσο όρο 3 ωρες αύξηση ωραρίου στον καθένα το Υπουργείο θα έχει κέρδος 248226 διδακτικές ώρες η αλλιώς 11283 εκπαιδευτικούς Να γιατι θα γινουν μηδενικές προσλήψεις και να γιατι οι αναπληρωτές θα μειωθούν στο 50%

Οι παραπάνω υπολογισμοί βέβαια είναι πολύ πρόχειροι μια και δεν ξερουμε πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν τα παραπανω ωράρια Αλλα και αυτο να το γνωρίζαμε το κέρδος σε διδακτικές ώρες και σε ανθρωπινο δυναμικο θα ήταν της τάξης των 8-10 χιλιάδων εκπαιδευτικών

Χριστός Ανέστη

Τσαλίκης Δημήτρης

Μαθηματικός

Υπεραριθμίες και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών

Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν σε σχολικές μονάδες της Β΄/θμιας Εκπαίδευσης από κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

1. ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ.

Μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων, οι σχολικές μονάδες καταγράφουν ανά ειδικότητα τις ώρες που λείπουν ή πλεονάζουν για τον καθορισμό οργανικών κενών – πλεονασμάτων. Είναι προφανές ότι στη διαδικασία υπολογισμού των ωρών ανά ειδικότητα λαμβάνονται υπ’ όψη μόνο οι υπηρετούντες με οργανική θέση στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Σε ειδικότητα που πλεονάζουν 11 ώρες και άνω υφίσταται οργανική υπεραριθμία. Το ΠΥΣΔΕ δημιουργεί πίνακα οργανικών κενών – υπεραριθμιών ανά σχολική μονάδα.

2. ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.

Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα που διαπιστώθηκε η υπεραριθμία, να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών αν επιθυμούν ή όχι να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι.
Στη συνέχεια, το ΠΥΣΔΕ χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:
α) Από όσους επιθυμούν να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι, θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που έχει το μεγαλύτερο σύνολο μονάδων μετάθεσης.
β) Αν κανείς δεν επιθυμεί να χαρακτηρισθεί ως υπεράριθμος, τότε θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που τοποθετήθηκε τελευταίος οργανικά στη σχολική μονάδα.
Σημειώνεται ότι: εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν σε σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε τέτοια περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης θεωρείται υπεράριθμος ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο σύνολο μονάδων μετάθεσης. Σε αυτή και μόνο τη συγκεκριμένη περίπτωση, της ταυτόχρονης τοποθέτησης, αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος στη σχολική μονάδα (με αίτηση λύσης υπεραριθμίας), αυτός δεν χαρακτηρίζεται τώρα υπεράριθμος (δηλαδή, «προηγείται» αυτός που πήρε οργανική θέση την ίδια σχολική χρονιά με λύση υπεραριθμίας).

Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης (αν θέλουν) σε οργανικά κενά εντός 10 (δέκα) ημερών.

Επισημαίνεται ότι με βάση το υφισταμένο νομικό πλαίσιο δεν προβλέπεται αναγκαστική λύση υπεραριθμίας.

3. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.

3.1) Να μην κάνει τίποτα. Στη περίπτωση αυτή ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός, το Σεπτέμβριο μπορεί:
α) να παραμείνει στην ίδια σχολική μονάδα του, αν προκύψει λειτουργικό κενό.
β) να τοποθετηθεί, με αίτησή του, κατά προτεραιότητα σε λειτουργικά κενά της περιοχής μετάθεσής του. (στη φάση αυτή οι υπεράριθμοι συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους με κριτήριο το σύνολο μονάδων μετάθεσης)
γ) να διατεθεί ή αποσπασθεί, χωρίς αίτησή του, σε άλλη σχολική μονάδα εντός ΠΥΣΔΕ (κατ’ αρχήν της περιοχής μετάθεσής του).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η οργανική θέση εκπαιδευτικού που χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος δεν χάνεται !! Για να «χαθεί» μια οργανική θέση πρέπει να καταργηθεί η σχολική μονάδα.
3.2) Να κάνει αίτηση λύσης υπεραριθμίας. Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις κατά απόλυτη προτεραιότητα (πριν από τις τοποθετήσεις των μετατιθέμενων και των αιτούντων βελτίωση θέσης) συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους και τις δηλώσεις προτίμησης.

