Τα Χριστούγεννα είναι η πιο λαμπερή και μαγική εποχή του χρόνου, γεμάτη αγάπη, ζεστασιά και ελπίδα. Το Δημοτικό Σχολείο Τολού Αργολίδας, με πνεύμα γιορτινό, στέλνει τις πιο θερμές ευχές του σε όλους τους μαθητές, γονείς, δασκάλους και φίλους της σχολικής μας κοινότητας.
Η διευθύντρια, οι δάσκαλοι και το προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Τολού εύχονται σε όλους:
- Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία!
- Χαρούμενο το Νέο Έτος, γεμάτο δημιουργικότητα και επιτυχίες!
- Αγάπη και Ειρήνη, σε κάθε γωνιά της γης!
Ας γεμίσουν οι καρδιές μας με τη ζεστασιά των Χριστουγέννων και ας φροντίσουμε να μεταδώσουμε τη χαρά και την αγάπη όπου μπορούμε.
🎄 Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα από όλους εμάς στο Δημοτικό Σχολείο Τολού! 🎄




































































