🌿 Διήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή στον Βόλο και στο ΚΠΕ Μακρινίτσας 🌿

Το σχολείο μας, στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος με τίτλο “Σχολείο και Κοινότητα: Μαζί για έναν Κόσμο Αλληλεγγύης και Υπευθυνότητας” που υλοποιεί καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, πραγματοποίησε διήμερη διδακτική επίσκεψη στον Βόλο και στο ΚΠΕ Μακρινίτσας, προσφέροντας στα παιδιά όμορφες εμπειρίες γνώσης, συνεργασίας και επαφής με τη φύση και τον πολιτισμό.
Κατά την πρώτη ημέρα της εκδρομής επισκεφθήκαμε το Βελεστίνο και τον εκθεσιακό χώρο του Ρήγα Βελεστινλή, όπου γνωρίσαμε σημαντικά στοιχεία της ζωής και του έργου του μεγάλου διαφωτιστή και αγωνιστή.
Στη συνέχεια ακολούθησε επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν σημαντικά εκθέματα και να ανακαλύψουν πτυχές της ιστορίας και του πολιτισμού της Θεσσαλίας.
Τη δεύτερη ημέρα συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Μακρινίτσας με θέμα «Βότανα: υγεία, ευεξία, ομορφιά». Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και άμεση επαφή με το φυσικό περιβάλλον του Πηλίου, τα παιδιά παρατήρησαν βότανα της περιοχής, γνώρισαν τις ιδιότητές τους και ενημερώθηκαν για τη σημασία της προστασίας της ελληνικής χλωρίδας και της βιοποικιλότητας.
Η εκδρομή αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία βιωματικής μάθησης, γεμάτη εικόνες, γνώσεις και όμορφες στιγμές συνεργασίας και επικοινωνίας. Τα παιδιά επέστρεψαν με νέες εμπειρίες, γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις από αυτή τη μικρή εκπαιδευτική «απόδραση».




