3.3) Να κάνει αίτηση για βελτίωση θέσης (αν δεν έκανε τον Νοέμβριο). Η αίτηση αυτή συνεξετάζεται ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτηση λόγω μετάθεσης με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

Διευκρινίσεις και απαντήσεις σε ερωτήματα για τοποθετήσεις και αποσπάσεις

Ποια σειρά ακολουθείται στην διαδικασία τοποθετήσεων:
Κρίση και τοποθέτηση οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών, τοποθετήσεις των υπολοίπων εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά, μέχρι τέλος Ιουνίου.
Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά όσων βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, των αιτούντων απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ και όσων ήλθαν με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΔΕ, οι οποίες συνήθως ολοκληρώνονται τέλη Αυγούστου(!) ( αφού ποτέ μέχρι τώρα δεν έγιναν νωρίτερα οι αποσπάσεις από το ΚΥΣΔΕ).
Τέλος γίνονται οι προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιορίστων και έπονται οι τοποθετήσεις αναπληρωτών….

Τοποθέτηση των υπολοίπων εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά:

Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το άρθρο 14 του Π.Δ.50/96, τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους, αναμορφώνουν τους πίνακες των κενών οργανικών θέσεων κατά το μέρος που τροποποιούνται από τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων. Οι πίνακες αυτοί καθώς και οι καταστάσεις με τα ονοματεπώνυμα και τα στοιχεία των εκπαιδευτικών που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές, αναρτώνται στην πινακίδα ανακοινώσεων των Συμβουλίων.
Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια συνήθως με ανακοίνωσή τους καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς που υπέβαλλαν αίτηση για βελτίωση ή δήλωση για οριστική τοποθέτηση, καθώς και εκείνους που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές ή βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, να υποβάλλουν, μέσα σε πέντε (5) ημέρες δήλωση στην οποία να αναγράφουν τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, όπου επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν. Διευκρινίζεται ότι στην αίτηση θα δηλώνονται με σειρά προτιμήσεως μόνο σχολεία της περιοχής στην οποία ανήκει ο εκπ/κος.

Συνιστάται να δηλώνονται όχι μόνο τα σχολεία στα οποία το ΠΥΣΔΕ έχει καθορίσει οργανικά κενά , αλλά έως και το σύνολο των σχολείων της περιοχής τους και μόνο, διότι κατά τη διαδικασία βελτίωσης θέσης ασφαλώς θα προκύψουν οργανικά κενά σε άλλα σχολεία πέρα των καθορισμένων

Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια συνεδριάζουν και αποφασίζουν για τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις με την εξής σειρά:
α) Tοποθετήσεις εκπαιδευτικών των ειδικών κατηγοριών του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96). (εκτός των πολυτέκνων σύμφωνα με τις παρ. 3,4 και 5 του άρθρου 30 του ν.3848/19-5-2010)
β) Tοποθετήσεις όλων των άλλων εκπαιδευτικών.
Μετά την εξέταση των αιτήσεων και των δηλώσεων τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια ανακοινώνουν τις θέσεις που εξακολουθούν να παραμένουν κενές. . Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους, μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους.( Τα ΠΥΣΔΕ δίνουν προθεσμία 10 ημερών συνολικά και σε μία φάση, αφού δίνεται η δυνατότητα να δηλώσουν οι εκπαιδευτικοί όσα σχολεία επιθυμούν χωρίς κανένα περιορισμό).
Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.

Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης ( διασταλτική εφαρμογή στην Β/θμια εκπ/ση) σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης

‘Όμως όσοι συνάδελφοι τοποθετηθούν με την παραπάνω διαδικασία (σύμφωνα με την παρ.11 του αρθρ.15 του ΠΔ 50/96), σε οργανικές θέσεις που δεν έχουν δηλώσει ( δεν είναι της επιλογής τους), μπορούν να κάνουν αίτηση απόσπασης στα λειτουργικά κενά που θα υπάρχουν σε σχολεία της περιοχής που είναι τοποθετημένοι, και τα οποία προτιμούν, χωρίς να «χρωστούν» την οργανική τους, αφού έχουν ήδη υπηρετήσει ως προσωρινά τοποθετημένοι τα προηγούμενα χρόνια, στην ίδια περιοχή. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για όσους πάρουν οργανική θέση που ήταν της επιλογής τους.

Στο σημείο αυτό επισημαίνω ότι όσοι ήλθαν τώρα με μετάθεση στον νομό ή με αίτηση βελτίωσης πάρουν οργανική θέση, οφείλουν να υπηρετήσουν για δύο(2) χρόνια στην νέα τους οργανική, για να θεμελιώσουν δικαίωμα μετάθεσης.

Τα λειτουργικά κενά θα ανακοινωθούν, και θα γίνουν οι αιτήσεις για τοποθέτηση όσων θα παραμείνουν στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αυτών που θα έλθουν με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΔΕ και όσων θα ζητούν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ , μετά την κοινοποίηση του συνόλου των αποσπασμένων εκπαιδευτικών ( σε υπηρεσίες, σχολεία κλπ), κάτι που δεν αναμένεται πριν το δεύτερο 15ήμερο του Αυγούστου!!!
Οι αποφάσεις των συμβουλίων για μετάθεση ή τοποθέτηση αναρτώνται με τους σχετικούς πίνακες στην πινακίδα ανακοινώσεών τους για να λάβουν γνώση οι ενδιαφερόμενοι.
Τυχόν λάθη ή παραλείψεις στις αποφάσεις των συμβουλίων που αφορούν μεταθέσεις ή τοποθετήσεις εκπαιδευτικών επανεξετάζονται από τα ίδια συμβούλια, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων.. Η αίτηση αυτή που αναφέρεται στη διόρθωση συγκεκριμένων λαθών ή παραλείψεων δεν αποτελεί ένσταση και υποβάλλεται μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωση της σχετικής απόφασης. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια εξετάζουν τις αιτήσει αυτές μέσα στις επόμενες πέντε (5)ημέρες και οριστικοποιούν τις αποφάσεις τους
Διευκρινίζεται ότι στην αίτηση θα δηλώνονται με σειρά προτιμήσεως μόνο σχολεία της περιοχής στην οποία ανήκει ο εκπ/κος.
Συνιστάται να δηλώνονται όχι μόνο τα σχολεία στα οποία το ΠΥΣΔΕ έχει καθορίσει οργανικά κενά , αλλά έως και το σύνολο των σχολείων της περιοχής τους και μόνο, διότι κατά τη διαδικασία βελτίωσης θέσης ασφαλώς θα προκύψουν οργανικά κενά σε άλλα σχολεία πέρα των καθορισμένων.

Στις τοποθετήσεις του εκπ/κου αρμοδιότητας ΠΥΣΔΕ στο σύνολο των μορίων υπολογίζονται:
A. Μόρια συνολικής υπηρεσίας
B. Μόρια γάμου και παιδιών
Γ. Μόρια δυσμενών συνθηκών στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν
Δ. Μόρια συνυπηρέτησης (υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που εργάζεται ο/η σύζυγος)
Ε. Μόρια εντοπιότητας (υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο
Δήμο που έχει εντοπιότητα ο εκπ/κός)

ΜΟΡΙΑ

2,5 για κάθε χρόνο υπηρεσίας
4 για συνυπηρέτηση
4 για γάμο
4 για το πρώτο παιδί, 4 για το δεύτερο, 6 για το τρίτο και 7 για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά
4 για εντοπιότητα

