Οι μαθητές/τριες της Ε ΄ τάξης παρουσίασαν έναν σύγχρονο τρόπο μάθησης που τους δίνει έναν πιο ενεργό ρόλο στη διδασκαλία. Στην παραδοσιακή τάξη ο/η δάσκαλος/α παρουσιάζει το μάθημα και οι μαθητές/τριες κάνουν τις ασκήσεις στο σπίτι. Στην ανεστραμμένη τάξη συμβαίνει το αντίθετο. Συνέχεια ανάγνωσης “Ανεστραμμένη τάξη”
