Την 1η Μαρτίου καλωσορίσαμε την άνοιξη με διαφορετικό τρόπο. Βγήκαμε στους δρόμους του χωριού τραγουδώντας και χορεύοντας τα κάλαντα της άνοιξης και όσοι άνθρωποι συναντήθηκαν μαζί μας ήταν τυχεροί γιατί τους δίναμε ένα «μάρτη» για το χέρι και ένα μικρό κλαδάκι κισσού για καλοτυχία. Φορούσαμε ασπρόμαυρα ρούχα για να θυμίζουμε
τα υπέροχα χελιδόνια, τους προάγγελους της άνοιξης, και κρατούσαμε στο χέρι από μία χελιδόνα που είχαμε κατασκευάσει.
Νιώσαμε τόσο ωραία βλέποντας τους ανθρώπους να χαίρονται με τα δωράκια μας και με τον τρόπο που καλωσορίσαμε την άνοιξη όλοι μαζί!





