Σε περίπτωση ισοβαθμίας εκπ/κων κατά τις μεταθέσεις στην ίδια περιοχή και τις τοποθετήσεις, προηγούνται οι εκπ/κοι που υπερέχουν κατά κριτήριο , εάν αυτά συντρέχουν συνήθως με την εξής σειρά:
Στη συνυπηρέτηση
Στην εντοπιότητα (εφόσον ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση σε σχολική μονάδα Δήμου ή κοινότητας που είναι δημότες)
Γ. Στους οικογενειακούς λόγους
Δ. Στη συνολική υπηρεσία
Ε. Στις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν

Στο σημείο αυτό να επισημάνω ότι αιτήσεις βελτίωσης οι οποίες γίνονται εκπρόθεσμα, ακόμη και σήμερα, ΑΡΚΕΤΟΥΣ μήνες μετά την σχετική καταληκτική ημερομηνία, δεν είναι δυνατόν, και σύμφωνα με τον νόμο αλλά και για λόγους μη ισότιμης αντιμετώπισης των υπολοίπων, να συνεξεταστούν για τα οργανικά κενά. Αν μετά τις τοποθετήσεις υπάρχει υπόλοιπο οργανικών, το ΠΥΣΔΕ θα αποφασίσει τι θα πράξει, ενημερώνοντας βέβαια τους ενδιαφερόμενους.

Υπάρχει εξαίρεση για το χρόνο υπηρέτησης της οργανικής θέσης;

Δεν απαιτείται χρόνος υπηρέτησης της οργανικής θέσης για τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης για εκπαιδευτικούς:
α. που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης του άρθρου 13 Π.Δ. 50/96, άρθρου 7 παρ. 4 του Π.Δ. 100/97, άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003 ΦΕΚ 227/Α, άρθρου 6 παρ. 1, 2 & 3 του Ν. 3454/2006 και του άρθρου 17 του N. 3402/2005 ΦΕΚ 258 17/10/2005.
β. που ζητούν μετάθεση σεΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ (άρθρο 11 Π.Δ. 50/96 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 10 του Π.Δ. 100/97). Tο ίδιο ισχύει και για τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 30, του ν. 3848/2010. Αν πρόκειται για μετάθεση από Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ..Δ.Υ. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ..Δ.Δ.Υ. και από Σ.Μ.Ε.Α.Ε ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. σε κανονικό σχολείο της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώνουν μέχρι 31-8-2011 δύο (2) έτη υπηρεσίας.

Τι ισχύει για τα μόρια συνθηκών διαβίωσης προσωρινής τοποθέτησης;

Μόρια της προσωρινής τους τοποθέτησης λαμβάνουν νεοδιοριζόμενοι, μετατιθέμενοι και μετατασσόμενοι εκπαιδευτικοί. Για το χρόνο που παρέμειναν στη διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων για οποιοδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα, θα ληφθούν υπόψη αναδρομικά οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης του σχολείου

στο οποίο θα τοποθετηθούν μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους. Εξυπακούεται ότι υπολογίζονται από την έναρξη του σχολικού έτους.

3.1.3. Ρύθμιση Μ.Σ.Δ. μονίμων εκπαιδευτικών σε περίπτωση διάθεσης ή απόσπασης για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες ή λόγω υπεραριθμίας
Ο υπολογισμός μονάδων δυσμενών συνθηκών ρυθμίζεται ειδικά, ως ακολούθως, στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί μετά από διορισμό, μετάθεση ή μετάταξη, αφού τοποθετηθούν (μόνιμα ή προσωρινά) σε θέση σχολείου μιας περιοχής μετάθεσης, καλούνται να μετακινηθούν (αποσπαστούν ή διατεθούν):
· είτε για λειτουργικούς λόγους των σχολείων (εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες),
· είτε λόγω πλεονάσματος ή υπεραριθμίας που δημιουργούνται και επομένως αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου τους.
α) Εάν αποσπώνται ή διατίθενται ως πλεονάζον προσωπικό, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 31 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ. Α΄), «ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι μονάδες της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού, εφόσον δεν υπολείπονται».
β) Εάν διατέθηκαν σε σχολεία άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ από αυτή που ανήκαν οργανικά για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 κεφ. Γ΄ παρ. 1 και 2 του Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167 Α΄) και του άρθρου 14 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 6 της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002), λαμβάνουν τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες που αντιστοιχούν στη σχολική μονάδα της διάθεσης, εκτός αν οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες οπότε και λαμβάνουν αυτές.
γ) Εάν διατέθηκαν για μερικές ημέρες ως υπεράριθμοι σε σχολικές μονάδες άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου διδασκαλίας, σύμφωνα με το άρθρο 14 § 14 του ν.1566/1985 σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 4 της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002),
· όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες από αυτές της διάθεσης, ακολουθείται ο προηγούμενος (3.1.3.α) υπολογισμός και
· όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι λιγότερες, τότε θα ακολουθείται ο αναλογικός υπολογισμός με βάση την εβδομάδα των πέντε (5) ημερών.
δ) Εάν αποσπώνται ή διατίθενται χωρίς αίτησή τους για υπηρεσιακές ανάγκες εξ ολοκλήρου από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης ή και για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ, 5 του ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146 τ. Α’/ 13-7-2006) και το άρθρο 18 παρ. 5 της Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10- 2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002), ακολουθείται η ανωτέρω ρύθμιση (3.1.3 β).
ε) Εάν διατίθενται ολικά ή για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία Α/θμιας Εκπαίδευσης λαμβάνουν τις ΜΣΔ της πλησιέστερης σχολικής μονάδας Δ.Ε.

Διευκρίνιση: Οι ανωτέρω ρυθμίσεις ισχύουν και στην περίπτωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με την προϋπόθεση ότι είχαν τοποθετηθεί προσωρινά σε κάποιο σχολείο και στη συνέχεια αποσπάστηκαν ή διατέθηκαν για τις ανάγκες της υπηρεσίας, επειδή ήταν υπεράριθμοι σε σχολείο της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης του ιδίου Π.Υ.Σ.Δ.Ε.

Ο χρόνος απόσπασης υπολογίζεται για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, και τι μόρια παίρνουν οι αποσπασμένοι;

Δεν θεμελιώνεται δικαίωμα μετάθεσης στις παρακάτω περιπτώσεις και οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν μόρια συνθηκών διαβίωσης ως ακολούθως.

Αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ

α) Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται από Π.Υ.Σ.Δ.Ε. σε Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και τοποθετούνται σε σχολείο λαμβάνουν τις μονάδες συνθηκών διαβίωσης του σχολείου απόσπασης. Για το χρόνο παραμονής των εκπαιδευτικών στη διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων για οποιοδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα, θα ληφθούν υπόψη αναδρομικά οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης του σχολείου στο οποίο θα τοποθετηθούν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Αν διατεθούν σε Δ/νση ή Γραφείο Εκπαίδευσης, λαμβάνουν τις μονάδες συνθηκών διαβίωσης της πλησιέστερης προς την υπηρεσία σχολικής μονάδας.
Τα μόρια δυσμενών συνθηκών του σχολείου απόσπασης λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Τους καλοκαιρινούς μήνες θα λαμβάνουν τα μόρια της οργανικής τους θέσης (ή της προσωρινής τοποθέτησης ή αν δεν είχαν τοποθετηθεί τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας της Δ/νσης ή του Γραφείου της περιοχής στην οποία βρίσκονται με διάθεση).
β) Για τους εκπαιδευτικούς που αποσπάστηκαν από Π.Υ.Σ.Δ.Ε. σε Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και υπηρέτησαν ή υπηρετούν ταυτόχρονα σε δύο ή περισσότερα σχολεία με διαφορετικές μονάδες συνθηκών διαβίωσης, ο υπολογισμός των μονάδων που λαμβάνουν θα γίνει αναλογικά με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών. Δηλαδή, κάθε εβδομάδα θα θεωρείται 5/5 και οι μονάδες θα επιμερίζονται στην κάθε θέση. Όπου κατά τον υπολογισμό των μονάδων προκύπτει δεκαδικός αριθμός, διατηρούνται τα δύο πρώτα ψηφία. Δε στρογγυλοποιούνται ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω, έστω κι αν το τρίτο δεκαδικό ψηφίο είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο του πέντε.
(γ) Στην περίπτωση αποσπασμένου εκπαιδευτικού που την ίδια ημέρα υπηρετεί για συμπλήρωση ωραρίου σε δύο σχολεία με διαφορετικές μονάδες συνθηκών διαβίωσης, για τον υπολογισμό μονάδων συνθηκών διαβίωσηςθεωρείται ότι υπηρετεί στο σχολείο με τα περισσότερα μόρια συνθηκών διαβίωσης.

Λοιπές αποσπάσεις, χρόνος άσκησης καθηκόντων με θητεία κλπ

α) Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται από το σχολικό έτος 2010-2011 στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης και στο ΙΠΕ, λαμβάνουν τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας και επιπλέον δύο μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.
β) Για όλες τις λοιπές αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και σε υπηρεσίες εκτός ΥΠΔΒΜΘ ή άσκηση καθηκόντων με θητεία οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τις Μ.Σ.Δ. της πλησιέστερης προς την υπηρεσία σχολικής μονάδας Β/θμιας Εκπ/σης καθώς σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 3848/2010 «Σε κάθε περίπτωση απόσπασης ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι προβλεπόμενες για τη σχολική μονάδα στην οποία αποσπάται ο εκπαιδευτικός. Προκειμένου για απόσπαση σε άλλη υπηρεσία, φορέα ή νομικό πρόσωπο υπολογίζονται οι προβλεπόμενες για την πλησιέστερη σχολική μονάδα».
Πως γίνονται οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ4;
1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο.
2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με την αρ. 3508/Δ2/14-01-2010 εγκύκλιο για υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης. Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.
Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας.
Ποιοι προηγούνται στην κάλυψη των λειτουργικών κενών, όσοι βρίσκονται στη διάθεση, όσοι ζητούν απόσπαση από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας του συμβουλίου ή οι αποσπασμένοι από άλλες περιοχές;

Μέχρι τώρα τα ΠΥΣΔΕ , συνεξέταζαν τους ευρισκόμενους στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και όσους ζητούσαν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ, συνεκτιμώντας τα μόρια συνολικής υπηρεσίας και τα κοινωνικά κριτήρια, με την σύμφωνη γνώμη των ΕΛΜΕ του νομού, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο γίνεται η δικαιότερη κατανομή. Συγχρόνως, συνεξετάζονταν οι περιπτώσεις αποσπασμένων από άλλα ΠΥΣΔΕ, που αντιμετώπιζαν έκτακτα και ειδικά προβλήματα. Η διαδικασία αυτή ήταν ευρέως αποδεκτή από τους συναδέλφους και αυτό αποδεικνύεται από τις ελάχιστες αιτήσεις επανεξέτασης. Αν όμως γίνουν δεκτές και ψηφιστούν οι προτάσεις της επιτροπής που συστάθηκε από το υπουργείο για τις αποσπάσεις και τοποθετήσεις, θα τοποθετηθούν πρώτα οι εκπαιδευτικοί που είναι στη διάθεση και κατόπιν όσοι ζητούν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ και όσοι έρχονται με απόσπαση από άλλο ΠΥΣΔΕ των οποίων οι αιτήσεις θα συνεξετάζονται.

Σας αποστέλλω έναν γενικό μπούσουλα για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών .φυσικά στο επόμενο διάστημα μπορεί να υπάρξουν μικρό αλλαγές από το υπουργείο.
Πιστεύω σε γενικές γραμμές να απάντησα στις αποροίες σας….

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση